980 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mette  M
Mette M
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164

Verdens dårligste frisør-klipning! Verdens dårligste frisør-klipning!

Æv, æv, æv - sikke en frisure jeg sidder med...
Jeg har (/havde) meget, meget langt og kraftigt hår - ned over taljen.
Jeg har i mange år farvet mit hår mørkt og trængte til en forandring. En af opstalderne i stalden var så frisør og sagde, at jeg da skulle komme ud i hendes salon og få det klaret. Farven skal så trækkes ud over flere gange..
Hun lød ganske dygtig og kompetent, så det gør jeg.
Første gang går fint. Hun siger så, at mit hår er meget slidt, og at jeg bør overveje at få klippet en del af, næste gang jeg kommet.
I går skulle jeg så ud og have farvet igen og klippes. Farvningen går fint, som forventet. Men klipningen!!!!! Mit hår ligner en ulykke!!
Hun lytter slet ikke til mine ønsker - og så klipper hun fuldstændig random! Mit pandehår er ultrakort og meget underligt klippet, trods det, at jeg flere gange understreger, at det ikke må blive for kort. Da hun er færdig ligner jeg mest af alt en dårlig 80´er frisure, som er gået galt. Hun bliver ved med at sige, at det bliver pænt, når det bliver glattet ned - men tilbyder ikke at gøre dette.
Mit hår er som sagt meget tykt, og jeg er van til, at når frisørerne klipper det, så bliver det gjort lagvis - men ikke her. Hun klipper ligesom bare rundt, hvis i forstår...

Jeg kommer hjem, lidt rystet, og satser på, at det ser pænt ud når det bliver glattet. Men NEJ! jeg kan intet(!) stille op - det ser frygteligt ud! Jeg bliver nødt til, at gå med pandebånd, for at det ikke ser helt så vanvittigt ud,..
Da jeg så står der og glatter håret, opdager jeg så, til min store frygt, at det lange hår er ekstremt skævt.. Siderne varier hele 5 cm i længden.. Jeg kan ikke have mit hår løst, fordi det er så voldsomt skævt. Hvordan hulen kan det overhovedet lade sig gøre, at klippe så skævt? smiley
Alle der har set det, er dybt rystede over, at det er frisørklippet..

Jeg har ikke råd til, at få det rettet hos en ny frisør - og jeg tør ikke lade hende komme i nærheden af mit hår igen med en saks..
Faktisk vil jeg egentligt gerne bare have mine penge tilbage.

Dilemmaet er så, at hun i mellemtiden har flyttet sin hest fra stalden, men overvejer at få den tilbage en gang..
Jeg har allermest lyst til bare at brokke mig, og forlange pengene tilbage, men jeg har heller ikke lyst til at komme på dårlig fod med hende, hvis hun flytter tilbage med sin hest.
Omvendt har jeg som sagt ikke råd til, at gå til en ny frisør og få det klippet.. Og jeg synes jo heller ikke, at det er fair at have betalt for sådan en dårlig klipning. Jeg kunne have klaret det meget bedre selv hjemme på badeværelset..

Kære BB´ere.. Hvad havde i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens dårligste frisør-klipning!
  • #1   2. jun 2012 KLAG! hvis hun er uddannet frisør skal hun squ gøre det ordentligt!

• A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #2   2. jun 2012 Hvor meget har du betalt hende indtil videre?

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #4   2. jun 2012 Barney..
    Jeg kan godt se hvad du mener, men meget af det, opdagede jeg først da jeg kom hjem (utroligt nok). Jeg var nok lidt rystet, og da hun blev ved med at sige, at det ville blive pænt ved en glatning, jah, så ender det altså med, at jeg får taget derfra uden rigtigt at få sagt noget.
    Jeg spørger, som skrevet, lidt om råd, fordi jeg synes det er en lidt ærgerlig situation.
    Var det en fremmed tilfældig frisør, var jeg ikke så meget i tvivl - så havde jeg skam allerede haft ringet og brokket mig..

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #6   3. jun 2012 Der er intet at gøre. Det eneste du kan gøre, er hvis hun har klippet dig sort. Men er det ikke at have lidt ondt i røven?

Jeg havde også valgt at tage kontakt til hende og forklaret hende det. Så kan det jo være at hun undskylder eller har misforstået dig. Og laver det om. smiley

Det er jo også svært at tilfredsstille alle, som frisør. Nogle er dårlig til at forklare sig eller for generte til at sige, hvad de rigtigt vil. Jeg hører godt nok sjældent om folk der får det klippet perfekt.

Jeg kan ikke huske hvornår, jeg sidst har været til frisør. Fordi at jeg selv mener at jeg selv kan gøre det bedre og billigere. Og så kan kæresten hjælpe i nakken. smiley

• #7   3. jun 2012 Af samme årsag går jeg aldrig til frisør.... ikke om jeg vil give i dyre domme for noget jeg kan gøre meget bedre selv smiley
    Kan ikke mindes jeg nogensinde er gået fra en frisør og har været fuldt ud tilfreds.

Kommentér på:
Verdens dårligste frisør-klipning!

Annonce