{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Galaxy S3 {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag fået den, og er overhovedet ikke vant til samsung. Har haft Iphone de sidste 5 år.

Når jeg sætter den til computern gennem USB, hvordan får jeg så musik, billeder og film over på den?

Jeg har midlertidig haft en HTC, når man satte den til, skulle man bare vælge at den skulle køre som Disk Drev. Hvad gør jeg her med mine nye samsung?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galaxy S3
  • #1   11. jun 2012 Reagerer den ikke?

For det skulle gerne være på samme måde, da begge kører android smiley

Min Arc gør også sådan når man tilslutter den..

Måske skal du ind i dine indstillinger på telefonen

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#2   11. jun 2012 Nej når jeg sætter den til så kommer der bare sådan et bette bip også kan man se på den at den er slået til, men man får ikke nogle valgmuligheder for hvordan den skal tilsluttes. Synes bare jeg har været alle indstillingerne igennem, og kan ikke rigtig finde noget.

• #3   11. jun 2012 Ska du ik bare selv finde den i Denne Computer. Det skal jeg med min S2

• #4   11. jun 2012 min s2 dukker op sm lager medie i denne computer, på samsung vælger du ikke, der kommer den frem som eksterne medie enhed, ikonet ligner en mp3 afspiller med høretelefoner under denne computer,

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   11. jun 2012 Den lå der heller ikke så man selv kunne finde den.. har åbenbart noget at gøre med at jeg har mac, så jeg skulle hente et program. Gik super let. Nå videre med qt udforske. Hvis der er andre som har telefonen, dårligt gerne komme med inputs til hvad dyret kan smiley

Kommentér på:
Galaxy S3

Annonce