{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yndlings citater ?
  • #1   15. jun 2012 To believe, ore not believe, that is the question!

    Live strong, die young (man skal gøre tingene mens man kan, istedet for at vente, man kan risikerer og dø imorgen! så ikke noget smart hardcore stof-bruger snak smiley )





  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #4   15. jun 2012 "Only two things are infinite, the universe and human stupidity; and i'm not sure about the universe."

    Fra Albert E.


  • #5   15. jun 2012 “Don't mistake lack of talent for genius”

    Peter steel, Type ó negative ( rip)


  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #6   15. jun 2012 I spent a lot of money on booze, birds and fastcars. Therest I just squandered. George Best

  • #8   15. jun 2012 It's a trick, get an axe!

    Does he look like a bitch!?


  • #9   15. jun 2012 Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver. Først laver jeg en kladde. smiley
    -Karen Blixen


  • #12   15. jun 2012 I dont know which weapons 3 wolrd war will be fight but 4 will be fight with stones and sticks

  • #13   15. jun 2012 smiley

  • #14   15. jun 2012 You have enemies? Good. That means you stood up for something, sometime in your life.


    - Winston Churchill


  • #15   15. jun 2012 Jen.

    Godt citat!

    En fuldendt liv, er ikke fuldendt, hvis alting er som det skal være, for så har man ikke noget at stå op til om morgenen, korrekt korrekt korrekt smiley


  • #16   15. jun 2012 Folk der tror de er perfekte, er ikke perfekte, deres fejl er at de tror de er perfekte!


  • #17   15. jun 2012 remember happiness is a way of travel not a destination

  • Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29
    #18   15. jun 2012 "pain is temporary pride is forever"

    -Lance Armstrong!

    HAN ER REN!


  • Jonas  1
    Jonas 1 Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29
    #19   15. jun 2012 I came to this world with nothing, I leave with nothing but love, everything else is just borrowed

    -Mike Skinner aka. The Streets


  • #21   15. jun 2012 Generelt bare træt af citater der bliver brugt i flæng, da de bliver så slidte.. altså folk der skriver alt muligt (ellers rigtige og væsentlige ting), men ikke bruger det en skid alligevel.
    Lidt ærgeligt, synes jeg.
    Ved Ikke om I kan følge mig?

    Et eksempel derpå er sangen 'what doesn't kill you makes you stronger' - det bliver så ødelagt når det bliver poppet og mainstream smiley


  • #24   15. jun 2012 "Every Roses has its thorns."

    "Amor rammer ofte hovedet med sine pile, og sommetider så hårdt at hjernen skades"

    "A loving heart is the trues wisdom"



  • #25   15. jun 2012 "What doesn't kill you fucks you up mentally"

    "Those who have the privilege to know, have the duty to act"

    "It's good to have an open mind, but not so open the brain falls out"


  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #27   15. jun 2012 "Is it a crime, to fight, for what is mine?" - <b>Tupac Shakur</b>

  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #28   15. jun 2012 “Just think of how stupid the average person is, and then realize half of them are even stupider!”

  • #29   15. jun 2012 "Life's not about the people who act true to your face. It's about the people who remain true behind your back."


  • Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #30   15. jun 2012 "Aim for the moon. If you miss, you may hit a star." William Clement Stone

    "To avoid criticism, do nothing, say nothing, and be nothing." - Elbert Hubbard

    "An expert is a man who has made all the mistakes which can be made, in a narrow field." - Niels Bohr

    "Forgive your enemies, but never forget their names." - John F. Kennedy

    "Use what talents you possess; The woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best." - Henry Van Dyke

    "Be yourself; everyone else is already taken." - Oscar Wilde

    "You can't turn back the clock. But you can wind it up again." - Bonnie Prudden

    "If you hear a voice within you say "you cannot paint," then by all means paint, and that voice will be silenced." - Vincent Van Gogh

    "Don't count the days, make the days count." - Muhammad Ali

    "If you are working on something exciting that you really care about, you don't have to be pushed. The vision pulls you." - Steve Jobs


  • #31   15. jun 2012 Kun en idiot eller sportsmand er dum nok til at hoppe over hvor gærdet er højst!

    Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder over dig med erfaring

    Hvis du ikke kan klare mig når jeg er værst, fortjener du mig ikke når jeg er bedst

    Og min absolutte ynglings:
    Jeg er ikke pensioneret. Jeg kan fyre den af og råbe og skrige og lege - mange år endnu - citat Christian Juncker

    Jeg har faktisk enormt mange gode citater smiley Og for jer der godt kan lide citater, så kan bogen; Giftige citater anbefales smiley


  • #32   15. jun 2012 Nanna P


    finn og jacob lavede aldrig en "jydekompaniet" 2, da en toer altid skuffer.


Kommentér på:
Yndlings citater ?

Annonce