{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

At lyve på TV? {{forumTopicSubject}}

Godaften.. smiley

Jeg kom sådan til at tænke på noget..
Er der nogle regler for om man må lyve på tv? Forstå mig ret..

Jeg sad og så et afsnit af Singleliv, hvor er pige var på date med en fyr.. Jeg kendte pigen, men ikke fyren.

Men hun havde så sagt/skrevet hun var 5 år ældre på de her date end hun egentligt var.. ??

Hvordan er det lige det er med sådan noget?
Ren nysgerrighed.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lyve på TV?
  • #1   26. jun 2012 Hah, er nu ret sikker på at der intet ulovligt er at lyve om sin alder.

Dog vil jeg tro at Singleliv ville fyre hende ud af programmet, hvis hun fx har løjet sig til at være over 18, hvis man nu skal være 18 for at være med i programmet. Ikke at jeg siger man skal det, eller at det er sådan, for det ved jeg ikke.

Men en ting er sikkert - det er ikke ulovligt at lyve på tv. Ellers ville de jo censurere hele udsendelsen, når der er valgkamp. De politikere står jo bare og lyver og prøver at manipulere. Hehe

• #2   26. jun 2012 Den kloge narrer den mindre kloge.

Hvis man har behov for at lyve så har man vel enten hemmeligheder eller lavt selvværd. Det er jo ikke tale om en hvid løgn for at "beskytte" nogen, men snarere jeg må heller pynte på min alder så jeg virker mere attraktiv/lækker/moden etc.

Men herregud om pigebarnet så senere kommer clean og fortæller sandheden - så må en eventuel scorekarl jo afveje løgnen op imod "spredben-faktoren", tøsens IQ og potentiel fremtid sammen.

• #3   26. jun 2012 Hvis man ikke måtte lyve på tv hvordan skulle vi så se vores kære statsminister?

• #4   26. jun 2012 Dr Perle >> Du kan da også formulere alt, så man kan grine af det smiley

Kommentér på:
At lyve på TV?

Annonce