{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Fitness hjælp {{forumTopicSubject}}

hej vil rigtig gerne igang med at gå i fitness center ikke for at pumpe men for at tabe et par overflødige kilo og evt se om der ku findes en lille 6-pack frem.
problemet er bare at træning ALDRIG har sagt mig en skid og har syntes det var spild af penge. og jeg ikke aner hvad jeg skal gøre derinde. men når jeg kigger på mig selv er jeg sku ikke tilfreds og da jeg om kort tid får 3 ugers ferie tænke jeg det var et godt tidspunkt at starte.

men hvad gør jeg tager jeg bare det nærmeste center og går ind og hør ad eller er der forskel på centrene ?

og hvad med det der protein kur er det nødvendigt eller hvad ?

og så lige en sidste ting der virkelig iriterre mig der er de der über pumpede dudes der på tvang stirre ned på en hvor der bare er stemplet svans i deres blikke dem kan jeg bare ikke klare og holde ud at se på er der noget at gøre ved det eller er det bare at tage sig sammen og komme videre ?

håber nogen gider komme med lidt idér smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness hjælp
  • Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #1   2. jul 2012 Du kan jo melde dig ind i et træningscenter og snakke med en af dem dernede og få dit eget program, fortælle hvordan og hvorledes - og så vil de lave et program til dig smiley

• #2   2. jul 2012 Meld dig på nogle hold, f.eks. crossfit, motionsboksning, spinnig osv. Det er rigtig god konditræning,(og styrke ved crossfit og boksning.) hvor du hvis du ikke bare dovner den forbrænder nok omkring mindst 500 Kcal. på en time, plus du slipper for rigtig mange af de "store" gutter..

Jeg startede selv med at knokle på de skide motions cykler, romaskiner løbebånd osv. men det bliver bare for kedeligt, og tiden bliver aaaalt for lang, og det resultere så i at man kør død i det.

• #3   2. jul 2012 jeg aner mildt sagt ikke hvad de skide hold er for noget men lyder da fornuftigt med men garanteret keder sig ihjel med tiden .

men helt ærgeligt så ham der står som kontakt halløj i det center jeg har overvejer er på størrelse med hulk og er røv provokerende for alt og alle der er mindre end ham selv ville hade at stå ansigt til ansigt med sådan en maskine

• #4   2. jul 2012 Hansiii: Hvor bor du? Du kan evt. læse om hold her: http://www.fitnessworld.dk/holdtraening

Det med de store fyre, kan du nok ikke slippe helt for. Har dog aldrig følt, at de har kigget ned på nogen, tilgengæld er mange af dem flinke til at hjælpe. Og møder man nogen, som bare er lidt for smarte, så tænker jeg altid, at de højst sandsynligt har snydt for at blive store smiley

• #5   3. jul 2012 Du skal bare lige i gang så vil jeg næsten garantere at efter et stykke tid vil du slet ikke kunne undvære det.... Og hvis du finder en kammerat at træne sammen med så er det lidt sjovere, så man kan presse hinanden lidt under træningen.. Og det bliver også nemmere at komme op i centeret når man er 2 skal afsted, det gør det lidt svære at tage en fridag og sige "jeg bliver sgu lige hjemme bare i dag" den går ikke når der står en for ar hente dig eller venter på dig deroppe....

Og den der med at de store står og glor og griner, det er sgu en skrøne.. Det har folks let ikke tid til når man er i gang med træningen... Medmindre der står en og laver et eller andet helt vanvittigt, så kan man nok ikke undgå at trække lidt på smilebåndet... Men folk plejer at være flinke og hjælpe nye der ikke lige har helt styr på det... Så du skal ikke være nervøs for at folk står og griner og glor helt vildt.. Så det er bare ned i centeret og få meldt dig ind jo hurtigere jo bedre ;D

• #6   6. jul 2012 har skam os en ven jeg vil starte med men lyder sku til der ikke meget andet for end bare at komme derned !!!

tak for hjælpen alle sammen det har faktisk hjulpet en del smiley

Kommentér på:
Fitness hjælp

Annonce