{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftgevær
  • #1   3. aug 2012 Søg på pcp gevær på google, det er nogle vilde gevære smiley

• #2   3. aug 2012 Ja det skyder i hvert fald hårdt, og prisen er ikke noget at sige til så. Men mærket, eller måske nærmere holdbarheden på sigt er vel også derefter. Jeg ville nok godt turde købe det, det er jo ikke en bondegård. Mener også at Hatsan laver haglsprøjter.... my 50c

• #3   3. aug 2012 Havde nok smidt 500 kr mere og fået Hatsan 125 som skyder 380 m/s. Men de skulle være fine nok de geværer.

• #4   4. aug 2012 Takker for svarene.
    Det må man lige overveje så smiley

• Henrik D
    Henrik D Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   4. aug 2012 Hej jeg har ikke prøvet lige det hastan du linker til . men 125 har min kammerat og ja det skyder sindsygt hårdt .men du skal være klar over at det ikke er det nemmeste gevær at knække løbet på det går rigti stramt pga fjederens længete . det er også et gevær med et voldsom rekyl dom gør at det kan være meget svært at ramme med hvis man ike har de rigti overarme til at holde det lange våben stille med . lige ´som det har det med at ødlæge kikkert sigte .pga det volsome rekyl der for skal man ikke spare på kikkert sigtet . men man får et volsomt våben til den pris . men personligt hade jeg valdt et anedet mærke luftvåben frem for et hastan . eksmpel BAIKAL M61 som kun koster 999kr og giver en en masse gode oplevelser .5 skuds magasin spændestang på siden 160 m/s utroligt presist justerbar kolbe længte .et sjovet desigen .men prøv lige at se dig godt om kring der er mange fine luft våben til billig penge . og prøv at finde oplysninger om hvad folk skriver om det våben .. hilsen henrik

(link fjernet)

• #6   5. aug 2012 Mange tak for svaret smiley
    Det kan godt være man bør søge til andet mærke så.

De fleste har bare ikke den høje udgangshastighed for den slags penge.

• Henrik D
    Henrik D Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   6. aug 2012 hej nu ved jeg ikke hvad du skal bruge dit luftgevær til ´
    men de fleste luftgevær producenter har fundet ud af at de beste max hastihed for et er ca 305 m/s . og hastiheden kan nemt hæves ved et andet vald af hagel . .

Men held og lykke med din jagt på et luftgevær . men hold dig til de mer kente producenter på marked . WEIHRAUCH .DIANA .GAMO.BAIKAL ..

her et godt alterner tiv til dit hastan ..

http://www.lystfiskeren.dk/shop/luftvåben+tilbehør/luftgevær/gamo/gamo+big+cat+1250+combo+45+m-m/?g=68&v=4940

Kommentér på:
Luftgevær

Annonce