{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

TAL PÆNT ! {{forumTopicSubject}}

Ved ik om der er andre end mig, der virkelig er trætte af tonen herinde ? Ja man føler sig ik særlig velkommen herinde, når man bliver rakket ned på (det samme gælder HG), hvis man f.eks har oprettet et emne herinde som man gerne vil have hjælp til, så bliver man svinet til og det er ik det fedeste at læse herinde.... Syntes ik der er styr på noget herinde, for admin'erne reagere ik rigtigt syntes jeg (har ikke mødt en endnu herinde).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TAL PÆNT !
  • #1   7. sep 2012 Tror bare der er mange små superstjerne derude som føler de kan det hele når de sidder bag ved ders pc`skærm. Desværre... men hva gider ikke engang læse det de skriver.

  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #2   7. sep 2012 men så kan du jo lade være med at give folk noget at grine af........!

    hvis du ikke selv smider det hel på bordet så kan vi ikke kommentere på det..... og dermed vil tonen blive anderledes...!

    med andre ord : du ligger som du selv har redt!


  • #3   7. sep 2012 Nikolai R.
    Sådan fungere det jo ikke altid. Ja der kommer nogle mærkelige debat indlæg tiltider, det kan man ikke undgå at se , men det er jo uanset om det er en relevant eller et lidt "kikset" indlæg , så er der sansynlighed for at det bliver tæppe bombet med idiotiske indlæg.


  • #4   7. sep 2012 Nikolai: Det er ik kun mig selv jeg snakker om, det er også andre herinde smiley

  • #5   7. sep 2012 det baboom hvad havde du regnet med

    velkommen til børnehavegallerierne


  • #6   7. sep 2012 - at skrive en overskrift udkelukkende med "capslock" i bund og at afslutte med et udråbtegn - er ikke at tale pænt smiley det er at råbe smiley

  • #7   7. sep 2012 Darwing: Ja da... Så er jeg da sikker på at folk gider reagere smiley

    Men hold jer venligst til mit emne smiley


  • #8   7. sep 2012 kan kun sige en ting kan du ikke lide tonen find dig en anden side at være på haha

  • #9   7. sep 2012 Jeg forstår ikke hvorfor, folk tager så tungt, hvad andre folk skriver. Det er tekst ikke andet. Bryder man sig ikke om tonen, ja hvad så? det burde ikke være noget man skænkede en tanke, da i 99 procent af tilfældene er det, fra en person man ikke kender og aldrig kommer til at kende...

  • #10   7. sep 2012 Jeg er ikke træt af tonen herinde...

  • #11   7. sep 2012 Luzi kan kun være enig, har fx. taget det op flere gange på hunde galleri, hvor det ofte så er dem der voksen mopper, der intet kan se forkert i tonen eller deres adfærd, er nok kommet frem til man ikke kan ændre noget så længe ha'erne har denne slappe holdning.
    så sørg for at holde din egen sti ren og gå foran med et godt eksempel og håbe det smitter lidt af. og så måske huske på nogle tager tingene meget personligt og så giver en sviner igen, eller blot ikke har så meget andet at gå op i end de forum de bruger, og derfor glemmer at der findes en virkelig verden også, hvor det tit hjælper at få tingene lidt på afstand


  • #12   7. sep 2012 Haha tudefjæs mand..

  • #13   7. sep 2012 Uanset om det er forum, fotoalbums, annoncer .... Folk synes altid at finde en latterlig kommentar som de skal ud med.

    Jeg synes i nogle tilfælde at det kan være ret morsomt, hvis man med godt ment ironi kan gøre et svar på forummet sjovt (formulere svaret så det ikke virker strengt til emnet, men så man alligevel som TS føler at man er velkommen til at spørge).

    Jeg opretter ikke indlæg herinde selv længere, fordi jeg ikke får svar der er konstruktive, men derimod det ene mundlort efter det andet.

    Selvfølgelig kan man vælge at ignorere, men det sker tit også at TS bliver angrebet, hvis man forsøger at diskutere et emne hvor man gerne vil kunne sætte sig ind i andres holdninger.

    Personligt synes jeg at dem der føler sig magthaveriske gennem en fake-account på et eller andet website burde finde andet indhold i deres liv. Dette skriver jeg ikke for at angribe nogen (Skal det da også lige pointeres), men blot fordi jeg ikke kan forestille mig at man ikke kan have bedre ting at tage sig til, end at svine andre til.

    Det er ikke alle herinde der er lige så stærke og kan se hen over det. Jeg er sikker på at der også findes "sarte sjæle" derude, som kan få det dårligt med sig på grund af sådanne kommentarer.


    Beklager denne smørre, jeg MÅTTE lige ud med det smiley


  • #14   7. sep 2012 Kristian: Der er en grund til at jeg gør det og det skrev jeg også igår smiley

  • #15   7. sep 2012 Ja men jeg syntes bare ik det er en pæn tone at komme med herinde... smiley

  • #16   7. sep 2012 Neeeej det tror jeg heller ikke smiley

  • #18   7. sep 2012 Præcis smiley

  • #20   7. sep 2012 Det var til camilla.

  • #21   7. sep 2012 jeg læste det ikke, men hvis man nu bare starter selv, og ignorere dem man ikke vil læse, så er det vejen frem. Brok og motivation virker ikke, hvis du overser dem, så kan det være de bliver så triste at de begynder at stikke sig med Krokodil, og så er de forsvundet om et par år smiley

  • #22   7. sep 2012 det er bare svært at skrive i en pæn tone herinde på et emne man vil ha´hjælp til....så bliver man svinet til eller rakket ned. smiley

  • #25   7. sep 2012 Sætter dem bare på filter... smiley

  • #27   7. sep 2012 hva er så problemet?

  • #28   7. sep 2012 Jeg har ikk læst nogen af svarene, kun indlægget. Og helt ærligt, dette emne fortæller meget mere om dig, end om dette internet forum!

Kommentér på:
TAL PÆNT !

Annonce