{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.944 visninger | Oprettet:

HP
HP
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034

Hvor får klamme piger, deres selvtillid fra? {{forumTopicSubject}}

Ja, lidt hårde ord.
Men har lige set et par fotoalbum, med virkelig uheldige piger. Men alligevel posere de, som var de lækre modeller? Og endda i næsten intet tøj? Altså fremstiller sig, som værende billig.

Jeg ved godt at udseende, er en smagssag. Det er altså "ok" at være kræsen, når det kommer til udseende. Vær' ærlig. smiley

Men hvorfra tror du/I at de får deres selvtillid fra? Er det forældrene der bilder dem ind at de er lækre og bla.bla. og veninder/venner og når de er i byen og fulde drenge, der vil have fisse kommer over og lukker ligegyldig lort ud, for at komme i bukserne på hende?

:b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor får klamme piger, deres selvtillid fra?
  • #1   11. sep 2012 Tja... har da også et fotoalbum... Hvornår man er man så ''klam''? smiley

• #2   11. sep 2012 Tror mere det er deres evige forsøg på accept, der gør at de føler sig nødsaget til det. Og tro mig.. De nøjes ikke med at ta 1 billede, men nok nærmere 30 af gangen før de <b>selv</b> synes de ser "godt" ud på det pågældende billede!

Men ja.. Klamme / grimme piger som tager sådan billeder.. Det er simpelthen bare for ynkeligt og .. ja.. morsomt for os andre smiley For vi ved godt hvad de er værd og hvem de i virkeligheden er smiley Os kan de ikke snyde.

• #4   11. sep 2012 Får du dækket dit behov her på BB? smiley

• #5   11. sep 2012 Fed tråd og overskrift!
    Dejligt med nogle som siger tingene som de er uden at pakke det ind.

Men klamme piger skyder slutty billeder for at få opmærksomhed fra drenge. Det er i hvert fald min teori.

• #6   11. sep 2012 Du kan nok godt forvente en del piger der vil bruge dit indlæg til at fiske efter komplimenter Babooms Troll.

Men tja, kig den anden vej, fungere fint for mig

• #8   11. sep 2012 Julie P: De piger forsøger jo at leve op til en vis standard de ikke kan opnå. Sådan er realiteterne bare? De er få piger herinde som gør det godt, men gud hjælpe mig.. Der er ufatteligt mange som er lige til at brække sig over!

De "klamme" piger gør det jo netop kun for at få boostet deres selvværd og få andres accept på at de godt kan hamle op med de lækre piger. Og ja.. Mange piger bliver stødt af de ting jeg siger, <b>men sandheden gør ondt!</b>

Synes du selv du er lækker og flot? Fair nok du gør det, vi andre griner af dig.

• #9   11. sep 2012 Esben K
    Det tog jeg som en hentydning til mig... Jeg fisker ikke efter noget... Undrer mig bare over han skriver sådan, for er faktisk helt enig med hvad Julie P skriver,,, smiley Endnu værre er at han skriver sådan, og dømmer ''klamme piger, med for meget selvtillid'', når han ikke ha et eneste billede af sig selv. For ja. Jeg har gloet smiley

• cm .
    cm . Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #10   11. sep 2012 hvorfor have så travlt med andre, du kan da være fuldkommen ligeglad med hvordan folk udstiller sig, det er deres valg.

• #11   11. sep 2012 Ingen anelse dude, det undrer også tit mig :s

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #12   11. sep 2012 Men det er jo det samme med de fyre der står og flexer deres spæde drengekroppe i træningscentret og bare lige glemmer at de ligner et straffespark i hovedet. Dem får jeg sq også tit en grineren over smiley

• #13   11. sep 2012 Haha thomas, jeg griner med dig :).

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#14   11. sep 2012 Jeg skrev det faktisk for at få lidt debat igang. Jeg synes da også at det er fedt, at man kan have en selvtillid, selvom man ikke har udseendet fra naturens side. Og ja, jeg kunne da bare glo den anden vej. Hvilket jeg også gør? Eller er jeg dobbeltmoralsk nu? Fordi jeg kigger vel ikke den anden vej, hvis jeg kan udtale mig om dette? Hmm <--- Hvis du læser det her, ja det her? Så vil du nok synes det er ved at blive lidt underligt.

Men ja - Jeg er da helt enig i, at skønhed, ikke kan vurderes af mig. Nogle finder bumser tiltrækkende, hvilket jeg ikke gør. Selvfølgelig kan man ikke gøre for, hvis man har bumser? Man er jo bare den man er. Take it or leave it? Men altså nogle kan lide tykke piger, nogle kan lide tynde. Nogle kan lide store bryster, andre kan ikke? Kan i se hvor jeg vil hen? Det er hel klart en vurderingssag.

Jeg kigger da engang i mellem i fotoalbum, når de dukker op ud i siden. Der er der mange piger, med et rigtig sødt ansigt og en rigtig sød krop. Dog ødelægger det alt, at hun viser hele pakken til ALLE. Det er jo op til en selv. Jeg vil skyde på, at det er for at få bekræftelse fra fyre. Der kan vel ikke være andre grunde?

Nåmen for at tage jeres indlæg fra en ende af:

#Maria.
    Man kan vel definere om man er klam, ved at slå op i en ordbog, hvad klam betyder? Lad os bare tage synonymer for ordet klam:
    "frastødende
    kvalmende
    led
    uappetitlig
    udelikat
    uhumsk
    uindbydende
    ulækker
    ækel"
    - Så man er vel klam, hvis man er noget af overstående^
    Man kan jo også selv se sig selv som værende rigtig pæn og ikke kunne se det? Nogen piller bussemænd og spiser dem, uden de ved det? Det er klamt. Men med klamme piger, mener jeg at hvis man udelukkende kigger på udseendet, så er der virkelig nogle der er uheldige, men bare lukker det ude, fordi de har fået bekræftelse af deres forældre, venner, fyre fra nettet ect. Jeg kan jo godt synes at du er klam. (Jeg har ikke set din fotoprofil). Og så en anden fyr, synes du er det flotteste han har set? Man kan jo hellere ikke vurdere ud fra nogle billeder. De fleste billeder er nok taget 100 gange før der var et der kunne bruges, nogle er redigeret og man skal selvfølgelig ikke dømme kun efter udseende.

# Thomas S:
    Kunne ikke være mere enig med dig, hvilket jeg også giver dig ret i, i overstående tekst.

# Julie P:
    Jeg er enig. Det er faktisk ret vildt at den er der. Ja, vi lever i en overfladisk verden. Men nu lever vi også kun en gang, hvorfor så nøjes med? Hvad hvis en pæn pige, måske sælger flere cult shakeres/abonnementer eller noget tredje? Hvad vælger man så, som virksomhedsejer? Det der giver mest profit.
    - Julie, hun skal på INGEN måde føle sig mindre værd. Det har jeg aldrig sagt. Hvis du har forstået det sådan, så er det en fejl. Fordi selvom du ligner en flodhest uden på, kan du stadig have den skønneste personlighed inden i og være smuk inden i. Jeg vælger da hellere ikke venner ud fra udseende? Eller jo, nogen af dem? Men kommer jo også an på, med hvilket formål. Men mine bedste venner, acceptere jeg for dem de er og det gør jeg også med alle andre. IRL. er jeg typen, der snakker med alle, selv den ensomme og grimmeste i klassen. Jeg er da sikkert selv klam? Men jeg synes selv at jeg er DKS lækreste? Hvor får jeg selvtilliden fra? Det ved jeg ikke? Derfor søger jeg et svar. Kunne også godt skrive med fyre, men der er bare ikke så mange fyre, der har behov for at få en form for bekræftelse af folk de ikke kender.... Hvis du forstår, hvor jeg vil hen?

# Martin B:
    Ja, jeg taler bare generelt. Jeg kan da godt synes at det er fræk, at en pige har et billede i bikini. Hel sikkert. Men jeg synes bare det er at vise for meget til alle. Så har jeg mistet interessen 100%. Jeg er til den uopnåelig pige. Derfor har jeg også kun været sammen med de lækreste og mest uopnåelig piger. Jeg kan godt lide at sætte mig et mål, at score den pige, som størstedelen synes er uopnåelig, hende jomfruen, som er kræsen. Jeg kan score alle. Selvfølgelig ikke når jeg er sådan, som jeg skriver nu, men det ville jeg jo hellere aldrig gøre over for et kærestepotentiale. Det er lidt svært at forklare.
    - Men ja, jeg snakker bare generelt om piger, der står og viser deres røv i g-streng. Fedt nok at de er stolte af deres kroppe og gerne viser dem frem. Jeg synes bare det er ucharmerende og der er ikke særlig mange fyre, der vil være kærester med hende der viser billeder til alt og alle? Tager jeg fejl her? Nej, vel?

# Majholt:
    Hvad mener du helt præcis? Om jeg får dækket hvilket behov? Jeg kommer da ud med mine ærlige meninger. Men jeg kan sagtens mene noget andet om en halv time. Dobbeltmoralsk, ja. Jeg tør da også godt at indrømme at jeg er en idiot? Men hvad fanden.

# Morten B.
    - Ja, man kommer længst med ærlighed, gør man ikke? Nogen gange er det godt at pakke tingene ind. Så man ikke sårer nogle folk. Jeg håber da hellere ikke at såre nogen med mit emne. Selvom der nok skal være nogen der føler sig ramt. Men så har de vel selvtillid nok, til bare at tænke at jeg er en idiot på et eller andet forum og min mening er ligemeget? Kigge den anden vej. smiley
    - Men ja Morten, jeg tror også at det er det må være noget i den stil. Hvorfor skulle man ellers gøre det?

# Esben K:
    Ja, der skal nok være en masse der vil sige mig i mod og så de kan få nogen komplimenter. smiley Men ja, godt råd. Kan du ikke lide lugten i bageren, så lad være med at gå ind i bageren? Eller hvad fanden det nu hedder det ordsprog. Undskyld at jeg bander. Det er klamt. Så nu er jeg selv klam? HÆHÆ.

# Thomas S. Jeg er helt enig. Der er da også nogle herinde der gør det godt og virkelig har noget at have det i. Men ja, der er mange flere der ikke har. Så la' da' vær'!

#Maria:
    Ja - Men jeg har ikke et behov for at oprette et album med billeder af mig selv. Ikke fordi at jeg ikke har selvtillid nok. Men folk mening om mit udseende er jeg sgu ligeglad med? Jeg kan ikke se, hvad jeg skal bruge det til? Jeg har hellere ingen billeder på facebook? Folk jeg er venner med på facebook, ved hvordan jeg ser ud irl. Da jeg kun er venner med folk, jeg kender. ;-). Selvfølgelig ryger da et billede ind, når jeg laver noget vildt. Men sletter dem igen.

Jeg går ikke så meget op i, det her liv på nettet? Hvis man kan sige det sådan. Jeg går mere op i at have et godt job, en fed lejlighed, de bedste venner, den skønneste familie og en dejlig kæreste. Have de ting jeg vil have. Gøre de ting jeg har lyst til. Hvis jeg har lyst nu til at tage næste fly til Madrid, så gør jeg det? Jeg tager dag for dag og er Danmarks mest positive menneske irl. Jeg er aldrig ked af det og er ALTID i godt humør. Underligt at jeg ikke er den sammen url? Mærkeligt. Men det er vel fordi man gemmer sig bag en skærm? Jeg ville da hellere aldrig nogen sinde gå over til en pige irl. og sige at hun er grim. Never ever.

Men jeg synes godt at jeg kan komme med MIN mening uden at have et billede af mig selv? Jeg synes ikke at et billede af mig er relevant. Jeg prøver så vidt muligt at undgå at der er billeder af mig. Mærkeligt, tja? Jeg går bare meget op i, at opnå noget her i livet. Jeg vil ikke kunne hives frem i pressen med billeder fra gamle dage, da de ikke rigtig findes. F.eks. i gym, der var jeg ikke med på klassebilleder, gallabilleder og bla.bla.bla. fordi det ikke siger mig noget. Jeg er måske en hård type? Jeg betragter ikke mine klassekammerater som venner. Men mere som medstuderende og når et studie er overstået, så gider jeg ikke at gøre noget for at holde kontakten. Selvfølgelig hilser jeg, når jeg møder folk face to face og lader som om jeg er interesseret i deres liv, uden at være det. Jeg har simpelhen så stort et netværk, hvis jeg en dag starter op med et firma, jeg gerne vil have bliver en succes. Så vil jeg da udnytte, at jeg har gået i skole med folk og bruge det jeg har lært, med at ligge vægt på etos, patos og logos? Er jeg selvglad og egocenteret? Ja, faktisk. Jeg tænker på mig selv. Selvfølgelig kan jeg godt gå på strøget og så gå ind og købe nogle burgere til de hjemløse og jeg deler da også gerne ud af ting og sådan. Er ikke nærig. Men hvis man gør så meget for andre, glemmer man tit sig selv. Jeg er da måske verdens største idiot? Dengang jeg gik ud af Gym, eller dimitterede, så folk ikke tror at jeg droppede ud. Så det første jeg gjorde, var at slette alle fra min klasse på facebook. Fordi nu er de ikke længere mine medstudernede? Jeg udnytter folk, ja. Det kan man godt sige? Hvis det kan skabe profit eller andet godt for mig.

Desuden ville jeg aldrig sige mit rigtige navn, alder, bopæl, status og bla.bla. herinde, så folk skulle kunne genkende mig. Ikke fordi at jeg er bange, fordi jeg står ved det jeg siger. Men mere fordi at det ikke skal gå ind og ødelægge noget for min fremtid. Jeg er jordens dejligste dreng irl. smiley

Ja, jeg kan ikke rigtig forklare mig. Gider ikke rigtig at skrive mere smiley Jeg er pisse træt og skal til at læse lidt jura. <--- Btw så er det røvsyyyyygt. Jeg skyder bare lektierne frem, ved at skrive herinde. HÆHÆ.

Jeg er bare ærlig og siger min mening. Selvfølgelig skal ingen blive såret. Det er ikke meningen, meningen er bare at finde nogle svar på et tabubelagt område. Og diskutere nogle ting.

Det kan godt være at jeg lyder som en fra 9-klasse med mit sprogbrug. Men hvis jeg skulle skrive en opgave, havde jeg lagt mere i det. Fordi at jeg ved at jeg kan få gode karakterer eller hvis jeg ved at de gælder. Så ville jeg da også bruge mange flere avanceret ord, som ikke er så trivielle. Men lad os nu det ligge. Det er godt at folk kommer frem med deres svar og holdninger. Det er det jeg kan lide. Giv mig modspil for satan! smiley

Hvis nogle føler sig ramt/såret - Så skriv en privatbesked. Så skal jeg nok undskylde smiley Jeg er ikke ude for at ramme enkelte personer - men mere idealer.

Jeg ser da også ned på kontanthjælpsmodtagere? Måske er jeg selv på det? Hvem ved? Det er jeg så ikke. Men kunne jeg jo godt være og stadig synes at folk der er det, er nogle tabere. Sådan er det. Ærlighed.

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #15   11. sep 2012 Selvtillid er en god ting.

Men noget der altid undre mig er når man ser fede trunter der vil have en veltrænet mand med sixpack, hvor de selv har en røv på størrelse med et køle-/fryseskab fra OBH Nordica, flere deller end et frokost bord ved Dansk Folkeparti og de klammeste dvaske hænger tasker som ligner 2 døde katte der er hæftet fast på overkroppen.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#16   11. sep 2012 Ja, drenge er da ikke bedre selv? Dem der ligger billeder ind af deres kroppe? De er selvfølgelig stolte og prøver sikkert at score noget fisse med det?

Man kan da også være klam i tøj, selvom man er pæn og ikke viser alt? Det er ens udstråling.

Ja, jeg kunne være ligeglad og lade være med at bruge min tid på det. Hvilket jeg normalt også gør? Eller gør jeg? Jeg kan godt bare lide at være Mr. Modsat? Og ærlig.

Men cm. Jeg er helt enig i at det er folks eget valg. Det er også folks eget valg, at de ikke vil have uddannelse. At de ikke vil have et hus, bil eller hvad ved jeg. Vi er så heldige, at vi bestemmer over vores eget liv. Hvilket er fedt.

Man skal lade være med at have så travlt med andre. Men nu ville jeg debatere og se om folk er god til at argumentere og huske at have belæg med. Hvordan reagere folk? Går de til angreb? Forsvarer de sig? Er de ligeglade? Jeg har respekt for flere i dette emne, som har kommet med nogle gode ting. Også selvom det er negativt i mod mig. Respekt for det. Vi er jo trods alt kun mennesker. smiley

Det er bare fedt at føre en debat over nogle emner, hvor folk har nogle forskellige meninger.

Jeg vil da hellere have 10 grimme veninder, men som er fantastiske inden i, end 1 lækker, som ikke er pæn inden i? Jeg væger som sagt ikke venner udfra udseende. Men udfra hvad jeg kan lide. Hvem jeg har det sjovt med og fælles interesser.

Jeg gider f.eks. ikke at være sammen med folk der tager stoffer? Ryger hash? Det er jo også folks eget valg? Jeg ved da godt at 90%, hvis ikke mere har prøvet/tager stoffer? Derfor er de stadig mine venner. Men jeg gider bare ikke i byen f.eks. med 10 drenge, som alle er nogle store brød, som tager en masse stoffer og slår folk ned? Jeg er bange for at det ender med, at jeg er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og det gider jeg ikke. Da det vil ødelægge mine fremtidsdrømme. Selvfølgelig er det folks eget valg om de vil tage steroider? Jeg synes da at det ser fedt ud på alle mine venner, at de er SÅ store. De vejer alle sammen over 100 kg. Er pæne og har alle en uddannelse og et godt job, lige på nær en. Men han er også den sygeste jeg kender. Men man ville aldrig tro at de gjorde det?

Nåmen. Jeg vil tage opvasken, inden kæresten kommer hjem og læse lidt "lektier". smiley

Kan i alle have en rigtig god aften og være positive og nyde livet fuldt ud?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#17   11. sep 2012 Tttttimmy.
    Det værste er, når disse typer, giver alle andre end dem selv skylden, for den situation de er i. "Jeg kan ikke tabe mig - Jeg er kraftig bygget!" Det er forældrenes skyld. smiley

Men omvendt, så er vi drenge også sådanne? De fleste. Vil have tynde piger, med en ok størrelse bryster, en stram røv og bare give en stådreng på hele tiden.

Jeg vil våge at påstå at jeg har dk's lækreste kæreste og ikke nok med det, så er hun også bare det ALLE drenge ønsker. Det er mig der siger nej til sex osv. Det er vildt. HÆHÆ.

Jeg elsker jomfruer og folk der viser hvad de er værd. Piger som ikke har været sammen med særlige mange og som man ikke bare kan tage på røven i byen. De piger er fantastiske! Modspil er det bedste der findes.

Og ved i hvad? Hemmeligheden bag ved at score alle de lækre piger, det er at være ligeglad med dem.

Og det bedste råd, der findes, hvis man lige har slået op. Så i stedet for at prøve at gøre hende jaloux. Så skal du bare være lykkelig i stedet.

Man er ikke herre over sine føleleser. Gudskelov.

Livet er for kort til negative ting. Så lad os være positive og nyde livet fuldt ud?

• #18   11. sep 2012 om de tager billeder hvor de tror de er modeller er jeg fuldstændig ligeglad med men den attitude de har når de snakker med drenge er da for klam... jeg var i byen og skulle have nogle øl i baren, så stod der den klammeste trunte ved siden af mig... så kommer jeg op i baren og så siger hun fandme "du kan ligeså godt spare dig.. der er alligevel ingen af jer egoistiske fyre der får mig med hjem i aften, alle mænd er bare nogle svin.. jeg har set hvordan de alle bare overglor mig..." jeg blev helt målløs... havde ikke snakket til hende, kigget på hende og har aldrig set hende før eller siden...

• #19   11. sep 2012 Måske håber de bare på at få noget positiv feedback på deres billeder? Hvis man er "klam" er det jo nok ikke komplimenter, man høster flest af i det virkelige liv.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#20   11. sep 2012 Babooms Troll:

Slap da helt af du får fyret nogle gloser af... smiley

• #21   11. sep 2012 Shit, slap nu af Nikolaj.

tl;dr

• #22   11. sep 2012 Du mangler bare nogle udregninger, så gik der lige Cokez i dig der.

• #23   11. sep 2012 hvad er klam og lige præcis hvad mener du ?
    Jeg må være helt ærlig og indrømme at der findes mænd som ikke lige synes jeg er deres kop te af udseende, men det får altså ikke mig til at pakke mig ind eller gemme mig væk.
    Som udgangspunkt synes jeg at alle mennesker er facinerende på en eller anden måde, ja jeg er typen der elsker nøgenhed og mennesketkrop, som den nu en gang er skabt, selvfølgelig er der nogle som er så uheldigt sat sammen at jeg selv lige må trække mig, men jeg skal ikke diktere om de må let påklædt eller udstille dem selv, jeg bliver jo ikke tvunget til at se på det, og det er ret nemt at kigge væk.
    Jeg har lagt mærke til at jeg meget tit synes at folk med en god personlighed og en positiv indstilling til sine medmennesker er sindsyg smukke, jeg ser mere på det man udstråler end på selve udseendet, man kan jo også sige det så hurtigt at det er nemmere at ændre et grimt udseende end en grim opførelse.
    Jeg må nok også lyde lidt frelst at hører på, men jeg har endnu ikke i mit 24 årige lange liv haft nogen i min omgangskreds som jeg synes har været klamme eller selv omgivet mig med nogle mennesker der synes at jeg har været klam

• Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #24   12. sep 2012 Det her er da nok det mest latterlige indlæg, jeg nogensinde har set herinde.
    Babooms troll du er da den største nar og høre på nogensinde..

Min lillesøster tog sit eget liv for 5 år siden, efter og være blevet mobbet med sit udseende i skolen.

Så det eneste jeg har og sige er, fuck hvor er nogle af jer langt ude... Tag jer sammen!!!!

• #25   12. sep 2012 tror at trollen er cokez eller hvad han kalder sig hans indlæg er lige så lamme

• #26   12. sep 2012 Trollen hedder Nikolaj, og Cokez hedder Johnny.

• #27   12. sep 2012 Hm, nu fandt jeg lige tid til at læse din wall of text, Babooms Troll..
    Du er da ret selvmodsigende, hva'?
    Det ene øjeblik er folk i din optik alt for klamme til at være her og det andet øjeblik skal vi nyde livet og være positive. Det er da ikke just det, du lægger op til ved at prøve at få gang i en debat, der egentlig ikke er megen debat i, da du vist bare er ude på at provokere og svine piger til, der ikke er toplækre og lige oveni hatten få et par andre haters med på den?
    Det er i øvrigt også nemt at kalde andre grimme, når de ikke kan svare igen, fordi man gemmer sig bag et billede af en smiley og derfor ikke selv kan vurderes..
    Come on.. Det er den slags barnligheder, man kan forvente af en 16-årig, men det er sgu ikke klædeligt for en voksen mand på 22..

• #28   12. sep 2012 hehe "voksen mand på 22" den var aligevel lidt god Ditte:)

• #29   12. sep 2012 Hehe.. Jeg tænkte at jeg ville se om jeg kunne appellere til den modne side i ham.. Den er der vel et eller andet sted inde bag teenager-attituden smiley

• #30   12. sep 2012 smiley

• #31   12. sep 2012 Ditte det kan du godt glemme. jeg har lært at hvis en mands alder er 2 cifrede så skal man lægge de to tal sammen for at få den alder som hans hjerne kører efter, så hvis manden er 22 så kører hans hjerne og forstand som en 4 årige

• #32   12. sep 2012 hov hov nu ikke generalisere:)

• #33   12. sep 2012 De fleste mænds alder er vel 2-cifret? Og selv hvis man var 100, ville man jo så kun have forstand som en 1-årig smiley
    Hm, det lover ikke godt for min kæreste.. Han er 29 nu og har så hjerne som en 11-årig, men om en måned bliver han 30 og er så pludselig sat tilbage til at tænke som en 3-årig.. I'll be damned!

GAS! Jeg forstår som kvinde godt frustrationerne over mænd, som ligger bag den "logik" smiley

• #34   12. sep 2012 undskyld det er næsten alle mænd den gælder på smiley

ditte ja det er rigtig nok...
    jep man keder sig aldrig med en mand i livet der følger de princip smiley

• #35   12. sep 2012 Babooms troll...
    Jeg har ikke læst hele din roman må jeg ærligt indrømme... Men der er sq ikke meget ''debat'' over det der... du prøver kun at forsvare dig selv, og hvorfor du ikke har nogle billeder, og at DU har den lækreste lækreste kæreste?? og ??!!.. Jeg er da ligeglad med om du har nogle billeder af dig selv her, og hvor flot din kæreste er, det jo dit liv, og dig der er glad for hende. Men synes bare stadigvæk det åndsvagt og sidde bag din skærm, og kalde folk for klamme, og prøve at skabe en debat ud af det ligefrem?

• #36   12. sep 2012 De fleste idag, vil gerne ses, negativ omtale er bedre end ingen omtale.

FORKERT!

Vil man virkelig huskes for den som står med en hårlak trykket op mod fjappen, samtidig med at man tror det er frække billeder?
    Det er i orden at få taget billeder, men gør det dog med stil, i stedet for amatørporno. Det er der også siger til!

Man hører også mere og mere om at en eller anden tøs er røget rundt som mms-video efter hun har knaldet, givet en guffer, med en eller anden, som ikke har en brik at flytte rundt med.

Porno-film er der sku da nok af, så hvorfor tror man lige at man er en pornostjerne, bare fordi man filmer mens man lyder som et hamster?

Og så lige det med de fyre, ja det er da fint nok du træner, men behold sku da trøjen på?
    Er det seriøst derfor i træner, det er for at vise jer frem her på baboom, så i kan score end af de tøser herfra?
    Jeg træner fordi man får udløst endorfiner, og i sidste ende får man også mere energi af det.
    Det er da kun et + at man ser mere fit ud, men jeg gør det sku ikke for at vise mig frem på baboom, eller i byen i en t-shirt der er 7 numre for lille.

Men sådan er den digitale verden vi lever i. 1 og 0, det binære system.
    Alle vil være noget, er de det ikke, så prøver de. Der er ikke noget galt i at sige: fuck det, jeg skal ikke i bås.
    Og bare være sig selv, det vil alle jer der prøver at være noget de ikke er, betegne os som et 0
    Men i virkeligheden, så er det jer der er et 0, da vi andre hviler i os selv og har det godt. I vil altid gå og tænke på hvad andre mennesker synes om jer, hvordan i ser ud, kigge i hvert spejl der er, pille ved jeres hår, sidde og spænde jeres guns konstant.

Så det handler om 1 og 0 idag, derfor alle disse fotoalbums!

• #38   12. sep 2012 "Dem af os som ikke er så heldige at se godt ud og være smukke.."

lyder ikke som meget selvværd lige der.

• #40   12. sep 2012 M.P du skal da ikke bestemme om jeg skal have thsirt på mine billeder, jeg bruger ikke timer i trænings centret på at udløse endorfiner, kan være du siger du gør det så er du også helligere end thou,

• #41   12. sep 2012 hvem er thou?

Undskyld jeg spørger

Men der er da heller ingen der skal bestemme om dem som topic starter kalder klamme piger, om de skal dækkes ind i 7 meter garn.

Men fyre uden t-shirt, de får aldrig negative kommentarer, men så længe man ikke ligner alle andre, så er folk efter en.. tsk tsk

• #42   12. sep 2012 det er en talemåde
    holier-than-thou:
    adjective self-righteous, smug, sanctimonious, self-satisfied, goody-goody (informal), squeaky-clean, priggish, pietistic, religiose, pietistical

• #43   12. sep 2012 og ja det kan være jeg har et behov for at vise mig frem, fordi jeg har været fed og kæmpet og arbejdet hårdt for at nå de resultater jeg har fået, så vil jeg sku ikke gemme mig bag en stor trøje

• #44   12. sep 2012 Det er vist ikke et spørgsmål om det er forældrene der giver dem selvtillid. uden tvivl det skal de gøre. men tror mere det er alle de liderlige drenge som vil gøre alt for et slag fis. det er sku lige meget hvordan de ser ud, opretter de sig på en datingside eller lign så er der liderlige drenge nok som står klar til at fortælle dem alt muligt.. men de skal vel heller ikke føle sig mindre værd fordi de ikke ser lige så godt ud som hende ved siden af.. hvis de tænker sådan for de jo ikke noget ud af livet.

• #45   12. sep 2012 Men er ikke helligere end thou.
    Men nok om det.

• #46   12. sep 2012 nej sikkert ikke, derfor skal man lade være med at være hurtig til at dømme folk, og tro at man ved hvorfor de gør som de gør.
    Jeg selv personligt tænder ikke på en perfekt udsendende pige det siger mig intet fordi det virker falsk og uopnåelig, hvor nogen andre savler over barbie dukker, sådan er vi alle forskellige og skønheden finde i øjet på den der kigger, det eneste der er turnoff for mig er fedme, men igen nogen finder det sexet, der skal være plads til alle:) god dag til dig jeg skal ned og udløse endorfiner inden arbejdet:)

• #47   12. sep 2012 For at svare på dit spørgsmål... selvom jeg ikke har giddet og læse de lange besvarelser som du har skrevet... Så tror jeg nogle gange det stammer fra forældrene, kendte engang en pige (hun var grim MEGET grim) uanset hvordan man vender den, var hun ikke heldig sat sammen.
    Men hun troede inderligt, at hun var den smukkeste pige i verden. Husker min far en gang, sad og snakkede med hende, hvor hun nævnte hvor smuk hun var, (tror hun har været 13-14 år) Min far var ved at få kaffen galt i halsen, og anede ikke hvad han skulle svare der til. Min far bliver ellers aldrig mund lam. Det kom så meget bag på ham, at den her pige, som var så uheldig skabt som man kunne være, virkelig troede hun var smuk.
    Der er ingen tvilv om at hendes forældre, har bildt hende ind, at hun var den smukkeste pige i verden, det sørgelige var, at hun faktisk havde en lille søster som var en ganske normal pæn pige, men hendes selvtilid haltede, fordi forældrene ikke fortalte hende hun var smuk smiley
    Desuden ser man det jo gang på gang, når de her unge stiller op til tallent programmer, de har deres forældre med. Og når det så viser sig, at de intet tallent har, så står forældrene og fortæller dem, at dommerne bare var jaloux på deres store talent... Det er flot forældre støtter deres børn, men lyv aldrig for dit barn, det giver dem et skævt billede af hvordan verden i virkeligheden er. Det er kun at gøre dem en bjørne tjeneste....

• #48   12. sep 2012 Tille P kan sku normalt godt lide dig men det der var sku ikke så gennemtænkt,

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#49   12. sep 2012 Camilla Tilla, du ser skøn ud! I min optik altså

• #50   12. sep 2012 I lige måde Beelzebuuuub smiley

• #51   12. sep 2012 Tille P
    Så det vil sige hvis man har et barn som ik er særlig pæn, så skal man fortælle ham/hende at personen faktisk er virkelig grim eller hvad?
    Du tror ik det ville ødelægge den her person?
    For mig er min datter den smukkeste lille pige og det vil hun ALTID være.! OG det fortæller jeg hende hver eneste dag. Hvis andre ik mener det jamen så må det jo være sådan, men JEG syntes hun er smuk.
    Desuden så bør forældre støtte deres børn i tykt og tyndt og fortælle dem hvor dejlige og smukke de er, netop for a styrke deres selvtillid.

Da jeg var yngre (teenagealderen) der var jeg buttede, og glemmer aldrig da min mor sagde til mig efter et skænderi, hvad fanden det hjalp a jeg stod flere timer foran spejlet og puttede make up på når ik det hjalp en skid alligevel og jeg stadigvæk var tyk (ja det sagde hun sgu, tror hun havde en dårlig dag ;P ) Det var da 100 gange værre a få sårn en kommentar fra min mor, end hvis det havde været en fremmede person smiley

Jeg er enig i a det med talent programmerne man ser hvor de virkelig ik kan synge, der bør forældrene nok li ha fortalt sandheden, men det med udseendet der kan jeg altså ik følge dig, for tror langt de fleste forældre syntes netop deres barn/børn er de smukkeste ligemeget om de er tykke,tynde, har en stor næse eller what ever smiley

• #52   12. sep 2012 Stef: nej selvfølgelig skal de ikke sige hun er grim, men gøre sit bedste for, at hun får bedre hjælp, er man tyk, burde forældrene hjælpe med at man taber sig. Bruger man briller og det ikke klæder en, burde forældrene støtte op om kontaktlinser. Har man bumser i hele hovedet, burde forældrene købe ansigts produkter. Der er så meget man kan gøre for, at hjælpe sine børn. Der er ingen grund til, at sætte dem fuldstændige falske billeder i hovedet. Så de ender med at blive mobbet, og det hvad der skete med den omtalte pige, folk gjorde nar af hende, og hun er stadig i dag en folk som har kendt hende kommenterre og det er for intet godt. DET ER FADME MERE SYND.

• #53   12. sep 2012 Ligesom dem der bilder deres børn ind, at de tror de kan synge, når de virkelig ikke kan...

Man kan jo godt være smuk indvendig, og ligne noget andet udenpå..
    Og omvendt

• #55   12. sep 2012 Piger er ikke grimme! sådan er det bare smiley

• #56   12. sep 2012 Tille problemet er bare at alle forældre synes deres børn er smukke og perfekte:)

• #57   12. sep 2012 Jeg er bange for, når jeg får børn, at jeg synes det er grimt :S

• #58   12. sep 2012 De grimme lige når de bliver født:)

• #59   12. sep 2012 Hahaha smiley

• #60   12. sep 2012 Altså jeg undrer mig stadig.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#61   12. sep 2012 Alle er smukke på hver deres måde.

Smid en mail, så sender jeg et billede af mig. Men det bliver med tøj på. smiley

• #62   12. sep 2012 <i>Men det bliver med tøj på...</i>

Øøøøøøøøøøv man... smiley

• #63   13. sep 2012 Beelzebuuuuub:
    Ja den type er jeg så ikke, jeg har ikke sky klapper på, da min datter var lille lignede hun en lille abe unge, og det gjorde hun sku. Heldigvis er hun vokset fra det smiley
    Det hjælper ikke, at være en forældre og så lyve for dine børn, eller at have sky klapper på og så ikke indse, om dit barn er overvægtig, eller hvad der kan være.
    Man skal som forældre beskytte sine børn, ikke bidrage til de bliver lette mobbe ofre.

• #64   13. sep 2012 Babooms Troll: Har ik læst hele indlægget, men synes det er sjovt at du ik selv har billede på nettet, så det ku man da undre sig over?

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#65   13. sep 2012 Nina C: tror du skulle have læst hele tråden !

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#67   14. sep 2012 Nina C.

Jeg har forklaret det længere oppe. Det har blandt andet noget at gøre med at jeg ikke har et behov for at vise, hvem jeg er? + At jeg prøver at gøre at der ikke findes nogle billeder af mig, så hvis jeg en dag opnår succes at der ikke findes nogle billeder der kan lande på ekstrabladet, bt eller et andet medie. smiley

Som jeg også nævnte tidligere, så da jeg gik på gymnasiet, var jeg hellere ikke med på klassebilledet, fjollebilledet, gallabillede, studenterbillede og jeg kunne blive ved. Jeg har ikke et behov for at blive bedømt af andre.

Jeg har det jeg kalder mine venner, familie og kæreste og så dem der ikke siger mig noget. Mine venner, familie og kæreste, ved hvordan jeg ser ud? Det er vel det vigtigste?

Jeg har hellere ingen billeder på facebook. Det eneste sted, du kan finde et billede af mig, er på mit kørekort.

• #68   14. sep 2012 Der er vel klamme drenge som giver dem det smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#69   14. sep 2012 HÆHÆ.

• #70   18. sep 2012 Til trådstarter

Hvad definere du som " klamme piger " ?

Jeg tror "klamme piger " er alt efter smag og behag, der jo sikkert også nogle fyre der synes at din pigesmag er nogle " klamme piger "
    i så fald, synes jeg det er så respektløs at oprette indlæg for at svine den gruppe piger som du ikke kan fordrage:/

Det kan godt være at der nogle som ikke har været heldige mht. udseende, men hvad får du ud af at oprette indlæg som dette ?
    Mangler du lidt opmærksomhed ? ....mangler du selvtillid?

jeg synes det meget frisk gjordt at de smider billeder ind af sig selv som de synes er pæne....og jeg synes nu at de fleste mennesker indeholder noget smukt, enten på ydre eller indersiden, dog har jeg lidt svært ved at tyde hvad din skønhed er?

• #71   18. sep 2012 Hende den frække tøs!

hvad havde du regnet med det er baboom?! smiley selvfølgelig er der en eller anden barnlig sjæl, der skal svine folk til han hverken kender eller har set i hvirkeligheden smiley

• #72   18. sep 2012 rasmus > Det er rigtig nok , og et eller andet sted siger det jo mere om ham selv end om de piger han henviser til smiley

• #73   18. sep 2012 Hende den frække tøs!

det eneste det siger noget om er ham selv, som sagt piger kan ikke være klamme... smiley

• #74   6. okt 2012 wat

• #75   13. okt 2012 Grimme piger er også liderlige. Og når der er liderlige piger, er der liderlige fyre. Ikke alle har samme smag, så dem der er "grimme" jævnfør dig, er måske de smukkeste prinsesser i andres hoved. Jeg er ligeglad med udseende, bare der er lidt tøj ! smiley

• #76   13. okt 2012 Klamme piger får klamme fyre. Og sådan er det også med de lækre piger smiley Man behøver ikke være et geni for at regne den ud.

• #78   14. okt 2012 Haha Camilla tilla hvad mener du med det?

• #79   14. okt 2012 De har vel overbevist dem selv om at de altså er gode nok, smukke nok, lækre nok, tynde nok, whatever der nu skulle kunne findes af fejl. Og ærlig talt så syntes jeg det er fedt.

Er så led og ked af at se så mange unge mennesker med depressioner, kæmpe selvværdsproblemer og sociale fobier fordi de måske har gået i skole med folk evig og altid skal nedgøre, udpege fejl osv.

Jeg syntes det er underligt man skal have så travlt med hvordan alle andre ser ud eller hvordan de er, det vigtigste er vel at man kan lide sig selv?
    Hvis jeg ser en herinde jeg finder absolut frastødende, grim eller direkte latterlig, så tænker jeg mit og smutter igen, jeg har ikke behov for at blabre ud om det til alle.

Utroligt der skal foregå så meget hakkeri.

• #81   14. okt 2012 Camilla Tilla smiley

Hahaha godt sagt
    du giver de " pæne fyre " dårligt selvværd/selvtillid og derfor tør de ikke skrive til dig, da de er for stolte væsner til at tackle en evt afvisning hvis de ikke lige falder i din smag.

Så er der de " klamme fyre " de tager chancen med alle, for de kan jo ikke tillade sig at være kræsne smiley

• #82   14. okt 2012 Damn... synes ikke der er mange mennesker man kan bruge disse ord om..

underligt indlæg.

God selvtillid er da fedt.. i doserede mængder.

• #83   14. okt 2012 Camilla tilla: er det så nu man skal skrive nej nej det kan da ikke passe du ser jo meGa godt ud smiley

• #85   14. okt 2012 Camilla Tilla smiley .

man er altså ikke klam fordi man aldrig vasker tøj og går i bad, det kaldes at være "uhygiejnisk" !?

og ja jeg nævner det helt sikkert fordi jeg fulgte mig truffen syntes jeg er rimlig lækker og går da stortset aldrig i bad eller vasker tøj! Yesh

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

#87   14. okt 2012 Jeg synes satme også man er klam hvis man kun sjældent går i bad og får vasket sit tøj. De fleste går vel i bad mindst en gang om dagen og får rent tøj på??

• #88   14. okt 2012 Jeg er klam. Klam fyr

• #89   14. okt 2012 Camilla Tilla: At du føler dig truffet over det jeg? Hvad er det helt præcist du vil opnå med dine feedbacks? At det jeg siger rammer dig som en klam pige pga. du kun får klamme fyre efter dig? At du hungrer efter andre folks accept på at du ikke er klam men smuk og lækker? Er det dét du er ude efter her?

• #90   14. okt 2012 .. At du føler dig truffet over det jeg <b>siger</b>?

• #92   15. okt 2012 Jeg synes ikke at jeg kan finde de klamme piger der omtalt i denne tråd ???

• #93   15. okt 2012
    Hmm..

Kan man stadig være klam, hvis man ingen selvtillid har?
    Det gir skisme ikke helt mening.

Jeg synes det er ærgeligt at nogle piger/drenge udstiller sig selv uheldigt. Men det gør dem da ikke klamme.

Tror måske man har for lidt at gå op i, hvis man har så travlt med hvordan andre ser ud.

Skønhed er mange ting og det der er lækkert for dig, er måske ikke lækkert for en anden smiley

Jeg elsker forskellighed!

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#94   25. okt 2012 smiley

• #95   25. okt 2012 HP

du sidder og sviner "grimme/klamme" tøser til uden du har et billede af dig selv?

• #96   25. okt 2012 Marin > HP ligner sikkert en clonet udgave af Ole Wedel Nielsen smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#97   25. okt 2012 Jeg har skrevet mange gange, hvorfor jeg ikke har et billede og også i mange andre tråde. Men hvad har det med sagen at gøre? Så udstiller jeg mig da på ingen måde?

Jeg sviner da ikke nogle til? Skriv citat, hvor du mener at jeg sviner grimme/klamme tøser til? Ud over overskriften, for at fange opmærksomhed? smiley

Men den korte version er, at jeg ikke gider at have nogen billeder på nettet. Da den uddannelse/job jeg har, ikke må have en mening. Eller jo, men ikke offentlig mening. Og på grund af min fremtid smiley Der findes INGEN billeder af mig. Stortset ikke og dem der findes, har jeg selv.

Jeg har valgt ikke at gide at være på billeder. Derfor har jeg ikke været med på hverken klassefoto, gallabilleder osv. dengang jeg gik i gymnasiet osv. Ikke fordi at jeg er grim. Fordi jeg synes selv at jeg er perfekt. smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#98   25. okt 2012 Nu kender jeg ikke ham du sender billeder af og vil derfor ikke angribe personen personligt. Men ser bestemt ikke sådan ud. smiley Vil selv mene at jeg er lækker og det er vel også derfor at jeg har opnået den succes jeg har og Danmarks mest perfekte kæreste både udseende mæssigt og personlighedsmæssigt. Der er ikke den dame, jeg ikke kan score, hvis jeg gider. Det er hel sikkert. Men den skal vi ikke tage i denne debat. Så kan i oprette et nyt emne, så skal jeg nok deltage.

• #99   25. okt 2012 HP > hvis det hele er så perfekt som du skriver, hvad laver en perfektionist fyr som dig inde i de fotoalbums med " klamme piger " som du så " pænt udtaler det ?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#100   25. okt 2012 Jeg kan da godt lide at kigge på damer? Hvem kan ikke det? Appetit ude og spise hjemme? Det gør alle fyre.

Ej, så perfekt er jeg nok hellere ikke og det hele. Men så lad mig omskrive det til: Mere perfekt end alle andre. :b

Men hvad je laver i de fotoalbums? De dukker sgu bare op? Jeg går ikke ind og søger osv. Nogen gange kommer de bare ude i siden og så hvis en pige ser sød ud, så klikker jeg på hende og så er der nogen gange en masse billeder, hvor jeg tænker: Godt, jeg ikke er hendes kæreste og hun har på ingen måder kærestepotentiale.

Men sådan er vi forskellige. Og som jeg har skrevet i starten, så var det en overskrift for at få folk til at klikke, lidt ligesom ekstra bladet gør? Men hvis du ikke har læst det, så fair nok. Men så ved du det nu. Piger er jo ikke pr. definition klamme, fordi de ikke har tøj på? Tvært imod. Jeg synes lige det modsatte, selvfølgelig ikke hvis de vejer 60+ alt efter hvor høje de er. Men det er jo en anden sag. Men jeg ville da ikke dele min kærestes krop med alle mulige andre?

Men ville bare vide, hvor folk får deres selvtillid fra? Når de ikke er særlige pæne. Jeg ved godt at det igen er en smagssag. Men nogen kan vi godt blive enige om ligner at de har fået deres tænder ned i et raffelbæger, rystet godt og kastet ind i kæften. Men det er jo fordi at der sidder nogle liderlige fyre, som vil hive sig i banditten eller har en forestilling om at de kan score hende og få fisse? Det er bare så synd, at forældrene lyver over for deres børn og bilder dem ind at de er pæne osv. når de IKKE er. Selvfølgelig er ens egne børn bare perfekte. Men man må da gerne være ærlig. Jeg siger ikke at man skal sige til sit barn at det er grimt, men man skal hellere ikke sige at det er køn osv. Så kan man sige at de er søde eller hvad man nu synes, men igen, jeg kan jo ikke vurdere hvad man som forældre synes om sine egne efterkommere, når nu man har et bånd til dem. Men hvis man ser det med et objektivt syn, hvilket nok er umuligt. Men igen, hvis man ikke bilder dem det ind, så ender de med at have SÅ lavt selvværd at de ender op med at blive emo og skære i sig selv eller noget andet. <---- Lidt strengt. Men er jo bare ærlig? Siger det, mange andre tænker.

• #101   25. okt 2012 HP

der kom prikken over I'et lige var, så behøver folk ikke flere beviser på du er totalt idiot ... smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#102   25. okt 2012 Rasmus? Ved du hvad ordet idiot betyder?

Nu ved jeg ikke om du er doven, men så lad mig slå det op i den danske betydningsordbog for dig:

"Den Danske Betydningsordbog
    substantiv
    1. idiot
    person, der har stærkt nedsat intelligens i forhold til gennemsnittet, fx på grund af en arvelig sygdom eller en medfødt eller pådraget hjerneskade"

Nu vil jeg betragte mig selv for intelligens i forhold til mit faglige niveau og det er i blandt de højeste.

Men hvad du/andre synes, påvirker da ikke mig? smiley I skal have 100% lov til at synes hvad i vil. Men bliver nødt til at smutte og ud og lave pølsehorn, for dejen er færdig med at hæve.

• #103   25. okt 2012 HP

shit man hvem har lært dig at copy' paste? og tilmed slå op i en ordbog...

men ja jeg ved godt hvad jeg mente med det jeg sagde, og nej idiot har ikke haft den betydning nogle som helst steder i mange år... men du har helt ret, det er den oprindelige betydning du har beskrevet der...

• #104   25. okt 2012 HP - sovsen smiley

Hvorfor klikke ind på de fotoalbums ?
    Og hvorfor i det heletaget bruge tid og energi på at lave dette emne ?
    Noget siger mig at du er en psykisk syg patient
    Med en snært af grænsepsykoti og måske en ret spaltet personlighed
    Og hvis du ikke kender orderens betydning kan du jo bare slå det op!

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#105   25. okt 2012 Rasmus. Det er fint du.

Bare mig/Hende den frække eller hvad du nu selv synes du er. smiley

Nu har jeg skrevet det SÅ mange gange. Hvorfor bliver du ved med at spørge? Kan du ikke finde ud af at læse? Så prøv at tage folkeskolen færdig. smiley
    Ja, jeg er psykisk syg. Derfor har jeg bil, lejlighed, kæreste, Danmarks bedste job og tjener det du tjener i dit liv om måneden. Det kan jeg godt se..

Jegg ved udemærket godt hvad ordene betyder. Hvis du kunne finde ud af at stave. Men jeg forstår godt, hvad du mener. Så jeg skal nok lade være med at være personlig.

Jeg synes at det er passende at du skiftede dit navn, da det ikke gav mening. Undskyld at jeg er lidt hård, men er bare ærlig? Siger man ikke, at ærlighed er bedst?

Du er helt væk. Sluk pinden og fald tilbage til jorden. Nåmen skal lige have pølsehornene ud af ovnen, inden de brænder på.

• #106   25. okt 2012 Mhmmm Pølsehorn!

• #107   28. okt 2012 Og hvor ved du så lige fra hvad jeg har stående på kontoen ??

Jeg kan fortælle dig så meget at jeg faktisk nok er den eneste pige herinde der SELV har købt sit hus for hver og en krone
    Selv har købt alle mine heste og dertil en masse dyrt mærkeudstyr
    og der for rigtig mange penge !
    3 dyre biler!
    Jeg har mit eget firma !
    Plus at jeg er arving til en af DKs største hoteller !!

• #108   28. okt 2012 Jeg er Buzz Lightyear i min fantasiverden, ergo er jeg sejere end jer alle.

/thread*

*Instant win for at bruge engelsk sammen med dansk, for at vise mine multisproglige egenskaber, in your face.

• #109   22. nov 2012 Ja, hotelbranchen har også kronede dage 8)

Kommentér på:
Hvor får klamme piger, deres selvtillid fra?

Annonce