{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smidt ud af HG
  • #1   17. jan 2013 Når man bor i et land som kvit og frit stiller en dyr dyr uddannelse gratis til rådighed. Så er det mindste man kan forlange af de studerende sgu da at de følger undervisningen, og IKKE bliver smidt ud...

Dem som bliver det alligevel, skulle selv have lov at betale...

Det er simpelthen mangel på respekt....

• #2   17. jan 2013 Mik S
    nu kan man vel også blive smidt ud pga. af sygdom og så er det jo ikke selvforskyldt, eller blot blevet moppet til at man blev hjemme, ja hvad ved jeg,
    så din udtagelse er jeg langt fra enig i, men er det pga af vold eller ligne så er man selv uden om det og så må man tage de konsekvenser der er ved ikke at kunne læse videre

• #5   17. jan 2013 TNS S - Det er ikke det opretter spørger om.

• #6   17. jan 2013 TNS S :

https://www.youtube.com/watch?v=oqMjlf0QFjU

• #7   17. jan 2013 Godt gået at blive smidt ud fra en HG. Troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #8   17. jan 2013 Hvad er du smidt ud for...?

• #10   17. jan 2013 Man bliver ikke "smidt ud" pga registreret sygdom. Og får i disse tilfælde altid en anden mulighed for at gennemføre sit studie, Da man af naturlige grunde ikke har kunnet deltage tilstækkelig i undervisningen, til at bestå uddannelsen.

• #12   17. jan 2013 TNS S - Nej! Hun spørger om hun kan søge ind på en anden skole der har HG når man er blevet smidt ud af det nuværende HG. Altså om man kan tage en HG et andet sted selvom man er blevet smidt ud et sted.

• #13   17. jan 2013 Kunne ikke være mere enig, Mik S.

Efter jeg påbegyndte min uddannelse som pilot, hvor man SELV betaler for alt undervisning, så har jeg virkelig indset hvor store nogle respektløse røvhuller størstedelen af de unge der går på gymnasielle uddannelser GRATIS er. De møder aldrig op, er der bare for at få S.U, og er egentlig ligeglad med at der er nogle som bidrager til at vi kan have det skønne samfund vi har. De burde, som du siger, selv betale for uddannelsen.

Aldrig har jeg været så koncentreret om det jeg laver i skolen, som efter jeg er begyndt selv at betale for undervisningen. Er sikker på vi ville få et klogere Danmark hvis folk skulle slippe af egen lomme for at blive vis!

Kommentér på:
Smidt ud af HG

Annonce