Jer der træner ? {{forumTopicSubject}}
Hvor meget bruger i på kosten pr. måned ?
Hey..
Jeg er 21 år, og skal snart i gang med at træne igen.. -
Jeg har haft en pause på 2½ år, og sidst jeg trænede boede jeg hjemme ved de gamle, og efter, har jeg haft et meget ustabilt kostindtag, så har faktisk ingen idé om hvad det vil koste mig at begynde at spise ordenligt..
Om mig:
Træning: har tidligere trænet 3 år (2007-2010).
Vægt: ~100
Højde: ~180
Bygning: Fed men stadig rimelig muskuløs.
'Tilskud': Har en enkelt kur bag mig, men regner med at træne clean fremover, muligvis med en anelse HCG for at smide noget fedt.
Er ret ambitiøs når jeg træner, men har ikke givet mig selv muligheden for det, det sidste lange stykke tid (når jeg siger ambitiøs mener jeg ambitiøs: 5-7*1½ time om ugen).
Hvad bruger i på vitaminer, mineraler, kreatin, protein og mad om måneden jer der træner, henholdsvis når i cutter og gainer ?
Vil i anbefale mig at ligge 500 kcal under mit ligevægtsindtag og køre noget cardio, køre en hurtigkur på 500kcal den næste måned, og derefter gaine vægt, eller begynde at ligge i kcaloverskud, og træne med det samme?
Jeg har intet imod at have noget ekstra sul på kroppen, jeg skal hverken stille op til konkurrencer eller deltage i Paradise hotel, men vil gerne snart i gang med noget træning igen.
På forhånd tak for svar.
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 374
- Det er oftest, bare plader, som om du egentlig bare vil skrive i alle emner osv.... Tænk over det, i stedet for at skulle diskutere videre, hvilket du sikkert meget gerne vil.
Jay : Jeg syntes det med at køre en hurtig kur, er en rigtig dårlig idé, da man som oftes oplever gode resultater, rigtig hurtigt. Men på den lange bane giver det bagslag.
- Det kommer lidt an på hvor meget du har tænkt dig at træne, og hvor meget du gerne vil ned i vægt.
- Men hvis du har tænkt dig at træne de 5-7 gage om ugen, i en halvanden time, så skal du som minimum have lagt et program som ikke koncentrere sig om de sammen muskelgrupper to dage i træk, personligt bryder jeg mig ikke om det hvert fald.
Da jeg trænede, brugte jeg kun protein, om lidt kreatin - Jeg tog ikke vitaminer osv, da jeg mener min kost dækker rimelig godt for mit behov. Men jeg fandt hurtigt ud af, hvis jeg ville have det mest optimale ud af min træning skulle jeg har et tilskud i form af protein, da jeg slet ikke fik nok protein gennem min kost, selv om jeg forsøgte at spise mandler, masser kød osv...
Med god kamp med træningen.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 249
nov 2007
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 238
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Der er jeg mest klar i hovedet
Kim B
Helt enig, det har kostet mig den ene skulder, den 'låser' en gang imellem, så det var klart ikke det værd, regner også med at køre clean, de næste 4 år mindst.
Men træningen har jeg 100% styr på, det er mere det med kosten der halter lidt, så det må jeg lige have sat mig ordenligt ind i
Thez .
Det var faktisk rimeligt billigt for tilskuddene, når man tænker på du tager så meget forskelligt. Hvad med kosten er det discount eller kvalitet ?
Mads H
Ja overvejer lidt en HCG, men er i tvivl, jeg kunne jo også bare køre 500kcal kur uden nogen former for hjælpemidler.
Men tak for svar, lyder til at min økonomi godt ville kunne hænge sammen, men pengene er jo ikke hvad de har været
jan 2012
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
Ting tager tid og sådan er det bare! vil hellere bruge 5x så lang tid på clean træning end at "skyde" mig med alt mulig crap!
Bum
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 473
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 473
mar 2007
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
mht. krudt kan jeg ikke andet end fortæller dig at jeg ikke bruger det. Så du kender nok mit råd der til.
mar 2007
Vi bruger mellem 5 og 5500kr om måneden på mad. (Mig og konen). Det vi spiser ude er ikke inkluderet.
Tilgengæld bruger jeg stort set ingen penge på kosttilskud. Jeg køber lidt kreatin i ny og næ, men det bliver vidst næppe mere end et par hundrede kroner om året.
nov 2007
nov 2007
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
Har fået et nogenlunde indtryk af hvad kosten vil koste
Jer der træner ?