{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Jay
Jay
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275

Jer der træner ? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget bruger i på kosten pr. måned ?

Hey..
Jeg er 21 år, og skal snart i gang med at træne igen.. -
Jeg har haft en pause på 2½ år, og sidst jeg trænede boede jeg hjemme ved de gamle, og efter, har jeg haft et meget ustabilt kostindtag, så har faktisk ingen idé om hvad det vil koste mig at begynde at spise ordenligt..

Om mig:
Træning: har tidligere trænet 3 år (2007-2010).
Vægt: ~100
Højde: ~180
Bygning: Fed men stadig rimelig muskuløs.
'Tilskud': Har en enkelt kur bag mig, men regner med at træne clean fremover, muligvis med en anelse HCG for at smide noget fedt.
Er ret ambitiøs når jeg træner, men har ikke givet mig selv muligheden for det, det sidste lange stykke tid (når jeg siger ambitiøs mener jeg ambitiøs: 5-7*1½ time om ugen).

Hvad bruger i på vitaminer, mineraler, kreatin, protein og mad om måneden jer der træner, henholdsvis når i cutter og gainer ?

Vil i anbefale mig at ligge 500 kcal under mit ligevægtsindtag og køre noget cardio, køre en hurtigkur på 500kcal den næste måned, og derefter gaine vægt, eller begynde at ligge i kcaloverskud, og træne med det samme?

Jeg har intet imod at have noget ekstra sul på kroppen, jeg skal hverken stille op til konkurrencer eller deltage i Paradise hotel, men vil gerne snart i gang med noget træning igen.

På forhånd tak for svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der træner ?
  • #1   19. jan 2013 hvorfor tænker du på sådan nogen kl 5 om morgenen????

• #2   19. jan 2013 Darkwing Duck . ; Det var utrolig som jeg altid kommer forbi emner som du har kommenteret på, men syntes lidt problemet er at dine kommentar ALDRIG er noget konstruktivt?

- Det er oftest, bare plader, som om du egentlig bare vil skrive i alle emner osv.... Tænk over det, i stedet for at skulle diskutere videre, hvilket du sikkert meget gerne vil.

Jay : Jeg syntes det med at køre en hurtig kur, er en rigtig dårlig idé, da man som oftes oplever gode resultater, rigtig hurtigt. Men på den lange bane giver det bagslag.
    - Det kommer lidt an på hvor meget du har tænkt dig at træne, og hvor meget du gerne vil ned i vægt. smiley
    - Men hvis du har tænkt dig at træne de 5-7 gage om ugen, i en halvanden time, så skal du som minimum have lagt et program som ikke koncentrere sig om de sammen muskelgrupper to dage i træk, personligt bryder jeg mig ikke om det hvert fald. smiley
    Da jeg trænede, brugte jeg kun protein, om lidt kreatin - Jeg tog ikke vitaminer osv, da jeg mener min kost dækker rimelig godt for mit behov. Men jeg fandt hurtigt ud af, hvis jeg ville have det mest optimale ud af min træning skulle jeg har et tilskud i form af protein, da jeg slet ikke fik nok protein gennem min kost, selv om jeg forsøgte at spise mandler, masser kød osv...

Med god kamp med træningen. smiley

• #5   19. jan 2013 bruger ca. 3500 på mad og tilskud, og ca. 1000 på krudt om måneden, synes du skal kører en hcg kur først, og så ligge roligt i kcal overskud bagefter. smiley

• #7   19. jan 2013 kører 500 mg test ew, og 800 mg tren lige p.t

• #8   19. jan 2013 E92 Det meste sport på mere end hyggeplan er dyrt. Men da det jo er en livsstil gør det vel ikke noget..

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#9   19. jan 2013 Darkwing Duck .
    Der er jeg mest klar i hovedet smiley

Kim B
    Helt enig, det har kostet mig den ene skulder, den 'låser' en gang imellem, så det var klart ikke det værd, regner også med at køre clean, de næste 4 år mindst.
    Men træningen har jeg 100% styr på, det er mere det med kosten der halter lidt, så det må jeg lige have sat mig ordenligt ind i smiley

Thez .
    Det var faktisk rimeligt billigt for tilskuddene, når man tænker på du tager så meget forskelligt. Hvad med kosten er det discount eller kvalitet ?

Mads H
    Ja overvejer lidt en HCG, men er i tvivl, jeg kunne jo også bare køre 500kcal kur uden nogen former for hjælpemidler.

Men tak for svar, lyder til at min økonomi godt ville kunne hænge sammen, men pengene er jo ikke hvad de har været smiley

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #10   19. jan 2013 krudt??? = små bange drenge med små P....!
    Ting tager tid og sådan er det bare! vil hellere bruge 5x så lang tid på clean træning end at "skyde" mig med alt mulig crap!
    Bum

• #11   19. jan 2013 Bruger 2400kr på mad om månedet - 1500kr på kosttilskud.. Træner selv 5 gange i ugen og går op i både kost, træning og generelt bodybuilder verdenen..

• #12   19. jan 2013 Det er svært ikke at være pinligt berørt over at se hvor almindeligt "krudt" er så unge menneskers verdensbillede, og hvor løst de tager på det.

• #13   19. jan 2013 Enig Blackie.. Dog elsker jeg de helt store navne som Cutler, Heath, gamle arnold osv. hvilket er lidt dobbeltmoralsk når jeg ved de fylder det i sig smiley .. Så har egentlig ikke det vilde imod det, vil bare ikke selv røre det!

• #14   19. jan 2013 Det er så en debat for sig, og af respekt for topic vil jeg ikke gå ind i det. Men der er (trods alt) forskel på at gøre noget fordi man har opnået et genetisk max, og så gøre noget fordi man er doven/utålmodig/ikke gider gøre det der skal til.

• Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #15   19. jan 2013 Bruger vel 2,5-3,5k på mad om måneden alt efter om det er cut eller bulk sæson. Ellers ryger der ca 2k om året på proteinpulver, maltodextrin og lidt kreatin engang i mellen.
    mht. krudt kan jeg ikke andet end fortæller dig at jeg ikke bruger det. Så du kender nok mit råd der til.

• #18   19. jan 2013 Tilbage til spørgsmålet.
    Vi bruger mellem 5 og 5500kr om måneden på mad. (Mig og konen). Det vi spiser ude er ikke inkluderet.

Tilgengæld bruger jeg stort set ingen penge på kosttilskud. Jeg køber lidt kreatin i ny og næ, men det bliver vidst næppe mere end et par hundrede kroner om året.

• #19   19. jan 2013 kører tren e, 12 uger. og så pause, og så hygger jeg på lidt test lav dose.. indtil jeg er klar igen smiley

• #21   19. jan 2013 /careMAGNET. smiley har kun været on i 6 måneder.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#22   19. jan 2013 Super, tak for svar. smiley - Folk er velkomne til at bruge dette emne til at diskutere den endeløse diskussion omkring steroider, hvis de har lyst.
    Har fået et nogenlunde indtryk af hvad kosten vil koste smiley

Kommentér på:
Jer der træner ?

Annonce