{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Weightgainer + Protein Pulver {{forumTopicSubject}}

Hey - En af mine venner spurgte mig igår hvilke weightgainers + protein pulver der er det bedste hvis man da ka si det? Nu bruger jeg hverken protein eller weightgainer så kunne ik selv svare ham på spørgsmålet - men ville li hører jer ad, eftersom jeg ved en del træner, så nogen må næsten ha forstand på det smiley

Så Altså, HVILKE MÆRKER FORETRÆKKER I? Begrund?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weightgainer + Protein Pulver
  • #1   16. dec 2007 Det afhænger fra person til person.. For nogen er bodylab et godt mærke f.eks.. For andre er det bar noget lort..
    Så ka ikk rigtig svare på hva der er det bedste af mærker..

• #2   16. dec 2007 Daniel V: Okay - ja det jo rigtig. Bruger du selv noget?

* AYGO'en ER TILSALG *: Har nu hørt at der er en del forskel på protein pulver, weightgainers osv. Det man ka købe i Matas er jo nok ik det samme som det man kan købe på diverse bodybuilder hjemmesider. Eller er det bare mig ?

• #3   16. dec 2007 Altså jeg kørte weight gainer for over 1 år siden.. Det var bodylab vidst og med jordbær smag.. Altså det var okay men ikk så kraftig.. Så det vil jeg ikk købe igen.. Regner med at køre weight gainer engang i febuar igen.. Men der vil jeg så tage et andet mærke Hehe :.

Og protein pulver tager jeg noget som hedder Dymatize nutrition-whey protein.. Det fint nok..

Men ellrs ja.. Sådan noget som man ka købe i matas osv er nok ikk ligså kraftigt som det du ka købe på bodybuilding sider osv..

• #4   16. dec 2007 Daniel V: Okay - tak for det, det vil jeg si videre til min ven.

Andre der har nogen yndlings mærker? ;D

• Mikkel  .
    Mikkel . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 44
    #5   16. dec 2007 Whey protein . smiley er vel et af de store mærker.

• #6   16. dec 2007 foretrukne mærke for mig er Nutramino. Bruger ikke andet.

Dansk produceret, dansk testet. (Så ved du hhvad der er deri)

Kanon smag og det klumper ikke!

Kommentér på:
Weightgainer + Protein Pulver

Annonce