935 visninger
|
Oprettet:
kosttilskud? {{forumTopicSubject}}
står og skal bestille lidt til træningen og er lidt i tvivl håber i kan hjælpe indtil videre har jeg i tanker at købe
-kreatin
-proteinpulver
-weightgainer
og så er mit spørgsmål om jeg også burde købe nogle kuldhydrater da man skal være i protein og kulhydrat overskud for at opbygge seriøs muskelmasse håber i kan hjælpe tak
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 211 Svar: 791
mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
Jeg har altid købt mine kosttilskud ved www.nemhelse.dk , bodylab og i tidernes morgen handlede jeg meget ved getbig.
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 174
Sørg for at være i carb overskud altid, så skal du nok gaine.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 452
Personligt synes jeg kreatin virker så det kan jeg godt anbefale.
mar 2011
Både fedt, protein og kulhydrater indeholder kalorier.
protein og kulhydrat indeholder ca 400 kalorier per 100 gram, mens fedt indeholder 900.
Ønsker du at tage på, så skal du være i kalorieoverskud. Det kræver en længere forklaring, men som udganspunkt, skal du satse på at få 2 gram protein per kg kropsvægt per dag. Det vil sige at vejer du 80 kg, så skal du have 160 gram protein dagligt - hvoraf proteinpulver er anbefalesesværdigt, lige efter træning som et suplement.
Endvidere kan du prøve at øge dit daglige fødeindtag med 10 % per uge, indtil du begynder at tage på. Kalorieindtaget bør været størst i timerne efter træning, da din sekretion af diverse vækstfaktorer er størst i timerne efter træning.
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 91 Svar: 118
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 174
+90 er til fitness, løb, osv. Sku ikke til at gaine med .
BASTA.
mar 2011
SÅ vil sige bodylab whey 80 - det er koncentrat, og her får du mest for pengene.
en bøtte kreatin og så 2 kg carbs, så er du rigtig godt igang.
FOr maksimal restitution og benefit fra træningen, så tager du 20 gram protein inden træning og 40 gram protein lige efter, sammen med 100 gram kulhydrat og 2-5 gram kreatin.
Evt. kan du begynde at tage 20 gram protein når du står op og lige inden du går i seng også. Så er du i hvert fald 100 % dækket ind.
SKal du så være på den helt sikre side, så skal du sørge for at spise multivitaminer hver dag, gerne med ekstra zink og B6.
Jeg har gode erfaringer med at handle ved
www.nemhelse.dk
de har dag til dag levering og super kundeservice, hvis man ringer med spørgsmål.
ellers er bodylabs side også fin
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 91 Svar: 118
kosttilskud?