{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosttilskud
  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #1   20. jan 2009 omnemin til all-around, pumped80+ og self. maxim kreatin... og en skovlfuld grønsager og kød.
    Hvor lang tid har du været i gang?

• #2   20. jan 2009 Intet, nøjes med sund og rigtig kost. smiley
    Men træner heller ikke for at blive stor. hehe

• #3   20. jan 2009 jeg har været igang seriøst siden jeg var 15 år smiley så det et stykke tid..
    hvad har dit mål med styrketræning været ? at blive større eller bare markering

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#5   20. jan 2009 Hmm, et par år altså, er du nået nogle mål?
    Jeg har trænet temmeligt useriøst siden jeg var 16-17 (dvs. nede og lege i fitnessdk en gang eller to om ugen) og begyndte at tage det seriøst for et par måneder siden, skal nemlig til politi-optagelses prøven

• #6   20. jan 2009 Ja jeg har da opnået de mål jeg selv har sat smiley
    Hvad har de så som minimumskrav til politi-optagelse prøven .

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#7   20. jan 2009 oka, som er? (hvis man må spøger)
    arr de er ikke så volsom svære, men man vil jo gerne være bedre end de andre ikk..
    Men det er 2.4 km på 8.½min, 50kg bænkpress (et sæt), 6 stk armhævning osv.

• #8   20. jan 2009 altså steget i muskelmasse . derfor også mere i vægt på den gode måde og løfte flere kilo . fx. bænkpres fra 70 - 75 fra da jeg started til 100 kg nu

Den optagelse lyder da ikke så slemt smiley

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#9   20. jan 2009 lyder til du er i bedre form end mig...
    Den bekymre mig heller ikke så meget, men de forskellige tests og prøver i alm. viden, dansk og matematik, er jeg lidt mere nevøs for...men f'ck det, man må jo tage det som det kommer..

Hva siger du til en udfordring?

• #10   20. jan 2009 trænede så også en masse andet sport inden jeg begyndte styrketræning.
    Kondien er dog ikk blevet bedre med årerne smiley hahah

jamen held og lykke med det smiley

Hvad mener du med udfordring ?

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#11   20. jan 2009 haha kan løfte et halvt hus, men falder om efter 3 skridt smiley ej
    fx. en gang om ugen laver den ene et eller andet godt (fx. løber 25km eller tager 6 sæt i træk med max) eller sådan noget og så skal den anden gøre noget tilsvarende hårdt... bare for at gøre træningen lidt sjov.

• #12   20. jan 2009 hahah smiley
    Ej løbe får jeg sku nok til den træning jeg går til smiley
    og er allerede godt igang med et træningsprogram jeg har fundet smiley

linket til programmet er her hvis du sku være interesseret
    : http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/stoerrearmepaa12uger.php

• #13   20. jan 2009 VIKING

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#14   20. jan 2009 arr trist...( havede ellers lige en udfordring klar, cykler fra odense til svendborg og tilbage + svømning imorgen.. det er ca 100km )
    Kender godt programmet og lignene, men det er sgu lige lidt nok... men pøj pøj med træningen smiley

• #15   20. jan 2009 hehe iorden og ligeover med din træning smiley

• #16   22. jan 2009 Martin P: Det er en god ide at træne noget koordinationstræning.. Det kommer du også ud for at lave til prøven smiley Held og lykke..

• #17   23. jan 2009 Bruger Nutraminos produkter, og en sund varieret kost.

Mål:
    Lidt mere muskelmasse, og så markeret. At være stor siger mig ikke noget, men være kraftfuld, stærk og i god form er mit mål.

Skal lidt længere ned i fedtprocent, som på nuværende er omkring 7%. Vil gerne ned på 5%, bare for at sige jeg har gjort det smiley

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

#18   24. jan 2009 Hey meme det vil jeg også prøve at gøre, men ved sgu ikke lige hvilke øvelser der er som fokusere på det...
    Er du betjent ?

Kommentér på:
Kosttilskud

Annonce