Gør jer selv og naturen en tjeneste Gør jer selv og naturen en tjeneste
Var ude at gå med Franco igår, og på vores vej møder vi en død gris der ligger på en palle i vejkanten ved et skovstykke.. Desværre er det ikke første gang denne landmand blæser højt og flot på reglerne omkring bortskaffelse af døde dyr, så vælger derfor at tage billeder af grisen og omgivelserne, for idag så at kontakte teknisk forvaltning..
Landmanden påstår at han umiddelbart efter at jeg havde set grisen, havde hentet den, og derefter tildækket den og lagt den på plads igen, hvilket jeg ikke tror en dyt på!
Men hvorom alting er, så vil rette vedkommende holde lidt ekstra øje med den pågældende landmand fremover og sørge for at der bliver kørt forbi og tjekket fra tid til anden..
Min bøn til jer er simpelthen at tage billeder og kontakte teknisk forvaltning hvis i oplever det samme.. Det er miljø svineri så det basker, da dyr som ræve o.lign. går i de døde dyr, og kan således sprede bla. multi-resistente bakterier!
Desværre er mange landmænd skide ligeglade, og de fanger kun budskabet hvis vi andre gør noget ved det vi ser..
God morgen til alle
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
aug 2012
Følger: 1 Svar: 154
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
aug 2012
Følger: 1 Svar: 154
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.990
Så for at koge det helt i bund, så kan i ende med at dø af en latterlig lille infektion i en rift på jeres finger.
At landmændene generelt bare er nogle indavlede miljøsvin er så en anden sag, jeg holder mig sgu heller ikke tilbage for den slags, da jeg synes det er noget forfærdeligt svineri.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 93
jul 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
Der udover er hele sagen omkring MRSA blæst fuldstændigt ud af proportioner. Der er større risiko for at blive ramt af lynet på en solskinsdag, end at nogensinde at problemer med MRSA. Her tænker jeg selvfølge på samtlige typer af MRSA.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 55
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1906780.ece
Gør jer selv og naturen en tjeneste