526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Danske bank gebyr - hjælp Danske bank gebyr - hjælp

Hej. Jeg sidder og skriver et større projekt om danske bank, hvor jeg blandt andet kommer kort ind på deres for nyligt og meget omdiskuterede gebyr på den klassiske lønkonto.

Jeg søger nogle der kan sende mig et link eller andet materiale man kan være kildekritik overfor, som jeg kan angive i min opgave.

Jeg har søgt kort på nettet og er stadig i gang, men størstedelen af det materiale jeg finder, er artikler på sider som Ekstrabladet og andre aviser og nyhedshjemmesider, som jeg ikke finder troværdige nok, til jeg vil angive dem som kilder.

OT som "du kan bare søge på nettet, de rigtige steder" osv. frabedes, da jeg er i fuld sving smiley

På forhånd tak smiley

- Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske bank gebyr - hjælp
  • #1   17. feb 2013 Det er heller ikke alle kunder der berøres heraf, selvom det er lidt svært at forstå hvad Danske Bank har haft i tankerne med deres signalering af forskelsbehandling, men gebyrerne er nu engang indført og skulle eftersigende koste mellem 0 og 120 kr pr kvatal for små og mellemstore kunder. smiley

Kommentér på:
Danske bank gebyr - hjælp

Annonce