821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Sundt kost, hjælp! Sundt kost, hjælp!

Hej med jer (:

Jeg har taget lidt på her på det sidste, så jeg har besluttet mig for jeg vil til at have en sundere livsstil.

Nogle der har nogle opskrifter på noget sundt mad?
Kom bare med en masse gode ideer, så jeg har noget at vælge imellem.

Jeg håber i kan hjælpe mig smiley
Mvh Nadia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sundt kost, hjælp!
  • #1   4. mar 2013 Kylling! Om nom nom

• #2   4. mar 2013 Kyllingefrikadeller med grønkålssalat er bare en vinder herhjemme! Grov laks/spinat tærte (naaaam). Ellers så bare væn dig til at der skal masser af grøntsager til maden og også gerne i maden, så kan det ikke gå helt galt smiley

• #3   4. mar 2013 Tak for svar (:

• #4   4. mar 2013 Er der ikke flere ideer?

• Kurt .
    Kurt . Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 51 Emner: 1 Svar: 27
  • AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #6   4. mar 2013 http://www.rema1000.dk/madplanen.aspx

Så ser man selvfølgelig helt ude til højre hvor "Den sunde" er placeret. Der er ihvertfald lidt inspiration til lidt halv sundt mad.

• #7   4. mar 2013 Hvis du virkelig seriøst vil ændre dit liv og dine vaner. Altså både sundere ernæring og træning. Så ville jeg søge en der kan lave en reel kost plan du kan følge smiley
    Det har jeg gjort, mit problem var bare modsat dit. Jeg var for tynd og blev ved med at tabe mig, jeg gik fra en vægt på 48 kg til 58 kg på ca 2 mdr! Blot ved at træne og spise mere smiley
    Jeg er lige kommet i dialog med en Canadisk kvinde via Facebook Erin Bryn Plato. Og hun virker super dygtig, har den flotteste krop og jeg er lige kommet ind i hendes client gruppe og dem der er med der, har fået super resultater med hendes hjælp, så det kan jeg ihvertfald anbefale dig smiley

Mvh Natasia

• #8   4. mar 2013 Mange tak for det AmerK, lige noget jeg kunne bruge (:

• #9   4. mar 2013 Natasia B
    Det lyder som en rigtig god ide, men hvad koster sådan noget? (:

• #10   4. mar 2013 Erin tager 50,00 usd for kost program og 50 usd for trænings program, ca 320 kr i alt pr program smiley Men det skal du også give for en der er dygtig i dk, og du kan nemt risikere at skulle af med meget mere smiley

• #11   4. mar 2013 Okay, tak for dit gode svar (:

• #12   4. mar 2013 Personligt synes jeg hellere du skal have fokus på hvilke råvare du kan benytte, og afhængigt af hvad dit mål er, med denne såkaldte sundere livsstil, kan man jo anbefale forskellige ting. Hvis du har et godt sortiment af råvare, er det jo bare selv at være kreativ med kombinationsmuligheder. smiley

Hvis du er i tvivl om hvor "sunde" de forskellige ting man nu typisk fylder i sig til dagligt, er denne hjemmeside en rigtig god hjælper til at se hvor meget fedt, kulhydrat, sukker og ikke mindst hvor mange kalorier der er i de forskellige ting. smiley

www.kalorietabel.dk

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #13   5. mar 2013 Skru ned for kulhydrat og fedt, og skru op for protein indtaget.

• #14   5. mar 2013 Tak for svar (:

Jeppe k
    Det er ikke fordi jeg er i tvivl om hvad der er sundt og hvad der ikke er sundt.
    Det er fordi at jeg er ved at løbe tør for ideer når jeg frieksempel skal lave aftensmad, så det jeg ønsker, er at få nogle gode sunde opskrifter, så jeg har nogle forskelligt opskrifter at vælge imellem (:

Jeg ville da rigtig gerne tabe et par kg hvis det var det, men jeg har valgt at sige til mig selv at jeg bare vil have en sunder livsstil med motion, træning, og kost, så er jeg sikker på det nok skal komme af sej selv, at jeg taber mig, som jeg ønsker (:

• #15   5. mar 2013 Årh okay beklager. smiley

Personligt kan jeg rigtig godt lide vilde/brune ris, stekt i en wok, sammen med majs, ærter, små kyllingestykker (eller andet kød), broccolli skåret i bitte små stykker på størrelse med en 25'øre ca, og eventuelt lidt pepperfrugter eller lignende og så kan man jo krydre det efter smag og behag. Ellers kan du krydre en smugle olivenolie og vende blandingen i det. Så er sovs og lignende ikke længere noget jeg synes man har brug for til maden nemlig. smiley

• #16   5. mar 2013 Mange tak for din hjælp Jeppe (:

• #17   5. mar 2013 Og i modsætning til hvad Jay anbefaler dig, så det faktisk vigtigere du skruer ned for de simple kulhydrater som sukker og sådan, og så får mere fedt, naturligvis sundt fedt fra nødder olier osv. smiley
    - Held og lykke med det. smiley

• #18   6. mar 2013 Okay (:
    Tak for din gode råd og vejledning smiley

Kommentér på:
Sundt kost, hjælp!

Annonce