{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panda fra for lækker til love
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #2   23. mar 2013 Væmmes ved mig selv ved at kende svaret, men er ret sikker på det er Malaysia.

• #3   23. mar 2013 Malaysia

• #4   23. mar 2013 Malaysia. Og han bruger 40 i sko og har lille diller mener Melanie.

• #5   23. mar 2013 Malaysia som de andre siger..
    Og så er han et herligt menneske i virkeligheden.. smiley

• #6   23. mar 2013 Panda er skuda homo.

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #7   24. mar 2013 Utrolig lys og sjov stemme

:-)) nadia ja sikkert

• #8   24. mar 2013 Deluxe - Nu har jeg kendt "Panda" siden jeg var 17, og sågar boet med ham. Og jeg har sjovt nok aldrig set ham været sammen med en gut ..

Er det ikke noget med at de små knægte der render og kalder andre for bøsser, homoer - whatever, er dem der selv går og har en lille våd drøm om at være sammen med en af samme køn, men som ikke tør at stå ved det? smiley

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #9   24. mar 2013 Haha ! Stønna

• #10   24. mar 2013 Stinna

Han viser sig som en rigtig fimset bøsse, beklager smiley
    Kan da godt forstå at Melanie fra samme program ikke gad ham. Overvej lige hvor hurtig han kommer ind på sex og andre ting. Og så hans alder. At opføre sig som han gør med den alder.

Kan godt forstå Melanie ikke gad ham og hans lille lem smiley

• #12   24. mar 2013 Tabere, få jer nogle interesser! Og hvordan fanden kan det være noget, du diskuterer med din familie? Kæft vi er på vej mod afgrunden med sådan en nation.

• #13   24. mar 2013 mon ikke hans personlighed er blevet overdrevet et par gange for seerens skyld, plus tv3 kan klippe det sammen som de vil

• #14   25. mar 2013 Lyder ikke til der er nogen somhelst her der har overvejet at TV3 klipper som det passer dem, og fortæller dem hvordan de skal opføre sig, og vise sig udaf til.
    Nu har jeg tidligere selv været til casting på et program på tv3, hvor jeg valgte at hoppe fra fordi de ville til at ændre på både mit udseende og hvordan jeg var.

Men synes sgu det er flot i kan fortælle mig hvordan MIN kammerat er, til trods for at i ikke kender ham personligt smiley Siger vist mere om jer, end om ham smiley

• #16   26. mar 2013 Stinna
    Han virkede også som en rigtig flink gut de første par gange han var på skærmen. Men ALT røg på den der date hvor han sidder og siger til hans date at hun var tyk osv. Syntes det var så mega respektløs og så især foran tv. Altså hallo tøsen vejede 55 kg, okay fair nok at hun ikke var noget for ham det må han jo selv om. Men man kan fandme da godt have lidt respekt for et andet menneske alligevel og så bare sig at hun ikke er hans type men tak for en god date eller what ever.

Ej mig og min veninde sad og var mundlamme da vi så det. Syntes efterhånden det program der er alt for meget, det eneste det går ud på det er hvor meget man kan sidde og svine et andet menneske til på åben skærm FØJ! De mangler noget seriøst opdragelse. og hende der Melanie, ej hende kan man da slet ik holde ud a hverken se eller høre på, hun er da nok det mest forfærdelig menneske som mener hun er meget bedre end alle andre, og at alting kun skal dreje sig om hende

• #17   26. mar 2013 Stef

Melanie er skuda dejlig at se på :b
    At hun så forventer at finde en kæreste i lille Danmark som kan gøre at hun kan leve som en hollywood frue i USA er så en anden ting. Fik hun en del af kagen hvis jeg gik hen og vandt på Fredag? Næppe smiley

• #18   26. mar 2013 Deluxe
    Enig i at hun er en køn pige. Men det syntes jeg faktisk ik engang hun er mere, efter man har set hvordan hun er som person.
    Et er hvad hun går og drømmer om a finde og drømmen om a være hollywood frue (ik at jeg fatter hun gider at skulle leve sådan et liv) men noget andet er hvordan hun opføre sig over for andre og måden hun taler til andre mennesker på. Det er DET der gør hende til en "grim" person.

Vi går vel alle sammen med hver vores drøm, og hver vores type som vi falder for. Men det giver os da ikke ret til at sidde og svine en anden person til bare fordi personen ikke har det rigtige job, for store fødder, forkert hår eller hvad der nu kan være. Man kan da ligeså godt få det bedste ud af daten og når den er slut jamen så er det jo bare det, så kan man jo sige man ikke er interesseret i personen smiley

• #21   26. mar 2013 Stef - De får besked på at sidde og svine deres date's til smiley Det kunne aldrig falde ham ind at gøre i virkeligheden. Selvom han er den vildeste festabe jeg kender, så er han sgu opdraget og ekstrem høflig overfor damerne. TV3 vil gøre utroligt meget for seertal smiley
    Rune fik også besked på at dumpe Melanie...

• #22   27. mar 2013 Men Stønna, er det så ikke lidt sørgeligt de vælger at rette sig efter hvad TV3 vil have? - at de ændre deres personlighed og træffer nogle valg, de normalt ikke ville have gjort? - Folk vil ikke kunne undgå at opfatte dem på andre måder end de opføre sig på TV, de har jo selv valgt at være med.

Jeg ser overhovedet ikke programmet, men er da faldet over nogle små klip engang imellem, det siger mig intet det program, men hvis min chef bad mig om noget lignende ville jeg da be ham rende og hoppe...

• #23   27. mar 2013 Gregersen - Jo bestemt. Som jeg skrev tidligere, så ville jeg ikke gøre det. Men det er jo folks eget valg smiley De tjener jo udemærket på at spille idioter. Jeg synes bare ikke det er okay at sidde og udtale sig på den måde om folk man ikke kender fra andet end TV smiley

• #24   27. mar 2013 Ja, det er skrækkeligt de går ned i banken og hæver den helt store check, fordi vi andre more os over at se dem "spille" deres spil. smiley

Kender også folk der har deltaget i div. programmer, og ja det er som at se en helt anden person.

• #27   27. mar 2013 Hvad får de af penge? :b

• #28   27. mar 2013 Deluxe - Nok til at tage til Thailand i 2 måneder

Kommentér på:
Panda fra for lækker til love

Annonce