3.506 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hej <3
Hej <3
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 33

Allergisk for tattoo?? Allergisk for tattoo??

Hej. Jeg har en tus på venstre side lige under hvor bh!en sidder. Jeg har haft den i ca et år nu, og ville egentlig vide om ens krop kan vise sig at være allergisk overfor det efter så lang tid?? Det gør lidt ondt når jeg rører omkring den, men ved ikk om det bare er spændinger i kroppen som jeg har mange steder?? Hvordan kan man vide om man er allergisk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergisk for tattoo??
  • #1   12. apr 2013 Hvis du dør så er du nok allergisk...

• Hej <3
    Hej <3 Tilmeldt:
    feb 2013

#2   12. apr 2013 Haha sjovt.

• #3   13. apr 2013 Mit bedste bud er at prøve at ringe og.spørge din tattovør til råds smiley

• #4   13. apr 2013 Gå til lægen, og få det tjekket hurtigst mulig!

• #5   13. apr 2013 Det er ikke ualmindeligt at folk bliver allergiske for farven som nogle tatovører bruger. Nogen med det samme, andre over tid, ligesom med parfumer, deodoranter, planter osv.
    Søg læge og få lavet et allergitjek. Det er ofte visse farver som kroppen reagere på. (rød er især en af dem)

Er du allergisk, så kan det ende sådan her hvis det går helt galt.

profilbillede
  • Hej <3
    Hej <3 Tilmeldt:
    feb 2013

#6   13. apr 2013 Altså har oss tænkt mig at ringe til lægen på mandag. Men jeg har mange spændinger og ømme muskler i kroppen, så det kan være det. Men skal være på den sikre side.

Dingodango - jaa kan godt være, men om jeg så fik den om 1 år ville je stadig ikk vide at jeg måske er allergisk overfor det. For det blev man ikk spurgt om og heller ikk om id eller noget

Markus - altså min tus er en tekst (sort farve) men altså huden har ikk vist irritationer det er mere indvendigt, men er ikk sikker på om det tussens skyld eller om det er spændinger eller lign... Men håber ikk det er tusse.

• #7   14. apr 2013 Du kunne jo have bedt om en farvetest smiley

• Hej <3
    Hej <3 Tilmeldt:
    feb 2013

#8   14. apr 2013 Altså vi kan godt blive enige i, at det dumt at få lavet en tus når man lige er fyldt 16... Anede intet om at man ku være allergisk overfor farverne osv lige indtil for nogle dage siden...

Kommentér på:
Allergisk for tattoo??

Annonce