{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efedrin.
  • #2   16. maj 2013 Så vidt jeg har kunne læse mig frem til så er det "kun" i familie med amf. At det så bliver blandet op med amf. pga. det er billigere er en helt anden snak smiley

• #3   16. maj 2013 Blandet op med amfetamin? smiley
    - Du er da helt væk..
    Det er en DEL AF amfetaminen..!

• #4   16. maj 2013 nå okay, så er der bare noget jeg har misforstået he he.
    så er det nok kreatin nogle pushere mixer det med,
    men never mind.

• #6   16. maj 2013 Tag da hellere clen

• #7   16. maj 2013 thez : præcis smiley

never mind. tilbage til emnet.
    nogle svar ? smiley

• #9   16. maj 2013 ja det lyder udemæket. har læst lidt om det.
    vil gerne høre nogle erfaringer. nu må vi se om der er en der kigger forbi tråden, som kan give mig det smiley

• #10   16. maj 2013 effe er i familie med amfetamin, intet andet. det er opkvikkende. og sætter din forbrænding op, så luk nu røven med jeres karl smart kloge åge gangster pis. smiley

Effe virker, dog er bivirkninger ikke det værd, kontra f.eks t3/clen. smiley

Men er man klar på lidt rastløshed/appetitnesættende ( hvilket du jo selv søger)/ ligge søvnløs. effe gir god energi til cardio eller generelt. men du opbygger rimelig hurtig tolerance. smiley

• #11   16. maj 2013 sakset fra musclezone.

Udover at være et godt fedtforbrændende komponent, kan ephedrin også bruges til at øge præstationen i træningslokalet. Dette skyldtes dets svage amfetamin ligende effekt på centralnervesystemet. Til dette formål er 25-50mg passende. Dog bør det noteres, at ephedrin hurtigt mister sin virkning, hvorfor det kun bør benyttes 3 dage ugentligt i forbindelse med træningen.

Bivirkningerne kan være hurtig hjertebanken, søvnløshed, rysten på fingrene, hovedpine, svimmelhed, højt blodtryk og mangel på appetit.

Af Why2K

• #13   16. maj 2013 Udover t3 kan kneppe det normale niveau i kroppen men altsåååå smiley

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #14   17. maj 2013 Brugte selv efedrinpiller for en 4-5år siden da jeg ville smide nogle hurtige Kg.
    Ja, det hjælper da også, men effekten er jo næsten lig 0 hvis man ikke ændre kost samtidig, men smed da en små 10Kg. på en sommer, men sørgede da også for at spise nogenlunde fornuftigt og få dyrket noget cardio.
    Skal så også siges at jeg ikke var tynd da jeg smed de 10kg, så det har s'føli også en del at sige.

• #15   17. maj 2013 Efedrin er IKKE en del af amfetamin.

• #17   17. maj 2013 Familie. Not part.

• #19   17. maj 2013 Ja de er i familie med hinanden, men efedrin er ikke en del af amfetamin. Metamfetamin og amfetamin er ligeledes heller ikke det samme.

Kommentér på:
Efedrin.

Annonce