{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efedrin
  • #1   13. apr 2008 Hvis det er arsan efedrin du tænker på ja så er de lige så fralige som therma power..

bivirkninger kan der være mange af.. stress sved ture. kvalme hovede pine. blodtryk osv osv...

men kan ca se en virkning efter 2 uger

• #2   13. apr 2008 har prøvet det i en slankepille form fra usa og ja smed 25 kg på 2 måneder............. OG derefter blev jeg rigtig syg og kæmper stadig med det.

Så lad være at tage sådan noget møj.

• #3   13. apr 2008 efedrin er hovede stoffet i TP.
    det er det der for hjertet til at banke hurtigere, det er lidt af det samme som amfetamin.

• #4   13. apr 2008 ikke til at abndbefale. da jeg tok dem, var jeg helt vild, jeg kunne træne i 4 timer og stadig ville mere, kunne ikke søve om aften de første par dager, efter trening begynte mine arme og bene ryste, kune ikke køre bil, eller holde ske når jeg spiser. fik meget sved ud under trening, men ved du hvad, alt jeg tabte (fed) fik det igen, efter jeg stopde!

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #5   15. apr 2008 tak for jeres alle sammen mener og holdninger smiley

Nina Ja jeg spiser os sundt har da smidt 8½ på 3½ mdr ca.

men ville godt lige ha de sidste væk og nu er det begyndt og være rigtigt svært derfor overvejede jeg det få og få lidt fut i selve kuren igen :S

flere tallet er vist for ikk og ta det kna jeg høre/se

Kasper

Kommentér på:
efedrin

Annonce