JEG ER SÅ TRÆT AF..... {{forumTopicSubject}}
ACN og deres medlemmer, som prøver at lokke andre ind i pyramidespillet. Synes flere og flere af mine venner er med, og for at de skal kunne "tjene", prøver de self at sælge ideen videre.. Synes det er så bedragerisk, at man prøver at snyde ens venner
Er jeg den eneste, som bliver overdynget af beskeder fra alle om: "kom, vær med! Det er mega fedt, du kan tjene op til 20 k hver måned!" Oh yeah, sikkert. Og synes da også det er trist, at ens såkaldte venner ikke fortæller, at af de 3700 kr man betaler, så går de 1000 kr til personen, som får en ind. Det er da snyd og bedrag af værste skuffe..
Sorry, ragemode... Men kom så alle ACN-sælgere, overbevis mig om andet end at det ikke er et lorte pyramidespil!
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
I starten ville han dårligt nok fortælle hvad firmanavnet var, medmindre jeg kom til mødet... kegler -.-'
(Men bevares, hvis jeg kunne side i toppen af sådan en pyramide havde jeg været der med det samme! ingen skrupler )
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 123
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Har heller aldrig hørt om det før.
Men det godt gået at de har Donald Trump med i baghånden (HAHAHAHA)
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 156
Crispywedge - ja altså self, hvis de virkelig tjener på det så fred være med det. Men det er da dårlig salgstaktik, at de SLET IKKE vil fortælle noget og spiller så skide dumme inden de møder der.. bevares
Anders C: haha de rekrutterer nok folk indtil deres gæld er tjent hjem, så alt andet indtil da er jo pinligt Han er nok bare pinligt berørt over at være en af dem, som faktisk er blevet narret ind i systemet. Det skulle efter sigende være meget svært at komme ud af
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
feb 2008
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
Man skulle måske snart til at lære børnene i folkeskolen om sådan noget. Hvis det er et stort problem.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
Men folk er jo så grådige at de hopper på limpinden så snart de øjner muligheden for nemme penge.
feb 2010
http://www.youtube.com/watch?v=PgOocPxSK4U
feb 2008
Lillelund - så kom han/hun sikkert tidligt ind i det, men de kan jo fortælle så meget løgn. Det er jo ikke sikkert at det han siger passer eller til at vide, hvor mange han også har lokket ind i det lort :b Man arbejder jo i pyramidelag. Jeg så en anden debat, hvor man kunne regne ud, hvor mange kunder man skulle trække ind, for man begyndte at tjene sin gæld hjem igen.. Og det var jo overdrevne tal bare det var i det 14. lag. Og vi er sikkert ude i det næsten 100. lag nu..
Jeg syntes i hvert fald at flere og flere af mine venner gerne vil invitere mig og andre på "event" og ikke vil fortælle hvad det går ud på. Og ja de svarer typisk ikke, at hvis man siger det sikkert er ACN. Så kommer de med "ej tag nu med. Det er virkelig godt. Jeg er selv med i det, det er ikke fusk."
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
feb 2010
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
feb 2008
Og ja, det kan da godt være I kender nogle, som virkelig tjener meget på det, ved at have andre arbejdende "under" sig. Men så skal man fandme også være støbt af noget specielt, hvis man bare kan skide på venner og familie og morale og etik, og prøve at lokke dem ind til noget, hvor de nok 90% af gangene bare smider penge ud af vinduet.. Penge som går til dem i "de højere niveauer" af pyramiden... Jeg synes bare, at det er ren og skær dårlig stil
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 634
feb 2010
JEG ER SÅ TRÆT AF.....