1.282 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Tattoo i udlandet? Tattoo i udlandet?
Har lige et hurtigt spørgsmål, ligger og ser sunny Beach i tv'et, og kommer sådan til at tænke på de alle de bartendere der bliver tatoveret dernede, fordi hvad gør de efter de er blevet tatoveret? De må jo ingenting? Hverken Polen eller saltvanden, eller for den sags skyld solen? Vil gerne selv have en lille tattoo i italien, men kan man ikke gøre et eller andet, så man godt kan gå i Polen og være ude i solen på stranden?
0 synes godt om
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 62
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
Personligt ville jeg ikke få lavet min tattoo på et turist sted hvor folk vælter ind i halvanden hestes branderter og bliver tusset fordi det er billigere end herhjemme. Vælger du en god tattoovør herhjemme så har du da i det mindste den sikkerhed at der er en del reglementer der skal overholdes for at drive forretning og man kan altid komme igen hvis der skulle blive noget.
Uanset hvad du vælger, så held og lykke med det
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 32 Emner: 299 Svar: 2.839
Det er altså ikke så slemt.. og hvis du får den lavet i udlandet, så smør den med Sunblocker, så kan du tage sol og alt du vil (: den må bare ikke tørre helt ud.. og det betyder heller ikke du skal smøre den 80.000 gange om dagen så den sejler i creme, for så heler såret ikke.. et par gange om dagen, og så sunblocker på, når du ellers ville tag solcreme eller lign på (:
Og nej en tatovør er ikke dårligere i udlandet end herhjemme.. det er noget pjat folk siger.. det virker som om folk tror de eneste tatovører der kan tatovere, er dem i DK.. en tatovør der lever af det i udlandet, er præcis ligeså god som en tatovør i DK.. måske han nok er bedre.. det godt nok ikke mange danskere der er blandt verdens bedste..
Og for at spare penge kan jeg godt forstå det.. valutaen og kurserne gør at det er billigere i udlandet, og det er endnu engang ikke ens betydende med tatovøren er dårligere, men bare at de ikke ER dyrere dernede..
Go for it, bare husk det med cremen (:
Og du må gerne tage til Polen, du må bare ikke hoppe i Poolen de første par dage
Tattoo i udlandet?