1.196 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Charlotte C
Charlotte C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvorfor kan jeg ikke sælge på ebay ?? Hvorfor kan jeg ikke sælge på ebay ??

jeg har prøvet at oprette en annonce på ebay.uk.co. Jeg har en paypal konto og er verificeret. Har oplyst bankkonto osv, og linket til min ebay konto. Når jeg så er næsten færdig med at oprette en annonce, sender den mig videre til paypal hvor jeg så skal logge ind. Men så får jeg denne meddelelse: The country that your PayPal account is registered under is not supported by PayPal's bank confirmation process. You can log in with a different account or create a new one registered in one of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, China, France, Germany, Hong Kong, India, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Netherlands, Philippines, Poland, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Kingdom and United States.

dette forstår jeg ikke da jeg har hørt om så mange sælge ting på paypal herfra DK ??? Nogen hjælp ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor kan jeg ikke sælge på ebay ??
  • #1   2. jul 2013 siger det ikke lidt sig selv? hvor står denmark henne på den liste der?

• #2   2. jul 2013 Ebay.co.uk faktisk**

• Charlotte C
    Charlotte C Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   2. jul 2013 smiley: jo det er jeg godt klar over og det er derfor jeg undre mig over hvordan andre fra Danmark har kunne sælge på ebay når der står dette ved mig.

D vildt: Ja du har ret. Min fejl

• #4   4. jul 2013 Skriv til deres Support, for som du allerede kan se, så er halvdelen af svarene her ubrugelige.

Men hvorfor ikke bare oprette dig på den danske Ebay? Man vælger jo selv, hvilke land(e) man vil søge i.

Kommentér på:
Hvorfor kan jeg ikke sælge på ebay ??

Annonce