{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

ebay shipping {{forumTopicSubject}}

hej kiggede på noget jeg ville købe på ebay. og jeg valgte at lade være fordi det kostede over 250 kr i forsendelse, og derved ville jeg ikke spare noget i forhold til, hvis jeg købte det i danmark. nu står der så, at det koster 136 kr i forsendelse, ikke mere end 2 timer senere? hvordan kan det være? og kan jeg regne med at det så er prisen :S?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ebay shipping
  • Nvz
    Nvz Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #1   27. jul 2013 Lyder underligt. Skal ikke kan sige hvor du har kigget.
    Men du kan altid skrive til sælgeren og spørger hvor forsendelsen til Danmark
    Koster. Også hvis der står der ikke sendes til Danmark.

• #2   27. jul 2013 Nogen gange kan det være at vis man ikke er log ind på E-Bay så er fragten en anden da den ikke ved hvad for et land du kommer fra og hvis du er log ind er fragten en anden. Det kan også være at det ikke er den samme vare du har været ind på og fragten er nemlig ikke ens.

• #3   27. jul 2013 Øhhhh ... Du sidder og fedter med en besparelse på ca en hund... Har du regnet med moms/told og gebyr ???

• #5   28. jul 2013 @Jacob.

Korrekt !! smiley

• #7   28. jul 2013 ja det er en hund jeg fedter med mik s. men hvis der ca er 100 kr besparelse pr gang, jeg skal bruge min vare. så løber det op i 1000

Kommentér på:
ebay shipping

Annonce