Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 5 bedre glas???
  • #1   4. aug 2013 iPhone 5 har jeg selv og den er blevet tabt nogle gange nu og den er ikk gået i stykker for mig

• #2   4. aug 2013 jo på 5'eren har den et lille plastik skærm på .. og indenunder glas. det er hvad jeg høre.

• #3   4. aug 2013 Iphone er og bliver noget spinkelt lort der ikke kan holde til noget som helst, køb noget andet, der er mange andre mobiler der er længere fremme i skoene end det der gøgl

• FreaZki
    FreaZki Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #5   4. aug 2013 mikkel n - samsungs glas smadrer også?

• #6   4. aug 2013 Tja, jeg bruger min Iphone som et dagligt arbejds redskab, og har haft den siden den udkom, og har ingen problemer haft. Overvejet at få et fornuftigt cover, og passe lidt bedre på den?

• #7   4. aug 2013 Nævnte jeg samsung.....nej det gjorde jeg ikke, jeg sagde der er mange andre!

• #9   4. aug 2013 Jeg havde købt sådan et crash testet cover. Men det var ik til at SMS på.

Jeg er desværre nem til at tabe mine ting generelt. Tror det er kommet efter jeg har fået leddegigt.

Måske jeg sku få en håndværker mobil smiley

Grunden til iPhone er at jeg synes Samsung er for store o kan godt li min iPhone og iPad deler billederne smiley

• #11   5. aug 2013 iphone 5 holder bedre end de tidligere iphones, men de går ofte i stykker hvis man taber dem fra hovedhøjde.

dog er skærmene på fks samsung endnu mere skrøbelige og meget dyre at lave

• #12   5. aug 2013 Min har holdt perfekt smiley

Dog er min "låse/sluk" knap og højtaler llidt defekt, men bliver lavet på garantien (Jeg får en ny iPhone)

• #13   5. aug 2013 Jeg vil rigtig gerne ha en iPhone igen, synes de har et godt kamera smiley

Jeg havde hørt at deres nye skærm var af noget plastic så den ik smadre så let...

• #15   5. aug 2013 Hvis det er Iphone du er mest til, så køb da den. Om der står Iphone, Samsung eller noget helt andet, så går de sku allesammen i stykker hvis de lander uheldigt.
    Ellers skal du jo ha en decideret håndværkermobil der er designet til lidt flere tæst.

Martin B> Hvad mener du med at Samsungen er dyere at reparere end Iphonen? Samsung tilbyder da skærmskift til 800kr....

• #16   5. aug 2013 Mig vidende skal man indlevere sin telefon til telecare i enten esbjerg Aarhhs, Aalborg eller København for at anvende det tilbud?

Og ud fra trustpilot ville jeg godt nok ikke indlevere min tlf til telecare.

Men ved forhandler der ikke har det samarbejde med Samsung er det dyre.

iPhone 5 holder bedre end 4s tjek selv droptest fks.

glasset på iPhone er en nyere version end på 4s, det kan også tydeligt ses på de droptests der er på youtube

• #17   5. aug 2013 De har samarbejde med andre end telecare. Bare lige den første jeg stødte på, er stadig 400kr billigere end Iphone.( hvis man ikke benytter sig af Samsungs aftale )

http://www.mobilchefen.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=29

Og de der random droptest kan JEG sku ikke bruge til en skid. Det komme sku da 100% an på hvordan lortet rammer jorden, og hvem heldet falder ud til....

• #18   5. aug 2013 En random droptest viser jo live hvad der sker

• #20   5. aug 2013 Du kan jo netop godt bruge droptests på yt der ser du flere forskellige videoer med næsten samme resultat og det er in real life

• #22   5. aug 2013 Min far har firma der fikser telefoner, så bare der kan man få et godt indblik i hvad der holder, men lad nu det ligge G

• #23   5. aug 2013 Det er rigtigt at deres droptest er meget som det sikkert oftest sker, men vil du påstå at hvis de smed 2 Iphones sådan ville de pådrage sig de samme skader??? Nej vel...
    Det svare sku lidt til at bilfabrikanterne crash testede deres biler ved at køre dem ud over en skrænt.
    Om det er den ene eller den anden der er stærkest, ved jeg ikke. Men som jeg har skrevet før, så nap da Iphone hvis det er den du føler mest for. Så må du jo bare krydse fingrene for du ikke taber den....

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #25   6. aug 2013 Jeg arbejder med reparation af telefoner, og ser generelt LANGT flere Samsung og Sony telefoner med ødelagt glas. Tror dog at det i de fleste tilfælde siger mere om ejeren af telefonen! De såkaldte håndværker telefoner ser jeg også ofte! Det er altid et spørgsmål om hvordan telefonen lander. Lad være med at tabe telefonen er vel det bedste råd!
    Har selv iPhone udelukkende på grund af deres ombytningspolitik på reklamationsberettigede fejl. Samsung har aftaler med mange andre autoriserede værksteder, mht til reparation af skærm for 800 kr. Det kræver dog at telefonen på indleveringstidspunktet er under 12 mdr gammel

Kommentér på:
iPhone 5 bedre glas???

Annonce