{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

iPhone 5 vs Asus padfone 2 {{forumTopicSubject}}

Hey baboom hvis valget stod mellem disse 2 hvas ville i så vælge. Har hørt/set at padfone ikke klare opgaver som spil helt så godt som iPhone fx Real Racing 3, grafikken er ikke så god og det lagger lidt. Kan jeg ikke helt få til at hænge sammen når padfone har bedre cpu og ram.???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 5 vs Asus padfone 2
  • #2   5. maj 2013 Altså min 4s laggede heller aldrig, men min iPad mini lagger til tider i spil, real racing 3 kan den godt mangle lidt detaljer når man kommer tæt på modstanderen smiley

  • #3   5. maj 2013 Jeg har en PadFone2 og den lagger sgu ikke i nogle spil.

    Og så er du en tablet ned til samme pris som en iPhone 5 koster, så samme setup ville koste en formue. Godt nok er en iPad bedre end PadFone2 på tablet delen.

    PadFone2 - 5.500 kr

    IPhone 5 32gb - 6.000 kr
    IPad 32GB - 5.700 kr


  • #5   5. maj 2013 En PadFone2 er 32Gb, derfor jeg sammenligner med den og får at kunne have de samme apps, musik, billeder og film på både telefon og tablet, bliver de begge nød til at være på 32gb.

    Hvorfor sammenligne en iPad på 7" med en tablet på 10"?

    Men ja, hvis man vælger 16 gb udgaverne så spare man 1.500 kr, så giver man kun 10.200 kr for de to ting.


  • #6   5. maj 2013 Så skal min ven som lige har købt padfone 2 have klaget, for det første stinker grafikken i forhold til iPad/iPhone for det andet lagger det, og så faldt jeg lige over denne skrivelse http://m.gsmarena.com/asus_padfone_2-reviews-5017.php

    Ikke ligefrem positivt det brugerne skriver om padfone så valget falder vist på iPhone


  • #7   5. maj 2013 Det må han hellere, for noget er der galt ned den.

    Grafikken stinker ikke i forhold til iPhone, der er så lille en forskel på pixel tætheden på de to at du ikke kan se det.


  • #8   6. maj 2013 Hvis han tør købe en iphone 5.

    købte iphone 5 for 2½ uge siden, ikke prøvet den endnu, været til reperation siden i flere omgange... Super god mobil kan ikke rigtig klage over den.

    ironi forekommer.


  • #10   6. maj 2013 Det der pjat med at hardwaren på Apple produkter er så langt bagud, min iPhone har ikke brug for at have en 16-kernet processor, eller 4gb ram. Min fungere uden at lagge? Jo flere kerner og flere ram jo mere strøm æder den jo bare?

    Og kan overhoved ikke forstå at de nye android køre med en pixeltæthed på over 400dpi, jeg kan alligevel ikke se mine pixel på min retina?


Kommentér på:
iPhone 5 vs Asus padfone 2

Annonce