{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 5 vs Samsung Galaxy S4
  • #1   12. maj 2013 Jeg har haft iphone 2-4 og tog chancen og skiftede til galaxy s3 har bestemt ikke fortrudt og har lige bestilt en s4. Skiftede bare jeg syntes der sker for lidt med udviklingen af iphone.

    De fordele jeg har med min samsung :
    Jeg er sluppet af med itunes
    Jeg behøver ikke jailbreake for at gøre min telefon mere personlig eller hente apps gratis.
    Og så er jeg bare blevet rigtig glad for android i det hele taget


  • #2   12. maj 2013 NEJ.... smiley

  • #3   12. maj 2013 Det er en smagssag. De har begge sine fordele og ulemper. Jeg har aldrig haft en iphone men de gange jeg har haft en i hånden har ios ikke tiltalt mig. Til gengæld synes jeg selve kvaliteten er super lækker når den ligger i hånden. Android er jeg super glad ved men det kræver jævnligt en Hard reset for at få fjernet gamle apps helt

  • #4   12. maj 2013 Henrik, det lyder tiltalende, men jeg bruger fx, Tomtom via mit JB, det er ikke noget jeg vil kunne få på en S4 smiley

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #5   12. maj 2013 Du kan da sagtens få tomtom på en S 4. Den findes både som piratversion og i play store

  • #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #6   12. maj 2013 Der er sikkert fordele og ulemper ved begge - iOS siger mig ikke det helt store, men det er jo en smagssag.

    Samsung føles noget plastik-agtig sammenlignet med en iPhone, det er der ingen tvivl om. Jeg har haft en HTC One X i et års tid nu, og har været super tilfreds med den. Måske du skulle kigge på den nye HTC One, den får pæne ord med på vejen.


  • #7   12. maj 2013 pirat version er jeg fint tilfreds med.

    men jeg går meget op i hvordan styresystemet er på min mobil, og det der er med Apple er at jeg syntes det er meget rent, og skarpt, hvis i forstår, det er bruger venligt og ser utrolig prof ud.

    hvorimod at jeg syntes at Android ligner lidt noget et barn kunne ha lavet. eller tager jeg fejl ?


  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #8   12. maj 2013 jeg vil PERSONLIGT ikke ku skifte fra ios til android (har ios), så hvis jeg ska overveje ny mobil i dag ville jeg helt klart gå efter en windåsefon, eller en ny iPhone (lidt lige meget da jeg sidder på5)

    MEN.. jeg vil IKKE anbefale dig at gå til en 5.. jeg har selv mange gang fortrudt mit skifte, medmindre jeg sidder og ser film.. jeg havde en 4s før


  • #9   12. maj 2013 hvorfor er du utilfreds med din iP5 ?

  • #10   12. maj 2013 Har lige fået en S4 og har haft S2 og S3 og skifter ikke fra det fremfor Appel's produkter. Hardware mæssigt får man mest for pengene ved køb af en S4. Desuden hører man tit folk er trætte af deres Iphone5, fordi den skal sidde i laderen konstant.. Personligt synes jeg også skærmen er for lille på en Iphone 5.

  • #11   12. maj 2013 Hvis du er utilfreds med hvordan det ser ud med menuer osv. Så henter du jo bare en anden launcher, så kan du selv bestemme hvordan din startside osv skal se ud..

  • #12   12. maj 2013 Holm -
    Præsis... Du kan sågar hente en iphone launcher, hvis man skulle komme til at savne det primitive Iphone look....:-D:-D:-D:-D Det GAZZ...


  • #13   12. maj 2013 Lad for guds skyld være med at gå efter en windows phon...
    Jeg har en, og det er noget skrammel ærligtalt.

    Fejl på telefonen som gør den fryser, og genstarter som den har lyst.
    Næsten ingen gode apps, facebook feks er komplet værdiløst på windows phone.


  • #14   12. maj 2013 Hvis det var mig der stod med valget om en ny Android telefon, havde jeg helt sikkert købt en HTC One, den er simpelthen for lækker! Og kan S4 overhoved noget som HTC One ikke kan?

    Jeg haft forskellige mobiler, S2(elskede den, men dengang var android lort), efter S2 købte jeg en 4S, så købte jeg en Lumia 920 (sindsyg fed mobil! Men nada apps..) og efter 920 savnede jeg iOS alt for meget, så købte en iPhone 5 i sort.. Så min ser rigtig smadret ud efter et par uger..
    Men hvis du lider som jeg gjorde, at skærmen kun kan blive for lille, så køb en tablet! Det løser alle frustationer omkring iPhone skærmstørrelse. Jeg valgte så at købe en iPad mini igen i sort, og den ser lige så smadret ud, som min iPhone gør... Så tænkt dig godt om hvis du køber en mobil i aluminium! Den bliver MEGET hurtig ridset når den er lakeret sort..


  • #15   12. maj 2013 Martin B: Uden jeg kan vide det, tvivler jeg stærkt på din iPad 3 er lakeret sort? smiley


  • #16   12. maj 2013 jeg har en iP4 nu, så kender godt det med ridser. men det gør mig nu ikk så meget,

  • #17   12. maj 2013 Michael L: Min kæreste gik fra en iPhone 4 til en 5'er, og hun er rigtig glad, kameraet er MARKANT bedre og den er meget hurtigere (min kærestes 4 var ret langsom til tider hvor min 4S slet ikke havde problemer, men desværre gik i stykker)

    Martin B: Der er jo stor forskel på om aluminiumen er lakeret eller ej? Min 4S havde ikke mange særlig mange ridser efter et års brug. Hvorimod min 5'er var rammen helt ridset efter 2 uger.


  • #18   12. maj 2013 har lige kigget på HTC One, og den ser nu slet ikke så tosset ud, så lige de 27 min preview af den, og den kan nogle fede ting smiley

  • #19   13. maj 2013 Nu har jeg haft apple lige siden den første kom ud og alle modeller efter, jeg købte iphone 5 for små 8 mdr siden, og her en uge før samsung galaxy s4 kom ud, tænkte jeg ville prøve noget nyt, solgte iphone og købte mig en samsung : )den er så meget bedre og kan meget mere, du kan lave stor set alt om uden at jailbreak og alt muligt andet, jeg rigtig tilfreds og kan kun anbefale samsungen.

    når du sidder med en iphone 5 i den ene hånd og samsung galaxy s4 i den anden, tjaa iphone virker som en gammel nokia 3310 der har fået en lille opdatering med internet. smiley

    Men apple har designet med sig, det er lækre materialer smiley


  • #20   13. maj 2013 Apple døde, da steve jobs døde. Desværre

  • #21   13. maj 2013 ja det kan jo være der kommer nogen helt vildt fra apples side snart, meeen lad os nu se smiley

  • #22   13. maj 2013 Jeg er delvist enig med Stig, at styresystems mæssigt virker iOS sikkert ret kedeligt i forhold til hvordan Android ser ud nu. Men for mig skal mobilen bare virker til net, sms, opkald, mange gode apps og nogenlunde batteri, og der klare min iPhone det helt fint, og så er designet og måden den er bygget på bare en kæmpe bonus! Jeg ser HTC One som en Android telefon, som er i samme kvalitet som en iPhone smiley

    Angående med Apple døde da Steve døde, vil jeg også give dig delvidst ret i. Udover at nu er der ingen rammer for hvad Apple kan finde på at lave, for eksempel iPad mini. Jeg kunne stadig godt forstille mig at der kommer 2 nye iPhone en billig og en med stor skærm smiley


  • #23   13. maj 2013 Mathias V

    Så du tror at en One er på samme højde med en S4 i funktioner og hastighed?
    S4'eren banker alle andre mobiler i benchmark-tests. Bedre CPU, bedre battier, bedre kamera og den er opdateret til Jelly Bean 4.2 , det burde HTC'en også ha' været.
    I mine øjne er det eneste HTC'en vinder på designet. Har ikke hørt højttaleren, men kunne forestille mig det også er bedre.. smiley


  • #24   13. maj 2013 jeg var ude og sammenligne S4 og HTC One idag, og det er 2 vidt forskellige mobiler, men lækker lyd og kamera i HTC One, og deres hjemmeskærm virker meget levende, men stadig samme kedelige menu som android altid har haft, samsungen er også mega lækker og hvis valget stod mellem de 2 så ville jeg ikke kunne vælge, fede mobiler begge 2

  • #25   14. maj 2013 Holm: hvis du læste hvad jeg skrev, så var det et spørgsmål? Hvorfor skulle jeg gå op i hvad de to mobiler kan, når jeg er tilfreds med mon egen mobil?
    Men kan sige så meget at du er helt galt på den angående kamera, der er HTC One bedst, større chip og mindre megapixel = bedre til at tage billeder i mørke. Og jeg kan ikke se hvorfor at benchmarkes er relevant i mobiler i den prisklasse, du kan sikkert ikke mørke forskel på hastigheden alligevel?


  • #26   14. maj 2013 Mathias V-
    Ja den er bedre til at tage billeder i mørke. Men hvornår tager du flest billeder? Jeg tager sku flest i lyse omgivelser, og der er sgs4 altså bedre...
    De færre pixel betyder intet når du ser dem på skærmen, men hvis der skal zoomes/forstøres har det lidt at sige...


  • #27   14. maj 2013 tror jeg ska vente lidt for at se hvad apple bringer næste gang med deres ios7, det ser ret fedt ud smiley

  • #28   14. maj 2013 Det behøver jo ikke at være direkte mørkt, før man kan se støj på billederne? Alene man er indefor kan være svært nok for mobilkameraer. Men personligt tager jeg mindst lige så mange billeder i dårlig belysning, som jeg gør i god belysning, og selv om jeg tog flere billeder i god belysning, ville jeg da stadig gerne have bedre billeder i mørke?
    Hvorfra ved du at s4 tager bedre billeder i god belysning end HTC One?

    Jeg snakker om færre pixel på grund af det påvirker, hvor meget støj der kommer på billedet i dårlig belysning. Flere pixel = mere støj ved høj iso-værdi smiley


  • #29   14. maj 2013 Mathias V-
    Nu var det jo ikke fordi det skulle lyde som htc'en var et dårligt valg.
    Du siger at htc'en er bedst... Det kommer jo så an på til hvad. Skal du f.eks ha' et billede ud i et større format, ville jeg da foretrække lidt flere pixel's.
    Men skal billederne blive på telefonen betyder det jo ikke meget.
    Og jo, hvis du har behov for billeder i mørkere omgivelser er htc nok det rigtige valg;-)
    Hvordan jeg ved hvilken der bedst??? Det gør jeg faktisk heller ikke. Men jeg har læst en del review's om dem;-)

    http://www.comon.dk/art/226552/test-den-bedste-kameramobil-htc-one-eller-samsung-galaxy-s4?page=3



Kommentér på:
iPhone 5 vs Samsung Galaxy S4

Annonce