Træning - kost {{forumTopicSubject}}
Har sikkert været oppe før. Men umiddelbart ikke i denne dur. Jeg er begyndt og træne en smule seriøst og har brug for hjælp omkring erstatning af måltider. På grund af mine arbejdstider er det tæt på umuligt at kokkerere 3-4 måltider om dagen. Jeg møder fandens tidligt om morgenen, så kunne godt tænke mig at bare kunne brygge en hurtig Shake til at tage med på farten. Middagsmad og aftensmad har jeg rimelig godt styr på. Render rundt i løbet af dagen og spiser massere frugt og grønt, men det er heller ikke lige altid muligt at skabe det vildeste middagsbord!
Så hvad er en god løsning til at erstatte måltider på? Her tænker jeg ikke på avancerede "smoothies" som kræver total forberedelse og massere ingredienser men nærmere tilskud. Har kigget lidt rundt på bodylab, men der findes så utrolig mange forskellige produkter!!
Derudover kunne jeg godt bruge et godt råd til pre-work out tilskud som kan give et boost inden træning. Synes ofte at kræfterne slipper hurtigere op end hvad jeg ønsker! Pft!
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
Craze er et godt pre-work out. Det kræver bare du gør op med dig selv om du har lyst til, at være på noget alá amfetamin.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Hvis du træner 2 timer hver aften, er det nok bedre givet ud hvis du holder en dag fri og får lavet en solid kost til et par dage frem.
okt 2008
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 101
Hvis jeg kan tage i skole kl.7.30.. Tage på arbejde lige efter til 19.00.
Træne KL. 20.00, og i løbet af dagen have indtaget 4500kcal...
- Så kan du også, og hvis du ikke kalder det undskyldninger, men seriøs træning du har gang i.... Så grimmes jeg.
Du kommer ingen vegne uden mad!
okt 2008
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 101
Du vil tydeligvis erstatte flere måltider med kosttilskud.
- Det eneste jeg høre er dig, der beklager dig over hvor meget du arbejder og tydeligvis bruger det som en undskyldning, for ikke at have tid nok.
Ved at erstatte flere måltid med Proteinshakes og gainers, og måske have et dagligt indtag i rene fødevare på 1000 kcal om dagen, for det er hvad jeg forestiller mig... Så vil du blive mindre og mindre... medmindre du allerede er meget lille.
Hvis man har 1 time til at lave mad på en dag, før eller efter arbejde, så kan man lave mad til flere dage. Spænd hjelmen... for mit bedste råd er, at de kosttilskud du vil til at "erstatte" dine måltider med, umuligt vil gavne dig eller nogen anden i forhold til mad.
HL.
okt 2008
jul 2007
Du får ikke meget ud af din "seriøse" træning, hvis du ikke spiser ordenligt i løbet af dagen.
Så hvis du virkelig har så lidt tid, hvorfor så ikke skrue ned for tiden i centeret og lidt op i køkkenet. Det vil uden tvivl gavne dig mest.
Medmindre du vil være skinny, får du intet ud af at være i centret 6 dage om ugen hvis du ikke spiser nok.
jun 2011
Der er mange andre ud over dig der har mindst lige så travlt i hverdagen, og de kan fint få det til at hænge sammen, så hvorfor skulle du ikke også kunne?
Det hele handler om planlægning
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 577
- HVORDAN tæller i alt jeres æde i løbet af dagen i kcal?
jul 2007
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 577
jun 2011
Træning - kost