{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Vil garantien dække tror i ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Tror i garantien ville dække denne skade der er kommet?

Skruen der er på højreside i bundet, det hul, den sider i, der er plastiken simpelthen knækket, så det helle vrider sig en smulle når man lukker skærmen, hvilket så har resulteret i at, der er kommet et par små revner i plastikket der ved ventilator hullet. Man skal presse det sammen når computeren så er lukket smiley

Computeren er fra 6 december, købt i elgiganten smiley

Det jo ikke en skade der kan være selvforskyldt, udelukkende ringe kvalitet fra producentens side. Tjekkede om det bare var skruen der var løs, men nej, det plastiket der som sagt er knækket rundt om den.

Hvem ved, det kan vel sagtens knække helt det plastik.
Har tænkt mig at sende en mail til El-giganten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil garantien dække tror i ?
  • #1   7. aug 2013 ''Normal tilstand''

    profilbillede
  • #2   7. aug 2013 .

    profilbillede
  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #3   7. aug 2013 Den er vel heller ikke bare knækket af ingenting smiley - Men nej, jeg tror ikke Elgiganten vil dække det.

  • #4   7. aug 2013 Hvad skulle det være knækket af?
    Det har en svag konstruktion, så skruen neden under er bare boret igennem plastiken.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #5   7. aug 2013 Det er en selvforskyldt skade, jo. Ringe kvalitet er desværre ikke en undskyldning.. Men du kan da altid prøve.

  • #6   7. aug 2013 Men hvordan kan det være selvforskyldt? det er begge skruer der bare et boret i gennem plastiken.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   7. aug 2013 Medmindre det er en generel fejl som også er rapporteret fra andre end din side, så vil det formentlig blive betragtet som at den har lidt overlast.
    Men du kan da skrive en mail til Elgiganten, det værste der kan ske er af de afviser den.


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #8   7. aug 2013 hvordan kan skruen være boret igennem? har du været igang med at skrue i den?

    hvis ja - selvforskyldt skade = ingen der dækker ud over dig selv.

    hvis nej - hvordan kan du så vide at der er en skrue der er skruet for meget igennem?

    græd ud, køb en ny og lad være med at pille ved ting som der er reklamation på.


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #9   7. aug 2013 og hvordan kan du have et billed af den i hel tilstand inden den gik i stykker? kunne jeg godt tænke mig at vide nemlig smiley du kunne jo ikke vide at den ville gå i stykker lige der...

  • #10   7. aug 2013 Ja, skriv da en mail til elgiganten.

    De er ikke de værste hvad reklamation angår.


  • #11   7. aug 2013 Allan J.
    Billedet er taget af den, hvor den er presset sammen. Altså som den normalt skal være.

    Det andet billed er vår man lukker den, så bøjer det hele og skal presses sammen igen efter..

    Forresten så er alle billederne taget, da jeg oprettede emnet.

    Skruerne er gået igennem, fordi det er dem der holder det hele sammen, så der kommer tryk på dem, når skærmen åbnes/lukkes. Så det er gået igennem, pga svag konstruktion. Faktisk intet der holder det samlet i den side.

    Har sendt en mail til dem, man kan jo kun forudsige at det vil knække helt. Bestemt ikke iorden af en halv år gammel bærbar smiley


  • #12   7. aug 2013 Computeren er fuldt ud funktionel? Hvad forventer du at få ud af din "klage"? Jeg tror ikke de vil tilbyde dig hjælp, men hvis du skulle være heldig, får du en ny omgang plastik på. Intet andet. Er det bøvlet værd?

  • #13   7. aug 2013 Ja det er bøvlet værd. Det en bærbar, og gider ikke stå med en bærbar om et par måneder hvor skærmen hæng løs, eller andet. Det hele er jo monteret på det plastik der, og uden noget til at holde det samlet, er det meget skrøbeligt.

  • #15   8. aug 2013 jeg tvivler sku også på de dækker

Kommentér på:
Vil garantien dække tror i ?

Annonce