{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af logitech z5500 bas ?
  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #1   13. aug 2013 det er ikke en salgs annonce og desuden er det ikke mit 25 indlæg, men ved hvad de ligger til med alle højtaler til, og da min er uden er det en anden pris vi snakker

og hvad med at du selv overholdte reglerne og kun kom med svar som havde relevans til mit spørgsmål, sted for at brokke dig lille ven

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 35
    #2   13. aug 2013 Du skulle vel nok kunne få 300, måske 400 for den tænker jeg.

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

#3   13. aug 2013 Jeg ser da ingen steder at Frost sælger noget, Holm?

Han spørger om man kan sælge sådan noget, og hvad det skulle være værd hvis tilfældet er at man kan.

Så fald ned på jorden ^^

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

#4   13. aug 2013 Altså, havde jeg en vare (Eller 25) jeg skulle sælge og jeg var i tvivl om hvor vidt det kunne sælges og hvad det skulle koste, ville jeg da også helt klart bruge forum til at spørge om dette i.

Forummet er nu engang ikke kun til spørgsmål om hash, det nyeste inden for iphones, skedesvamp og de tilfældige "Jeg har et nederen liv, vil du komme kærester med mig topics"..

• Mr.Frost .

#5   14. aug 2013 har ikke haft 25 indlæg h Holm så styr lige dit præ menstruelle flip der, men er ikke admin der udnytter at jeg er admin, så vil ikke fryse dig eller sende dig advarsler, for gud ved hvilke præ menstruelle flip du får, så må en anden admin melde sig og fryse dig hvis det er det du vil

men ja giver da michael ret i alt det han sigr, du er satme en negativ person da hold da op

• Mr.Frost .

#6   14. aug 2013 har lige set mine 10 sider igennemmed forum og fandt 3 indlæg ???

• Mr.Frost .

#8   14. aug 2013 jeg takker smiley

• #9   14. aug 2013 Så fordi man spørger om værdien på en brugt vare, så er det lig med en salgsannonce Holm?

Du må virkelig have en dårlig dag, hvis du kan sidde og blive sur over det.
    Jeg kan vitterlig ikke se, hvor salgsannoncer kommer frem, ved at spørge ind til en mulig salgspris.

Og nu hvor du jo åbenbart er brugttings ekspert, så ved du vel også at 90%(overdrivelse fremmer forståelsen) af de priser, som DBA/G&G ALDRIG er salgsprisen, men folk der tror at deres ting er belagt med guld og diamanter! Ergo kan du slet ikke bruge 90% af de priser til en hujende fis, for det er ikke det de bliver solgt for!

Derfor kan jeg slet ikke se, problemet i, at man spørger ind til en pris, uanset om man er admin eller ej.

• #13   14. aug 2013 Jeg ser ikke noget galt i om han så laver 100 forumemner om prisvurdering H.Holm, der er foreskel på at spørge og sælge,

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

#14   14. aug 2013 Anders,jeg tror bare han læser hvad han vil læse smiley

Holm, du er 39år(påstår du ihvertfald), og sidder og græder som en 13 årig pige der ikke må få sin vilje over et forum topic der ikke strider imod nogle regler. Du burde virkelig få dig en anden hobby, end at køre personlig hetz mod et par hjælpeadmins, som ihvertfald i dette tilfælde ikke gør noget forkert overhovedet.

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

#15   14. aug 2013 Fred være med det hvis det er det du mener jeg har gjort smiley

• Mr.Frost .

#17   14. aug 2013 jeg kan kun tælle 5 indlæg og ik 25 ?? men derfor skal du stadig skrive pænt herinde, og da jeg ikke har nogen salgs annoncer med den, er det ikke en annonce.
    plus jeg er VIP så kunne jo bare oprette en annonce med den
    men der er absolut ingen grund til at svine hverken mig eller anders c til

han er kommet herind af sig selv for har ikke kontaktet ham da det ville være at misbruge min status som HA

• #18   14. aug 2013 Jeg må nu erklære mig delvist enig med H.Holm

Helt ærligt Mr. Frost, det ér jo fordi at du ligesom alle andre godt er klar over at forummet er den bedste mulighed for at få solgt sine varer, da indlægget ligger på forsiden så længe der er gang i debatten derinde.

Og du kunne jo bare gå ind på dba eller gul og gratis og se hvad andre har sat deres til salg for, det ville også gå meget hurtigere end at du skulle sidde og vente på svar fra folk herinde.

Slet det nu bare Mr. Hjælpe Admin.....

• Mr.Frost .

#19   14. aug 2013 takeaway, som skrevet tidligere, er min uden de små højtalere og plus den er moddet til at kunne sættes til en almindelig forstærker uden dens konsol, så derfor er det en anden pris vi snakker
    plus igen som skrevet tidligere er jeg VIP og kunne bare lave en annonce, og hvis jeg havde en annonce med den og så spurgte indtil værdi ville det her være en salgs annonce

• #20   14. aug 2013 Enig i, at det er en fesen måde at få solgt sine ting.

Jeg synes det lyder som om, at man håber der er en der skriver PB: "Den vil jeg da gerne købe..."

I stedet for at lægge skidtet i markedet - som alle andre skal.

Synes det er fesent!

• #21   14. aug 2013 Det her er også en salgsannonce, en forklædt salgsannonce.
    Og det er da smart, det er jeg helt enig med dig i, jeg havde sikkert også selv gjort det
    ...... hvis det ikke var fordi at jeg vidste at der sad en hel flok magtliderlige hjælpeadmins klar til at fryse mig ligeså snart at min "salgsannonce i forummet" gik online.

Hvis det er sådan et specielt sæt som du selv har modificeret, så kan jeg ikke se hvorfor at nogle på baboom skulle kunne prissætte det bedre end dig selv?

• Mr.Frost .

#22   14. aug 2013 det er ikke en forklædt annonce,
    da det er et gammelt sæt aner jeg ik prisen. ogg i er ligeså velkommen til at spørge efter værdi på noget

• #23   14. aug 2013 Hold nu op...

Jeg er ude, det er dybt godnat det her.

• H P
    H P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
    #24   14. aug 2013 100 procent enig med h. Holm

• #25   14. aug 2013 Holm.. Jeg sidder ikke og bladre andres tråde igennem, men du må åbenbart have et eller andet imod Frost, siden du gider bruge tid på at hive en 10 måneder gammel forespørgsel frem og råbe ANNONCE!!!

Desuden besvarede du ikke mit spørgsmål.

ER en prisforspørgsel en annonce? Og hvorfor er det en annonce, hvis man gerne vil kende salgsprisen?

Du får ALDRIG mig til at sætte en vare til salg, med skiltet "BYD" på - Dertil er jeg simpelthen for gammel til at sidde og skrive frem og tilbage for at malke koen mest muligt! Og det er kun idioter, der gør sådan, for så ved de ikke, hvad tingene er værd - DERFOR laver man en prisforespørgsel eller vurdering, så man kan få sat en pris og afsat sin vare hurtigst muligt.

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #26   14. aug 2013 Altså nu er jeg ikke lige så gammel som jer eller har den samme "mentale modenhed".
    Men det dér..
    Kaldes flue-knepperi...

• Michael
    Michael Tilmeldt:
    jan 2012

#27   14. aug 2013 Du har vel bare liket dine egne indlæg, som du også mener andre har smiley

Kommentér på:
salg af logitech z5500 bas ?

Annonce