719 visninger
|
Oprettet:
25. jan 2007 Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
salg af logitech z5500 bas ? {{forumTopicSubject}}
kan man godt sælge bassen med den der konsol til kun og plus bassen er moddet til at kunne sættes til almindelig forstærker uden den konsol. hvad kan man tage for den i hurtig handel ?
Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
og hvad med at du selv overholdte reglerne og kun kom med svar som havde relevans til mit spørgsmål, sted for at brokke dig lille ven
jan 2012
Følger: 1 Svar: 35
jan 2012
Han spørger om man kan sælge sådan noget, og hvad det skulle være værd hvis tilfældet er at man kan.
Så fald ned på jorden ^^
jan 2012
Forummet er nu engang ikke kun til spørgsmål om hash, det nyeste inden for iphones, skedesvamp og de tilfældige "Jeg har et nederen liv, vil du komme kærester med mig topics"..
men ja giver da michael ret i alt det han sigr, du er satme en negativ person da hold da op
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
Du må virkelig have en dårlig dag, hvis du kan sidde og blive sur over det.
Jeg kan vitterlig ikke se, hvor salgsannoncer kommer frem, ved at spørge ind til en mulig salgspris.
Og nu hvor du jo åbenbart er brugttings ekspert, så ved du vel også at 90%(overdrivelse fremmer forståelsen) af de priser, som DBA/G&G ALDRIG er salgsprisen, men folk der tror at deres ting er belagt med guld og diamanter! Ergo kan du slet ikke bruge 90% af de priser til en hujende fis, for det er ikke det de bliver solgt for!
Derfor kan jeg slet ikke se, problemet i, at man spørger ind til en pris, uanset om man er admin eller ej.
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 77 Svar: 335
jan 2012
Holm, du er 39år(påstår du ihvertfald), og sidder og græder som en 13 årig pige der ikke må få sin vilje over et forum topic der ikke strider imod nogle regler. Du burde virkelig få dig en anden hobby, end at køre personlig hetz mod et par hjælpeadmins, som ihvertfald i dette tilfælde ikke gør noget forkert overhovedet.
jan 2012
plus jeg er VIP så kunne jo bare oprette en annonce med den
men der er absolut ingen grund til at svine hverken mig eller anders c til
han er kommet herind af sig selv for har ikke kontaktet ham da det ville være at misbruge min status som HA
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
Helt ærligt Mr. Frost, det ér jo fordi at du ligesom alle andre godt er klar over at forummet er den bedste mulighed for at få solgt sine varer, da indlægget ligger på forsiden så længe der er gang i debatten derinde.
Og du kunne jo bare gå ind på dba eller gul og gratis og se hvad andre har sat deres til salg for, det ville også gå meget hurtigere end at du skulle sidde og vente på svar fra folk herinde.
Slet det nu bare Mr. Hjælpe Admin.....
plus igen som skrevet tidligere er jeg VIP og kunne bare lave en annonce, og hvis jeg havde en annonce med den og så spurgte indtil værdi ville det her være en salgs annonce
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Jeg synes det lyder som om, at man håber der er en der skriver PB: "Den vil jeg da gerne købe..."
I stedet for at lægge skidtet i markedet - som alle andre skal.
Synes det er fesent!
jul 2011
Og det er da smart, det er jeg helt enig med dig i, jeg havde sikkert også selv gjort det
...... hvis det ikke var fordi at jeg vidste at der sad en hel flok magtliderlige hjælpeadmins klar til at fryse mig ligeså snart at min "salgsannonce i forummet" gik online.
Hvis det er sådan et specielt sæt som du selv har modificeret, så kan jeg ikke se hvorfor at nogle på baboom skulle kunne prissætte det bedre end dig selv?
da det er et gammelt sæt aner jeg ik prisen. ogg i er ligeså velkommen til at spørge efter værdi på noget
jul 2011
Jeg er ude, det er dybt godnat det her.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
Desuden besvarede du ikke mit spørgsmål.
ER en prisforspørgsel en annonce? Og hvorfor er det en annonce, hvis man gerne vil kende salgsprisen?
Du får ALDRIG mig til at sætte en vare til salg, med skiltet "BYD" på - Dertil er jeg simpelthen for gammel til at sidde og skrive frem og tilbage for at malke koen mest muligt! Og det er kun idioter, der gør sådan, for så ved de ikke, hvad tingene er værd - DERFOR laver man en prisforespørgsel eller vurdering, så man kan få sat en pris og afsat sin vare hurtigst muligt.
sep 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
Men det dér..
Kaldes flue-knepperi...
jan 2012
salg af logitech z5500 bas ?