Tørt hår ? Tørt hår ?
Hej, dette emne retter sig nok mest mod pigerne
Jeg har meget tørt hår så jeg ville høre om der måske var nogle af jer der har erfaringer eller kender nogle gode måde at komme af med mit sindsyge tørre hår?
Mit hår går midt til ryggen, jeg bliver ca klipet hver 3-4 mdr, mit tørre hår opstod efter jeg havde værret på sommerferie i Kroatien, inden der havde jeg fået en held del lyse striber og mit hår blev dagligt udsat for saltvand og kraftig sol, den rene mishandling. Jag havde aldrig før haft tørt hår eller problemer med det.
Nå men nu er det simpelthen SÅ tørt, jeg har ikke farvet det siden, jeg har fået klippet et godt stykke af og brugt liter af balsam, prøvet hjemmelavede kure som olivenolie, kokosolie, æggeblommer osv osv men intet ser pt ud til at virke i mit stakkels hår... Det hår der er tørt er det der hænger inderst mod ryggen, så jeg har tænkt på om det kunne være slid? når jeg sover feks? eller når det bare hænger og gnider op af mit tøj?
Jeg træner og spiser rimelig sundt, jeg går op i at få de rigtige vitaminer så jeg tror næppe det kan være mangel på vitaminer?
Jeg håber der måske er en af jer der kender en mirakel kur !
På forhånd tak !
Mvh Alberte
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 330
feb 2012
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 26
dec 2012
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
Skyld dit hår i cola og alkohol ca. 1.000 gange... så er det med garanti ikke tørt længere...
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Dog valgte jeg at prøve og redde det alligevel, jeg købte en balsamspray og noget ordentligt argan olie til håret.
Balsamspray'en er denne: (link fjernet)
Og den har virkelig reddet mit hår, også er den endda drøj i brug. Jeg har haft min over et halvt år og der er stadig rigeligt tilbage i den.
Argan olien kan være hvilken som helst bare det er rent, bare en lille smule i spidserne.
Også husk at brug beskyttelsesspray når du føntørrer/glatter.
Når du går i seng så flet det i en stor fletning (Slider mindre på håret).
Fra tid til anden giver jeg håret en hårkur med kokosolie (Laaangt bedre en almindelig mad olie)
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 5 Svar: 109
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Og så er der vigtigt du ikke vasker hår hverdag, børst det cirka 2 gange om dagen. Sæt dit hår op når du sover.
Tørt hår ?