1.721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hej
Hej
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 30

Bankoverførsel Bankoverførsel

Hejsa
Hvor lang tid kan en bankoverførsel tage, hvis man har samme bank? - i dette tilfælde Nordea

Jeg overfører pengene i går (søndag), men han påstår at de ikke er der endnu smiley
Kan det have noget at gøre med at hans Nordea er Viborg Filial og min er Vestsjælland Filial eller sådan noget? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bankoverførsel
  • Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 9
    #1   23. dec 2013 Fordi du overfører dem søndag, sker der ikke noget før mandag. Pengene går nok først ind på hans konto på fredag...

• #2   23. dec 2013 Der var en der overførte til mig igår, hun havde Sydbank og det har jeg også. Pengene var der med det samme smiley

• Hej
    Hej Tilmeldt:
    jan 2010

#3   23. dec 2013 Derfor forstår jeg det ikke smiley

• #4   23. dec 2013 Fra samme bank til samme bank går igennem straks.

• Hej
    Hej Tilmeldt:
    jan 2010

#5   23. dec 2013 Ja, det mener jeg også at det burde. Kan der være undtagelser?

• #6   23. dec 2013 Jeg har ikke været ude for nogle undtagelser endnu.
    Selv om den ene er på sjælland, og jeg i jylland, så er de der altid med det samme smiley

• #7   23. dec 2013 samme bank = med det samme !

• #8   23. dec 2013 Ja det ligemeget om det er en søndag, når det er samme bank kan man se dem med det samme.

• #9   23. dec 2013 Ring til bank smiley

• Hej
    Hej Tilmeldt:
    jan 2010

#10   23. dec 2013 Mon ikke at de har lukket i juledagene smiley

• #11   24. dec 2013 Jeg har godt nok danske, men hvis du klikker ind på overførslen ude på din oversigt burde du kunne se ejeren af kontoen du har overført til når i har samme bank, det gjorde jeg de første par måneder med min husleje, fordi jeg havde nøjer (ligesom den der låste jeg hoveddøren frygt) over hvorvidt overførslen gik igennem til den rigtige konto smiley

Hvis du kan det, så kan du jo altid tage et billede klik som bevis smiley

• #12   24. dec 2013 Hvis det er Nordea til Nordea, så er pengene på vedkommendes konto med det samme... Ingen undtagelser der... Jeg har selv Nordea, så burde vide det. smiley

• Hej
    Hej Tilmeldt:
    jan 2010

#13   25. dec 2013 Nu er det godt nok Nordea vi snakker om, men læser her på Vestjysk Bank:

"Overførsler mellem egne konti, som du godkender inden kl. 22.00, bliver bogført samme dag.

Overførsler til andres konti i vestjyskBANK, som du godkender inden kl. 21.00, bliver bogført samme bankdag, hvis du vælger ikke at angive ekstra tekst til modtager.

Overførsler til konti i andre banker, som du godkender senest kl. 21.00, indsættes på modtagers konto næste bankdag.

Sammedagsoverførsler, som du godkender senest kl. 12.00, indsættes på modtagers konto samme dag.

Indbetalingskort, som du godkender senest kl. 21.00, indsættes på modtagers konto næste bankdag"

Også tænker jeg på denne: "Overførsler til andres konti i vestjyskBANK, som du godkender inden kl. 21.00, bliver bogført samme bankdag, hvis du vælger ikke at angive ekstra tekst til modtager."
    Og da jeg overførte, valgte jeg at skrive en tekst: "Pengene for Nike skoene"
    Kan det have noget med det at gøre, også alle de helligdage der lige kommer i røven på hinanden? smiley

• #14   25. dec 2013 Du er ved at blive bollet sidelæns.

• #15   25. dec 2013 Der er åbent i morgen så giv dem et ring.

Det gode ved bekymringer er at ikke alle bliver til noget.

• Hej
    Hej Tilmeldt:
    jan 2010

#16   25. dec 2013 Det gør jeg også. Mener faktisk at de har 24/7 telefonåben.
    Sælgeren virker eller rigtig troværdig og almen, eller må jeg jo gøre et eller andet ved det. smiley

Kommentér på:
Bankoverførsel

Annonce