Overdosis??? Overdosis???
hey! dagen inden nytårs dag vælger jeg for første gang at ryge hash.
Jeg var sammen med kæresten og hendes veninde, som har gjort det meget før i tiden.. så følte mig godt tilpas!
Vi for så fat i noget hash //1.2g - 100 kr?
Vi kommer hjem og der bliver lavet en Cone og der blir fyrret op i pinden..
Kæresten starter med at tage omkring 4 - 5 hvæs i jointen og jeg efterfølgende gør det samme.. hvorefter veninden for jointen og ryger lidt på den..
kæresten tager den så igen og tager kun 1 hvæs.. og jeg sidder med den igen
Jeg ryger smøger dagligt så jeg tager jointen i hånden som jeg normalt gør med mine smøger og RYGER RESTEN.. uden at lægge mærke til det
Nu vil jeg forklare mit trip..
der går måske 1 minut.. og jeg kan mærke hvordan hele min krop den bare bliver total dvask... jeg læner mig fremover i sofaen.. og min krop begynder at lave alle mulige ticks ( voldsomme! ) Hele kroppen spjætter som var jeg spastisk.. '
Hjertet pumper og jeg kan mærke hvordan pulsen bare stiger og stiger.. nu begynder det at blive ubehageligt..
jeg fortæller kæresten at jeg er utryk og ikke kan lide det..
hun fortæller mig at jeg skal læne mig tilbage og slappe af.. og bare nyde mine "ticks" det gør jeg så..
jeg lukker øjnene et kort øjeblik hvorefter jeg kigger på min kæreste ( jeg føler hun har lænet sig til siden og kigger mig lige ind i ansigtet )
Jeg mærker et sus ned igennem kroppen.. og pludselig ser min kæreste MEGET ond ud.. ( det ligner hun er lilla i hovedet og er helt slange formet og har fået tænder som en slange )
Hun spørger mig af ordret / er det ubehageligt? _ Jeg svare i gråd - nej? ... ordet nej er i sig selv negativt og jeg ku mærke et sus i kroppen der gjorde mig mere negativ..
Hun spørger mig igen.(nu ligner hun bare en der skinner som en sol istedet ) / er det godt? _ jeg svare glad! - JA! ... ordet JA er positivt og jeg mærker et sus gennem kroppen som føles som positv energi!
sådan fortsætter det i ca. 20 min.. og jeg sidder tilsidst med tåre i øjene fordi jeg er bange.. ( af alt den negative "energi" der er kommet ud af at jeg skal svare "nej" )
jeg bliver pludselig meget tør i munden.. og jeg tyller en energidrik.. det føles som om jeg var ved at bruse over inden i.. og jeg brækker mig...
kæresten vil nu have mig over i sengen at ligge og slappe af..
Jeg kan næsten ikke gå selv.. Og nu starter det igen.. jeg følte mig klar og helt normal igen.. jeg troede mit trip allerede var ovre.. men PLUDSELIG!.. kigger min kæreste på mig igen.. og stiller mig et spørgsmål.. ex. Er du glad?
Hun ligner igen en lilla slange.. men veninden ligner en sol der skinner.. de bytter konstant plads min kæreste og veninden..
først er kæresten glad.. og veninden ser ud til at give mig dræberblik.. derefter omvendt??! jeg var ved at blive tosset.. og bange for ikke at skulle blive normal igen.. alt dette fortsatte i ca.. 2 timer.. hvorefter jeg pludselig IKKE ser nogle af dem som hverken ond eller godt.. jeg havde bare trang til at spise!!!!... jeg åd en helveds masse dip.. // med chips :rocking:
der var gået 2 timer siden jeg røg.. og jeg følte at der var gået minimum 5 - 6 timer..
nu var jeg bare træt og skulle sove.. Nu ville jeg så mene at det meget ubehagelige trip skulle være over..
jeg sov trygt 11 timer og stod op som normalt.. der går ca. 2 timer.. og så skal jeg afsted ud og gøre klar til nytårsaften..
MEN lige i det jeg går ud af døren.. vender jeg hurtigt ca. 2 sek. hovedet mod min kæreste.. jeg for et sus gennem kroppen.. hun lignede igen den onde slange.. bare lige et kort øjeblik.. jeg gik ud af døren.. og har ikke mærket mere siden...
HVORDAN SKAL JEG TOLKE DETTE??? 2 dage efter vælger vi at ryge resten af klumpen vi havde købt..
Først blev jeg glad! så blev jeg bare doven.. i 3 timer ... Men pludeslig ligner min kæreste igen den onde slange!!!??!?! min kæreste beroliger mig og fortæller mig hvor glad jeg er.. så jeg tilsidst for så meget positivt energi at jeg føler mig som mig selv igen ( bare lidt meget doven..)
der efter faldt jeg i søvn og har ikke mærket mere siden!!
HUSK A LÆSE DETTE : alt imens jeg fik disse vrang forestillinger om min kæreste og veninden.. følte jeg at jeg var i et andet univers.. jeg følte at jeg svævede hen over en vej.. mens min kæreste konstant stilte mig spørgsmål, som så enten gjorde mig glad eller ked af det..
Jeg har virkelig lyst til at ryge igen.. for ku godt li de der ticks anden gang.. og sys det var fucking sjovt at jeg konstant glemte hvad vi snakkede om osv.. men tør jeg ryge igen? eller skal jeg holde mig fra det..
UNDSKYLD DEN LAAAAANGE ROMAN? MEN HAR BRUG FOR SVAR!
og lad nu være med at det er dumt at ryge osv.. det ved jeg godt.. men farligt er sjovt nogle gange ;)..
Manglende tegnsætning samt forkert tegnsætning og stavefejl var gratis da jeg skrev.. så hvorfor ikke udnytte det ;)))
sep 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
Men det lyder meget normalt..prøv at ryg lidt mindre næste gang.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 576
#2 Nyd den istedet og derefter kan du så stille og roligt mærke, hvor meget du kan holde til og så kan du jo så ryge lidt mere eller takke nej tak.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 284
Lyder ellers meget vildt
aug 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 14 Svar: 164
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.935
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 8 Svar: 1.189
Så sker sådan ting ikke
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
lyder da på ingen måde som psykose lol.
det du oplever der er meget normalt første gang man ryger! har hørt om flere der hallucinere når de ryger, jeg har dog aldrig selv prøvet det. Efter du har røget et par gange får du bare den 'fede' og 'dovne' følelse. Du indhalere jo noget din krop ikke er vant til. Intet at frygte. Du har ikke fået nogen for from psykose eller taget nogen for for skade.
siger ikke dette retfærdiggøre at du skal forsætte i et væk.
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 731
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
Fri hash i colorado
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 109 Svar: 406
jun 2011