1.873 visninger
|
Oprettet:
Sodavand er blevet fuldstændig billigt?! {{forumTopicSubject}}
Hej mine venner.
Nogen der kan forklare mig hvorfor alt det billige sodavand næsten er faldet halvt ned i pris?????
Superbrugsen, netto, fakta, aldi.
Før kostede light jo 10kr, og normal 12 for en 2litter Harboe og andre discount udgaver.
Nu koster begge 7kr!!! og det er alle butiker!! med deres forskellige sodavand. Intet tilbud!!
så lige i superbrugsen 3kasser faxe kondi, coca cola på dåse til 200kr.
VI JO NÆSTEN NEDE I TYSKE PRISER.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 772
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 619
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 137
dec 2007
Det var da en underlig måde at bede om et par nye tænder på
Jeg sagde intet om at mine emner var mere interessante, jeg siger bare at det bare er fucking sodavand.
Og hvornår kom Cannabis lige ind i den her samtale?
Mine indlæg er over 2 år gamle.
Du var ikke engang medlem herinde da mine indlæg blev lavet så klap da kaje dit fjols.
Hvis du har et problem så tag den over pb.
dec 2007
Men det har noget med noget at gøre, hvornår de er oprettet fordi, hvis de er 2 år gamle og der ikke har været nogen siden så tyder meget jo på at jeg ikke rigtig gider lave dem mere.
Desuden var der en del mere aktivitet i mine topics end i det her, jeg har trods alt også babooms 3 mest sete topic.
Og ganske rigtigt har jeg da røget en del før i tiden, men emnerne er ikke oprettet mens jeg har været påvirket, der foretrækker jeg at slappe af med musik og film.
Jeg har desuden heller ikke røget i snart halvandet år, eller i hvertfald ikke mere end et enkelt sug
Og mit MELLEM navn Stoner, kommer af den gruppe jeg var medlem af på Scootergaller i sin tid, som hed NightStonerCrew, fordi vi altid sad og stenede om natten og skrev sammen på scootergalleri, Deraf navnet Stoner.
dec 2007
Men det er jo svært at tolke ud fra tekst på en internet side.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Så kører vi lige videre på emnet igen.
At sodavand er blevet billigere er vel reelt set en dårlig ting (samlet set). Jeg har selv haft problemer med for stort indtag af sukkerholdige læskedrikke, så jeg synes bestemt ikke om at det nu er muligt at tilegne sig dobbelt så meget af det, for den samme mængde penge.
Men selvfølgelig, folk skal jo ikke holdes nede af regler og gebyrer - Ligesom jeg selv, skal det vel lige gå galt for folk før de lærer af det. Af alle ting var det nok ikke lige sodavand vi skulle vælge at køre et priskapløb på...
Havde det ikke været et bedre alternativ at sætte prisen ligeså latterligt langt ned på sundere alternativer, så vi ligesom kunne få en sundere madkultur i det her land hvor alle nu engang fælles betaler sygehusregningerne? De prioriteter dér - det går vidst kun ud på penge på kort sigt... Det er simpelthen for tamt. Glædelig diabetes til folket.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
Sådan et sted hvor man bare slæber 30 - 40 rammer hjem af gangen.
Samt med et stort bredt udvalg.
Så man har sig et lager.
Når der endelig er tilbud er det ofte en til to slags og så har de ret begrænset antal rammer i butikken.
Jeg giver gerne de 200 kr. for tre rammer hvis jeg slipper for turen til tyskland.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 772
Jeg vil aldrig drikke almindelig vand igen
jul 2013
Følger: 1 Svar: 17
Ja dk mangler blandt andet de afgiftskroner men det er jo kun fordi rød blok bruger flere penge på at importere perler en de har råd til selvom de har gennemført besparelser på alle danskere i danmark.
Når en regering laver lort i den er den bedste måde at udvise sin utilfredshed ved at sende dem færre penge,det er det eneste de forstår og har respekt for.
Sodavand er blevet fuldstændig billigt?!