2.440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

bummelum
bummelum
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81

tattoo på albuen tattoo på albuen

Jeg har hørt at en tattoo på albuen skulle gøre ret ondt, men kunne godt muligvis tænke mig en der . Har lige fået lavet på overarmen. Som går om på triceps, 1cm fra armhulen og en smule op på skulderen . Og de 3 nævnte steder var der jeg havde mest smerte , så ville høre om en på albuen er værre endnu ? Jeg takker på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo på albuen
  • #1   1. maj 2014 http://tattoo.bazoom.com/dk/

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #2   1. maj 2014 Har det nogen betydning for, om du gør det eller ej?
    Man må lide for "skønheden", siges det.

• #3   1. maj 2014 Det gør ikke ondt. Synes mere det gør ondt på siden af knoene.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#4   1. maj 2014 Ja hurra det der tattoo galleri der sker der ikke en skid på.og tror der er flere med tusser herinde end der er dér. Så derfor lanede den her patrick smiley

• #5   1. maj 2014 Albuen ( selve spidsen) er et skodsted ... Man slider så meget læderhud at det bliver grimt lyn hurtigt, overvej en tatovering hvor der er så lidt som muligt på det område på str med en femmer smiley

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#6   1. maj 2014 Stop
    Ja en smule har det faktisk, for så vælger jeg den nok bare til et andet sted.det ser bare en smule trist ud at ha sådan en plet bar hud på albuen og resten af armen så er smurt ind smiley

• #7   1. maj 2014 I 1988 blev det ved EU domstolen for "kropslig udsmykning" vedtaget, at den eneste socialt acceptable tatovering på albuen, er et spindelvæv. I samme omgang vedtog de at det er socialt uacceptabelt at blive tatoveret på lænden.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#8   2. maj 2014 Mik s
    Ja okay, sådan havde jeg ikke lige tænkt på det.men tak for et svar der kunne bruges smiley

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

#9   2. maj 2014 Nå så det derfor de fleste har spindelvæv der! Jeg troede bare folk var uopfindsomme smiley

Det vil sige ikke flere røvgevirre? smiley

Kommentér på:
tattoo på albuen

Annonce