{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor slette et seriøst emne ??
  • #1   19. okt 2007 Ja da !!

• #2   19. okt 2007 Hvilket emne ?

• #3   19. okt 2007 Jeg havde ikke oplevet truslerne og idag syns jeg at der kommer trusler ud af ingenting..

Min mening er stadig at emnet var relevant... Ja, det var ikke rart, men vil man ikke debattere om pædofili må man jo lade være med at kigge ind i tråden...

mener stadig at der er behov for at få belyst sådan et emne, og at det så er rigtig irriterende at man sletter det uden videre...

Hvad er så meningen med at kunne fryse div. personer når hele lortet bliver slette...

• #4   19. okt 2007 hvor latterligt er det og gøre sig nogen seksuelle tanker om små børn???!!!!!!!!!!

• #5   19. okt 2007 Ja, sorry, troede at folk vidste hvad der blev talt om.. ja, pædofili..

Når man ligger så meget arbejde i at skrive, og det så hele bliver slettet.

For helvede hvor er det belastende..

• #6   19. okt 2007 Andrea - Jo, jeg forstår dig, og når du selv siger at du har været et offer...

men behøver der at være tabu om det, er det ikke vigtigt at få det belyst, så endnu flere folk kan åbne øjnene op for det og forhåbentlig undgå det.. ??

• #7   19. okt 2007 Proletar - ja,d et er korrekt.... Bare så smadder frustrende at man ligger tid i sdan et emne, og det hele så bliver slettet...

Kunne man for søren da også så ikke fryse de folk der truer, istedet for at slettet det hele...

• #8   19. okt 2007 Bettina H
    Da der var flere trusler Osv. valgte jeg at slette emnet.

• #9   19. okt 2007 i kan danse og hoppe herfra og til år 1509 og nej holder fast på det ikke er en sygdom ......

• #10   19. okt 2007 Morten J
    skru lige lidt ned for charmen smiley
    Vi prøver at løse tingene herinde på bedst mulig måde.

• #11   19. okt 2007 Bartok - havde det ikke været bedre, for os som debatterede derinde, at fryse de personer som ikke kunne finde ud afd et, istedet for blot at slettet det arbejde vi havde lagt i de taster....???

• #12   19. okt 2007 Jeg kender ikke så godt til div. hjælpe admins, meeen syns stadig atd et er træls at emnerne bliver slettet, når en 'god' debat er igang....

Og ser det stadig mest fornuftigst blot at fryse dem som truer.. Så ved de jo det til næste gang også...

• #13   19. okt 2007 Netop det jeg prøvede at pointere, hvis man gang på gang frøs dem som lavede 'rod' i den, så ville de jo nok miste interessen, og de seriøse kunne debattere, istedet for at slette hele emnet...

Man straffer lissom lidt de forkerte smiley

• #14   19. okt 2007 Proleter - ja, der findes mange andre debat emner, men man vil da gerne benytte sig af det forum herinde, men stadig er det ikke retfærdigt 'at straffe de forkerte', hvis du forstår..

• #15   19. okt 2007 Igen Proleter - jamen det er ikke blot ét emne, det er jo sket mange gange før. Og med den alder herinde, er der jo tit en trussel der kommer hist og her, og defor kunne man jo passende benytte sig af at fryse pers. istedet for at slette gentagne gange de emner, som man har debatteret over..

Ja, man skal helle rikek gøre det værre, end hvad det er, men tror ogsåd er menes på længere sigt, at det vil være rart ikke at slette hele emnet..

mere generelt er samtalen vel drejet sig hen på...

• #16   19. okt 2007 Ja det er muligt at det er den nemme løsning.
    Men igen er det et valg ud fra en samlet vurdering af div. kommentarer i indlæg der gør at jeg valgte sletning af emnet.

• #17   19. okt 2007 Proleter - Og endnu engang få en god debat igang og få den slettet. nej, det har jeg egentlig ikek lyst til at bruge mere af min tid på igen, da det jo mere eller mindre bliver spildt arbejde...

Bartok - Jo, jeg kan godtf orstå dig, synes bare at det skal tages til efterretning ikke altid at gå efter den nemme metode og bare trykke på slet, da de jo så blot fortsætter deres nemme trusler et andet sted, og vi så kan oprette endnu et emne og fåd et yderligere slettet.. smiley

Håber du trods alt kan følge mig..

• #18   19. okt 2007 Proleter - Vi bliver vist ikke enige i denne sag :o)

• #19   19. okt 2007 Proleter - Jo, men det er stadig ikke KUN dette emne jeg pointerer at det er irriterende det hele blev slettet, men pointen i at man ikke gider at ligge et stort arbejde i at debattere når muligheden for at det bliver slettet igen er så stor, og det dermed er ret urimeligt at det bliver slettet...

Men mit buskab er viast ude..

• #20   19. okt 2007 Bettina H
    Jeg kan sagtens følge dig smiley
    Og jeg vælger derfor også at give en nogenlunde rimelig forklaring *s*

Vi har desværre grundet gratis oprettelse af profil meget dårlig erfaring med bare at fryse brugerne men selvfølgelig gør vi det.
    Men probemet er at disse brugere ofte har flere profiler og det er nu ikke helt så ligetil at få bund i disse smiley

• #21   19. okt 2007 Bartok - jeps og jeg kan ogsådse detf ra jeres side.. jeg ser jo desværre heller ikke hvilket stort arbejde i gør ud af alt det med at fryse og slette, men du har forstået min pointe og jeg din, så det må være det for nu...

Jeg er nød til at logge af herfra, og god weekend.. ;o)

• #22   19. okt 2007 Jack B
    Takker for de pæne ord smiley

• #23   19. okt 2007 Morten J
    Jeg vil mene at jeg faktisk har begrundet hvorfor vi gør som vi gør på bedst mulig måde.
    Har enda tilladt at blive kritiseret meget kraftigt af dig.
    Citat " Er jo bare inkompetente admins.. " Citat slut.

• #24   19. okt 2007 Morten J
    Nej det er ikke forbudt have meninger.
    Men det er heller ikke forbudt at holde dem for sig selv smiley

Og med tanken om at vi som HA'er gør et frivilligt stykke arbejde på siden og faktisk laver et stort arbejde med at få tingene til at fungere, vil jeg mene at den slags kommentarer er ganske overflødige.
    Hvis du vil klage over noget kunne du jo vælge at gøre dette via privat-besked.
    Med andre ord udvise bare en smule forståelse for at vi ikke har videre lyst til den slags kommentarer i forum.

Kommentér på:
Hvorfor slette et seriøst emne ??

Annonce