1.273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

Jesper M
Jesper M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 57

Droppe kontakten til familien Droppe kontakten til familien

Jeg står lidt i et dilemma, min kæreste og jeg er gået fra hinanden for 1,5 uge siden og jeg føler et eller andet sted at det er fordi min mor blandt Andet ikke rigtigt kunne tage imod hende og byde hende velkommen i familien, fordi min eks havde sygelig jalousi og ville styre alt og det kunne de mærke på mig. Men jeg føler det har ødelagt for meget for mig og har et eller andet sted ikke lyst til at have kontakt til min familie længere er der noget som har oplevet noget i samme retning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Droppe kontakten til familien
  • Sebastian M
    Sebastian M Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   1. jul 2015 Hvis din ex havde et sygeligt jalousi problem, så havde din mor nok fat i den lange ende, men uanset hvad, så har forældrene ikke ret til at sige, hvem deres børn skulle se, og ikke se.. Men familien først...

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#2   1. jul 2015 Ja men synes at de burde kunne acceptere deres svigerdatter så hun os føler sig velkommen hos dem det har ødelagt hende lidt

• #3   2. jul 2015 Så kan jeg ikke se hvorfor det skal gå ud over familien bare fordi de har handlet rigtigt?.
    Hvem kan også holde en ud i længere tid der er sygeligt jaloux

De vil bare det bedste for dig. Og det var din kæreste ikke? smiley .

• #6   2. jul 2015 Jeg er selv svigermor til 2 , den ene er åben for min søns familie, men den anden har det bedst hvis hun styrer det hele, der har jeg flere gange ædt mig selv, jeg vil jo gerne se min søn, men gæt lige hvilken af mine drenge der er den gladeste.
    Når der er tale om jalousi og kontrol, så hold dig langt væk, hun ville have drevet dig til vanvid efterhånden, Din mor ser bare tingene mere klart fra sidelinien, tro på hende. Og gå så ud og find dig en sød naturlig pige. smiley smiley

• #7   2. jul 2015 Selvfølgelig skal en familie ikke bestemme hvem man har som kæreste, men familien er mere vigtig i min optik for det er dit netværk. Jeg vil ikke komme ind på om din mor som kisser pointere kan se tingene mere klart. Men så havde jeg nok taget dialogen med moderen for at få klarlagt hvad hun ser af problemer.

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#8   3. jul 2015 Tak for svarerne alle sammen det hjælper lidt på det hele, men ja min x ville bestemme alt.. Hun ville bestemme hvilket tøj jeg skulle gå i, jeg måtte ikke tage deo på når jeg skulle på arbejde, jeg måtte ikke bruge voks i håret.. Da vi mødte hinanden gik jeg meget op i træning men det kom ligeså langsom at hun os forbød mig det.. Men det et eller andet sted stadig svært at undvære hende for vi havde os de gode dage sammen

• #9   3. jul 2015 Altså kære Jesper, inderst inde ved du godt selv at det ikke ville holde i længden.
    Hvis damen skulle styre alt, ja selv hvad deo og hår produkter du måtte eller ikke måtte bruge så er det jo ren diktatur.
    Jeg tror ikke at du ville blive et glad menneske, og det er vigtigt for et forhold at der er ligevægt mellem parterne.
    Du skal lave en prøve med dig selv, Kan du leve uden hende, føl efter inde i dig selv,Så har du svaret, Måske er det tosomheden du savner, og så er det ud i livet og find en sød pige der vil dig som du er og ikke vil forandre dig til hendes slave.
    Måske lidt hårdt sat op men sandt. Det er ikke kærlighed, for kærlighed sætter fri. smiley smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#11   3. jul 2015 Kisser ja det måske rigtigt nok, men det utroligt hårdt men jeg elsker hende selvfølgelig men vil os gerne have lidt frihed smiley jeg tilbød endda at hjælpe hende med hendes jalousi så hun ikke troede jeg var utro osv, hvad hun ellers kunne finde på smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#13   3. jul 2015 Curt min var så den jaloux type, men hun havde ingen grund til at være det

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#15   4. jul 2015 Nej desværre ikke smiley

• #16   4. jul 2015 Efterhånden som tiden går, Jesper, så vil du indse mere og mere, at din mor handlede rigtigt. Din X vil aldrig få et længere varende forhold, hvis hun fortsætter sådan, ingen mand kan være tjent med sådan et kvindemenneske, hun er jo syg.

Der er ikke kun en spandfuld at vælge imellem men en hel verden. Held og lykke smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#17   5. jul 2015 Jetset ja det kan godt være man kan se det om nogle måneder, men det kan jeg godt nok ikke ligenu smiley jeg ved godt hun har haft meget mere kontrol end man burde men hun havde så os sygelig jalousi, det bare som om hun ikke rigtigt kan indse det er forkert det hun har gjort og at hun har kørt et andet menneske helt med pga. Af det..

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#19   5. jul 2015 Curt nej jeg tror det ikke, hun vidste godt selv hun havde noget jalousi men ville ikke rigtigt indrømme det

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#21   5. jul 2015 Curt det var desværre alt jeg kunne ikke gøre noget uden hun skulle vide alt til den mindste detalje og mere til smiley

• #23   5. jul 2015 Jesper, nu kan jeg ikke se, hvor gammel du er, men mit gode råd til dig, tag på en drengerøvstur, det trænger du til, og glem så alt om den X, når der er gået nogle måneder, så vil du ikke kunne forstå, hvorfor du har været forelsket i hende smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#24   5. jul 2015 Jetset jeg er 25 snart 26 her er lidt af de ting hun har haft gang i.

Jeg har lige været i et forhold med en dejlig pige som jeg elskede overalt på jorden og kunne se en fremtid med børn og hus osv.
    Hun havde bare et problem med hendes jalousi, i starten var det ikke så slemt men stille og roligt begyndt hun at tage mere og mere kontrol, det kunne være små ting med at jeg ikke måtte tage deo på når jeg skulle på arbejde og voks i håret (jeg måtte ikke se godt ud). Så kom tingene stille og roligt med at jeg ikke måtte have min telefon med på arbejde jeg havde 60 km hver vej så jeg synes det var meget rat at have den på sig hvis der skulle ske noget med bilen eller man blev forsinket, det endte så ud i at jeg en periode fik lov at have den med Men ikke måtte bruge den så hver morgen sendte hun en besked som skulle stå på skærmen når jeg hentede hende på jobbet, men det var ikke nok hun skulle åbne den og gå den igennem og det var ALT hun kiggede igennem hvis der var sket noget på telefonen skulle jeg kunne forklare hvorfor.
    Ikke nok med det så skulle jeg os forklare alt der var blevet snakket om på arbejdet med mine kollegaer og om der havde været unge damer inde osv.
    Hvis jeg nogle dage kom 10 minutter sener end jeg plejede beskyldte hun mig for at være utro, hvilket jeg aldrig kunne finde på men hun satte tid på alt og det skulle jeg overholde.
    Jeg måtte ikke være i kontakt med min familie eller andre uden at hun sad ved siden af mig og kunne følge med.
    Jeg kunne ikke gang få lov at gå til frisør, hun mente at det var bedst at hun klippede mig selvom jeg tilbød hende at hun bare kunne komme med mig til frisør.
    Når hun var på arbejde i weekenden skulle jeg sidde hjemme i lejligheden og vente på hun fik fri, jeg besluttede mig så en weekend for at gå i kiosken og sætte en odds kupon hvilket jeg aldrig skulle have gjort fordi jeg glemte at sige det til hende og hun så det 2 dage efter (penge har ikke været et problem i vores forhold) men hun gik helt amok og ville ikke snakke i en dag pga. Af jeg ikke havde sagt jeg brugte 50 kr på odds, der skulle næsten ingen ting til før jeg fik skæld ud over ingen ting.
    Når vi var på besøg ved hendes familie og hendes søster fortalte noget sjovt og jeg grinte Det, så var der ballade når vi kom hjem hvor jeg blev beskyldt for at være forelsket i hende osv.
    Hun kunne finde på at smide mig ud hvornår det skulle være, nogle gange kl 5 om morgen og andre gange kl 24, så blev hun god igen men ville vide hvad jeg havde lavet i mellem tiden og det skulle jeg så forklare igennem dørtelefonen eller brevsprækken så måtte jeg komme ind bagefter.
    Hun snakkede 2-4 gange i ugen om hendes egen og min eks kæreste, hvilket jeg blev rigtigt træt af hun vidste mere om min eks end jeg næsten selv gjorde, jeg bad hende tit om at være sød ikke at snakke mere om dem da jeg ikke gad hører om dem.

Det her er bare lidt af de ting som er sket, der er desværre mange flere. Jeg har prøvet at snakke med hendes familie omkring det, men de tror desværre ikke på mig, hendes far ved dog godt hun ikke har haft nogle lange forhold men de tror det hele er løgn, jeg har virkelig prøvet at hjælpe hende og tilbudt hende at vi kunne gå til parterapi og jeg gerne ville betale fordi jeg elsker hende.

• #25   5. jul 2015 Hvor er det godt for dig, at du er kommet ud af det forhold, hun er ikke kun syg, men rigtig MEGET syg - glem hende og nyd, at du nu er kommet ud af et "fængsel" - du har hele livet foran dig og der er en hel verden fuld af skønne kvinder smiley - ingen, hverken M/K skal finde sig i sådan et forhold, det holder slet ikke, og det har du allerede erfaret, erfaringer er gode at have.

Det er godt for dig, at få det skrevet ned i ord, og vi herinde kan give udtryk for, hvad vi mener, du har gjort det rigtige, nemlig at cutte forbindelsen og så skrev jeg længere oppe, at du skulle tage dig en sjov tur, sammen med dine evt mandekammerater, det er altid dejligt befriende.

Held og lykke til dig, der findes også en sød kvinde til dig derude ... smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#26   5. jul 2015 Ja det meget rat lige at hører andres mening omkring tingene så man ikke tror man selv er helt sindsyg smiley men ja vil sige det os er mine grænse at jeg nok ikke vil finde mig i flere ting

• #27   5. jul 2015 Det er godt, at du har en grænse, og den er overtrådt, stå fast ved den smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#28   5. jul 2015 Ja det gør jeg os, men kunne være sjovt at hører om nogle andre havde oplevet noget ligende smiley

• #29   5. jul 2015 Det er der højst sandsynlig - jalousi er alt ødelæggende for et forhold og det bunden nok i, at den part der er jaloux mangler selvværd, som skal behandles smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#30   5. jul 2015 Ja det kan ødelægge helt vildt meget, det har nok ikke rigtigt ramt hende når hun ikke kan se det forkerte i det hun gør

• #31   5. jul 2015 Nej, og hun kan nok nå at gøre flere ulykkelige, håber bare, at de hurtigt finder ud af, at den er helt hen i vejret og slet ikke holdbart.

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#32   5. jul 2015 Ja det tror jeg os hun kan desværre, jeg forstår bare ikke hun ikke vil erkende tingene, jeg prøvede at snakke med hendes familie om det

• #33   5. jul 2015 Jeg tror, at noget må være gået galt i hendes opvækst, for selvværd fødes vi alle med, men selvværd kan sagtens nedbrydes, du får nok ikke sandheden omkring det.

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#34   5. jul 2015 Ja noget må der være gået galt, hun burde bare være glad for jeg ville hjælpe istedet for at tingene skulle gå udover mig

• #35   5. jul 2015 Det kan være hun ser det en dag, men nu er det så bare for sent for dit vedkommende, toget er kørt, som der siges smiley - du skal videre i dit liv.

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#36   5. jul 2015 Jeg tror ikke hun indser det nogensinde, og det gør hendes familie heller ikke helt.. Men ja håber da at komme videre

• #37   5. jul 2015 Du kommer videre, selvom det på nuværende tidspunkt ser sort ud - du skal tage dig en tur sammen med de andre drenge, det er altid sjovt, der er også noget, der hedder tøzzetur, det er skønt befriende smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#38   5. jul 2015 Ja jeg skal nok bare lidt ud, selvom jeg har mistet mange venner pga. Af hende nu skal jeg heldigvis til sydfrankrig om to uger

• #39   5. jul 2015 Det lyder spændende, Jesper - kunne være sjovt at høre, om du har haft en god tur, vil ønske dig en god ferie ... smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#40   5. jul 2015 Tusind tak, smider da en Update kunne være man mødte en ny der nede smiley

• #42   5. jul 2015 Hun lyder virkelig syg!.

Du får det sgu ikke godt af at vende tilbage til hende... Men det ved du sikkert.

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#43   5. jul 2015 Curt jeg har forsøgt mange gange hun vil bare ikke indse der skal hjælp til desværre og så bliver jeg truet med dit og dat når hun bliver sur

J/L ja et eller andet er der galt og nej man får det nok ikke godt sammen igen

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#45   5. jul 2015 Nej det faktisk mere hendes familie der truer smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#47   5. jul 2015 Ja det fik jeg efter at jeg ville hjælpe hende og fortalte tingene til hendes forældre som de var og de måske ville hjælpe hende lidt smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#48   5. jul 2015 Hendes far mener jeg skal meldes til politiet

• #49   5. jul 2015 Søde Jesper, du burde også politi anmeldes, men det skulle være for dumhed, når jeg læser hvad hun har bedrevet imod dig så er det lige en tur på den lukkede for dig altså, du er jo totalt nedgjort og umyndiggjort i det forhold, jeg efterlyser lidt stolthed fra din side, hvad er hun dog for et menneske, man kan da umuligt elske sådan en person.Det hele drejer sig om styring, der er ingen kærlighed i det forhold. Du synes måske jeg er hård ved dig, men jeg har for vane at kalde en spade for en spade, og hun er MEGET syg og skalhave hjælp. Jeg skriver dette for dit eget bedste, jeg fornemmer at du er en dejlig fyr, Så se så at komme videre, ud i livet med dig og nyd så din ferie. smiley smiley smiley smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#50   5. jul 2015 Kisser, ja jeg kan godt se hun bare har styret det hele, det rigtigt træls det er endt sådan men meget kærlighed har der nok ikke været fra hendes side kan jeg godt se, det fair du kalder en spade for en spade smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#52   6. jul 2015 Nej jeg har ikke en plet eller noget på mig, han har bare en kammerat som kan ordne det via politiet

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    mar 2014

#54   6. jul 2015 Jeg er helt ren, jeg ved ikke hvad jeg skal finde på hos dem, men hendes tidligere kærester har fået polititilhold

• #56   6. jul 2015 Jeg synes nu at i er ude i nogle mærkelige betragtninger, problemet her er at Jesper skal se virkeligheden i øjnene og komme videre samtidig skal Jesper blive voksen i en fart, for der er på ingen punkter noget der taler for fortsat kontakt med det kvindfolk eller hendes familie. Hvis der er nogen der mener det modsatte er det et spørgsmål om hvornår de mistede deres realisations sans. smiley smiley smiley

Kommentér på:
Droppe kontakten til familien

Annonce