{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Kyssesyge.. {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom.. Min kammaret har kyssesyge, han er ik syg mere.. Men det er med alkoholen kan han sgu ik rigtigt holde sig fra. Hehe.. De sidste par fester har han drukket sig fuld :P.. Hans læge siger han han helst skulle holde pause til nytår ca..
Tror I der sker noget ved at drikke, altså med leveren.. (har selv haft det for 2,5 år siden..)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyssesyge..
  • #1   14. nov 2007 Det er noget lort at drikke når man lige har haft det, gjorde det samme som ham, sked på hvad lægen sagde, Det var noget lort, for idag har jeg dårlige nyrer, hver gang jeg drikker nu går det ud over mine nyrer. det skal han ikke ønske sig. Jeg er 26 nu og har ikke drukket siden jeg var 16 år.Da det skete.
    Hils ham og sig han skal satme holde sig fra det.

• #2   14. nov 2007 Lad flasken stå på hylden, og bliv frisk igen istedet for. Intet mere surt, end og ødelægge sin egen krop ved sådan noget, når man har fået besked på andet.

• #3   14. nov 2007 Milten kan springe ! Den sidder lige over leveren, jeg have det for 1 år siden, og jeg var nær død, da jeg drak 3 øl smiley

• #4   14. nov 2007 Bare kom med flere svar.. Men må hellere lige fortælle ham hvad han har gang i smiley

• #5   14. nov 2007 E.Y .
    Milten springer kun hvis den får et slag. Kyssesyge vil sige, at lymfekirtlerne i kroppen hæver. Dvs. dem i halsen, milten, under armene og i lysken.

Man får nedsat leverfunktion, altså forhøjet levertal. Derfor må man ikke drikke.

Jeg har lige haft kyssesyge, og fik målt mit levertal jænvligt. Det er nede på normalt igen, og jeg er begyndt at drikke. Jeg spurgte min læge, og han sagde at jeg godt måtte drikke lidt, men skulle holde det nede i niveau. Men jeg havde også en forholdsvis mild form for kyssesyge.

Kommentér på:
Kyssesyge..

Annonce