Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyssesyge
  • _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #1   19. maj 2007 Haha, dobbelt op på nederen Sherif, der er no fucking alcohol når man har kyssesyge smiley

• #2   19. maj 2007 Ja det er noget du skal tage temmeligt alvorligt...

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kyssesyge.htm

• #3   19. maj 2007 Dennis du skal bare gi den gas! og håbe på der ikke sker noget! smiley hahaha! ejj hold du dig hellere tilbage mester!

• #4   19. maj 2007 Skal sku tages alvorligt!

• #5   19. maj 2007 nogle stykker fra min klasse og parallelklasse havde det da vi gik ud af skolen...heldigt jeg havde haft det da jeg var helt lille (som en mild forkølelse) så ikke noget med at holde sig tilbage...men de ærgrede sig godt nok...

• #6   19. maj 2007 F U C K smiley .. mega nederen smiley ..

men må man ha sex? eller kysse ?

• #7   19. maj 2007 okay læste lige at det måes man ikke smiley ..

• #8   19. maj 2007 FrakkBABY smiley
    det skal drikkes væk :')
    ej træls smiley

• #9   19. maj 2007 gid det kunne haha ..

men tvivler på jeg rører spritten =D

• #10   19. maj 2007 Alvorligt - din milt kan også hæve op - derfor en af grundene til at skære ned på fysisk aktivitet og kontaktsport .. da den kan briste ved det..

• #11   19. maj 2007 Jeg har haft det for ½ år siden.
    Det satte sig ikke i halsen, men i skridtet. Blev opereret for nogle hævede lymfekirtler og var indlagt i et par dage.
    Det er en ½ alvorlig lidelse. Men gudskelov så kan man kun få det en gang...derefter er man immun.

• #12   19. maj 2007 det med immun er faktisk blevet betvivlet da man for nylig har fundet ud af at der findes flere udgaver af sygdommen .. men MEGET sjældent

• #13   19. maj 2007 Ja, du skal tage det alvorligt !

Havde det sidste år, tabte 8 kg.
    Var på sygehuset, fordi jeg ikke kunne drikke og spise, så fik drop.

Og ingen alkohol 1 måned måske helt op til 3 måneder.
    Og du kan heller ikke dyrke sport.

• #14   19. maj 2007 jeg havde det , jeg lå i sengen i 2 uger, og lå der altså, man kan ikke gå osv. kunne lige sluge yoghurt med meget smerte, fik pencilin så det gik hurtigere over.

• #15   19. maj 2007 Simon: det er en sygdom forårsaget af virus så pinicillin har ingen effekt medmindre du er behandlet for en bakteriel følgesygdom

• #16   19. maj 2007 jeg har os haft det desværre. måtte ikk drikke i et halvt år men efter 3 mdr. gjorde jeg det alligevel og så måtte jeg ikk løfte noget

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 77
    #17   19. maj 2007 Jeg har kysse syge nu : / Det er mega nedern , men du ska tage det alvorligt .. Ingen soprt / sprut eller noget som helst . Det er rigitg kedeligt ..

• #18   19. maj 2007 En fra min klasses søster har været syg i et helt år pga. kyssesyge hun har siddet i kørestol og haft opereret sonde ind fordi hun ikke kunne noget selv...

• * Pipse *
    * Pipse * Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 283
    #19   19. maj 2007 man kan dø af det. kender en som gjorde...

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #20   19. maj 2007 Du skal tage det MEGET alvorligt ja!

- Hader det lort og godt man kun kan få det en gang...
    Du bør ikke lave en skid i den tid, ikke engang bare drikke én enkelt øl...

Jeg fandt ud af jeg havde det ved, at jeg knækkede mig og var helt flad efter at have løbet maks. 50 meter.

- Så ja, tag det alvorligt for din egen skyld.

• #21   19. maj 2007 Frakk @ det skal du sgu tage alvorligt...

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #22   19. maj 2007 Hmm prøv dig frem. Jeg fik et super slemt tilfælde hvor jeg blev indlagt, fordi min hals var så hævet så havde vejrtrækning problemer. Men var helt ovre det en uge efter. Og gik pænt meget til den tre uger senere til Karneval smiley Så Det er forskelligt fra person til person

• #23   20. maj 2007 puha, må vente også se tiden an, takker rigtig mange gange for jeres personlige viden og erfaring, vil lytte til jeres råd og bide det sammen i mig! smiley

• #24   20. maj 2007 Nej desværre simon s: Mononucleosis infectiosa er en virus fremkaldt af et "herpesvirus" HHV4 (Epstein-Barr virus, EBV) ... og den bestemmes ved helt andre tests end alm halsbetændelse .. vi taler om en virus ikke en bakterie!!
    Men lig et link hvor man kan læse om det .. vil da gerne vide mere om det hvis det har noget på sig..

Kommentér på:
Kyssesyge

Annonce