Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen som var på The Plaze?
  • Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 117
    #1   3. mar 2007 skulle havde været, men blev for fuld, men der var vidst en rimelig syg masse slåskamp har jeg hørt? Ö Noget du så, evt? =)

• #2   3. mar 2007 Ja der var ballade.. Med lidt flasker og noget.. Men der var så sindsyg mange.. det var rigtig fedt, synd du ikke var der.. Og gosh der var mange damer smiley

• Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

#3   3. mar 2007 havde været i tyskland efter øl, så havde drukket siden middag, så nåede aldrig så langt smiley
    Men har også hørt det skulle havde været fedt, og der er altid mange damer, bare sjælendt ret gamle derinde ;D

• #4   3. mar 2007 Ejj hvor nederen.. Men sådan kan det jo gå nogen gange smiley hehe.. Ja, det var 16 + Men hva fan? Keg kan godt li små piger smiley

• Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

#5   3. mar 2007 Du skulle prøve at ta herned i en alm. weekend, hvis du ikke er hernede fra, så skal du se folkeskole børn da Ö - der er virkelig nogen der ikke er mange dage over 14, men altser, er vel sådan de tjener deres penge =)
    - Men jo tættere på nullet, jo bedre er hullet =)

• #6   3. mar 2007 Hehe, det må jeg prøve en dag smiley Nej jeg er ikke dernede fra.. Faktisk 1. gang jeg var der smiley

• Matias H
    Matias H Tilmeldt:
    feb 2007

#7   3. mar 2007 ok smiley Hvad syntes du om plaze så? smiley .. - var du andre steder hernede? =)

• #8   3. mar 2007 Jeg syntes det var rigtig fedt! helt sikkert besøget værd igen.. Nej vi tog til kbh kl 3 og fortsatte der smiley

• #9   3. mar 2007 Jeg så hele slåskampen men politi og dørmænd overreagerede vidst lidt for meget.. Efter det hele var faldet til ro og politi fik anholdt en fyr som havde smidt en flaske i hovedet på en anden, gik dørmændende amok på ham der blev ramt af flasker.. Meget uproffesionelt efter min mening..

- Kan stadig ik fatte hvorfor folk går amok på hinanden når vi er der for at feste med hinanden..

GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI GIGI

• #10   3. mar 2007 Det var fandme fedt:d
    Og dejligt mange damer=)

Kommentér på:
Nogen som var på The Plaze?

Annonce