1.616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 109 Svar

kan vi mødes på halvvejen? kan vi mødes på halvvejen?

NU da jeg er ny her så kan jeg ikke undgå at bemærke at vi har en ret stille generations kamp - vi The Invaders kom og overhældte Baboom med indlæg - store og lange indlæg som de unge ikke er vant til. De er vant til en slags ping pong dialog med korte sætninger som på en telefon.

Så for master vi os at komme med alenlange skriverier som staklerne er nød til at læse og så skal man så hør kritik over at vi soder det hele til.

Når jeg skriver så kan jeg ikke fatte mig i korthed for der er mange ting som skal føres ind i et indlæg.

Vi kom - vi tog - noget jeg ikke forstår - hvad?

Da jeg kom var det som at komme til en tom tog station hvor man ikke kunne være sikker på hvornår togene afgik - venter - venter - venter flere dage så begynder de gamle Invader at skrive og så er fandens løs for nu har vi brudt stilheden med vores skriverier.

Shit.....Nu skal man pludselig ikke alene tage stilling til alle de annoncer for forskellige produkter også tage stilling til forum emner.

De unge har jo selv meddelt at de sjældent kommer her fordi der ikke sker noget i ren dialog. og når der så kommer nogen så er de sure over alenlange indlæg og ikke det her hurtige sms ping pong.

Som man siger på Engelsk: Have The Cake and Eat It. På dansk: i pose og i sæk - eller: blæse og have mel i munden.

Jeg er ikke her for at tage noget fra jer jeg er bare en asylant som er strandet her som for mig et godt forum og håber vi med tiden kan finde en god dialog.

Med i bagagen har vi taget flere meget kompetente IT gamlinge som gerne vil svare på spørgsmål, nu er jeg ikke en Apple man selvom jeg faktisk har en bærbar men har da en langt liv med programmering i flere sprog og en vis indsigt i pcer arkitektur.

I kan stadig have jeres ping pong og vi kan stadig have mere dybe indlæg og vi behøver ikke at skændes og kalde hinanden navne som plejehjem banden eller børnehave banden. Hvorfor skabe afstand når man kan skabe samling?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan vi mødes på halvvejen?
Kommentér på:
kan vi mødes på halvvejen?

Annonce