Pæn og præsentabel Pæn og præsentabel
Har lavet mig en gruppe som jeg håber i lige gider og tjekke ud for har en hel del emner jeg godt kunne tænke mig og få skabt lidt debadt om
http://www.baboom.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=218
det her er gruppens velskomsttekst så kan i se om det er noget der lige fanger jer
Hej.
først og fremmest hedder jeg Anders Hansen og er pt igang med og uddanne mig som frisør/stylist og syntes der mangler en ordentlig gruppe her på sitet.
hvor vi kan diskutere udseende hår og plejningsprodukter.
og har et lille ønske om og få de danske fyre og mænd til og gå mere op i sig selv. har aldrig forstået fyres holdning om at pigerne skal se godt ud, og gøre noget ud af sig selv og at de så mildestalt, selv ligner lort noget for noget drenge
og os bare det at man kan stille sig frem med en velplejet hud pæne hænder et flot hår og noget pænt tøj og være præsentabel og veltalende blandt andre mennesker
hvad er der bl.a. galt i som fyr og bruge pleje creamer få lavet manicure osv. osv. det behøver man skam ikke og være homo for og gøre brug af
så vil da forsøge og lave en gruppe her inde for både piger og fyre hvor vi kan få diskuteret alle de forskellige emner
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.902
synes fyre (som i selv kalder jer) er blevet lidt for bange for at få beskidte negle.
Det eneste du mangler i din tekst er en masse *smiler* *knuzzzz* og *<3*
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 125
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 1 Svar: 433
feb 2007
feb 2007
xander L
nej altså det kan man jo ikke undgå
men det nu også bare mere det at man så som mekaniker lige gider og tage en neglebørste og fjerne alt snavsen eksempeltvis
det at man os viser pigerne at man gider og gøre noget ud af sig selv
feb 2007
Stine S
cole
feb 2007
xander L
PRÆCIS
det vil være specielt nitte for mig som frisør og komme på arbejde med beskidte negle hehe
feb 2007
Hvis der kan være piger i din gruppe - skal jeg gerne bakke op om den:)
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 60
feb 2007
feb 2007
SUPER:) Så inviter mig...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 994
Men ja fyre skal gå op i deres udseende, men det kan også ramme en grænse..
Jeg syntes efterhånden der er kommet for mange af de fyre der smider bruncreme i hovedet når de skal i byen..
Det kan altså godt klares i et solarie..
Man behøver jo ikk ligefrem ligne en plastik neger..
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 165
Hvad er der galt i at bruge selvbruner Rasmus ?????
Jeg gider ikke ha smadret mit hud og blive rynket som 25 årig
Min hud er allerede ødelagt af at ta solarie jeg gjorde det hverdag i 6 mdr fordi jeg godt kunne li den brune farve det resulterede i noget nær hudkræft
Så nu er jeg gået over til selvbruner
Klubben er genial for os der gør noget ud af os selv og holder os på den metrosexuelle del
Pæn og præsentabel