Pæn og præsentabel Pæn og præsentabel
Hey alle sammen så har jeg fået lavet mig en gruppe og fået omkring de 16 medlemmer håber da lige i vil tjekke den og se om den kunne være noget for jer og eventuelt ansøge den
Pæn og præsentabel
www.baboom.dk/grupper/pnogprsentabel
Og lige for at i kan danne jer en idee om hva den handler lidt om så kommer forside teksten lige her
Hej.
først og fremmest hedder jeg Anders Hansen og er pt igang med og uddanne mig som frisør/stylist og syntes der mangler en ordentlig gruppe her på sitet.
hvor vi kan diskutere udseende hår og plejningsprodukter.
og har et lille ønske om og få de danske fyre og mænd til og gå mere op i sig selv. har aldrig forstået fyres holdning om at pigerne skal se godt ud, og gøre noget ud af sig selv og at de så mildestalt, selv ligner lort noget for noget drenge
og os bare det at man kan stille sig frem med en velplejet hud pæne hænder et flot hår og noget pænt tøj og være præsentabel og veltalende blandt andre mennesker
hvad er der bl.a. galt i som fyr og bruge pleje creamer få lavet manicure osv. osv. det behøver man skam ikke og være homo for og gøre brug af
så vil da forsøge og lave en gruppe her inde for både piger og fyre hvor vi kan få diskuteret alle de forskellige emner
håber i gider og tage jer tid til lige og lave et smut forbi mvh Anders
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
foretrækker da selv sådan en fyr,men dog skal han heller ikk gå mere op i produkter og bruge længere tid på badeværelset end mig selv
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 125
hvad er der bøsset i gerne og vil se pæn og velsorineret ud ?
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 156
feb 2007
indse da at vi er i år 2007 det er ikke nogen hulemændsverden vi lever i længere se det dog i øjnene
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 56 Svar: 652
eij, ærligt mænd skal da pleje sig selv så de ikk er rynkede og slidte at se på når de er 30.. COME ON BOYS vi er i 2007;P
feb 2007
og cutter det meste af alt kropsbehåring undtagen på benene og på hovedet xD dog kan jeg godt lige finde på og skære det på bene lidt til xD
og ved i hvad elsker det
feb 2007
det er da ikke af og forklæde sig og gøre.
det har da bare af og pleje sig selv
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 156
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 246
Men, når du nævner manicure så står jeg af.
Der skal også være forskel.
Tror også mange kvinder ville syntes det var underligt hvis deres mænd fik manicure og i det hele taget gjorde alle de ting de gør.
Jeg da utrolig meget op i mit, og hår. Og retter da mine øjenbryn.
Men manicure og pedicure er efter min mening for meget.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 246
Men det er beregnet til mænd, så manfå jo ikke kvinde hud.
Man rengør bare sin hud.
Pæn og præsentabel