1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pæn og præsentabel Pæn og præsentabel

Hey alle sammen så har jeg fået lavet mig en gruppe og fået omkring de 16 medlemmer smiley håber da lige i vil tjekke den og se om den kunne være noget for jer og eventuelt ansøge den smiley

Pæn og præsentabel
www.baboom.dk/grupper/pnogprsentabel

Og lige for at i kan danne jer en idee om hva den handler lidt om så kommer forside teksten lige her smiley

Hej.
først og fremmest hedder jeg Anders Hansen og er pt igang med og uddanne mig som frisør/stylist og syntes der mangler en ordentlig gruppe her på sitet.

hvor vi kan diskutere udseende hår og plejningsprodukter.

og har et lille ønske om og få de danske fyre og mænd til og gå mere op i sig selv. har aldrig forstået fyres holdning om at pigerne skal se godt ud, og gøre noget ud af sig selv og at de så mildestalt, selv ligner lort smiley noget for noget drenge smiley

og os bare det at man kan stille sig frem med en velplejet hud pæne hænder et flot hår og noget pænt tøj og være præsentabel og veltalende blandt andre mennesker smiley

hvad er der bl.a. galt i som fyr og bruge pleje creamer få lavet manicure osv. osv. det behøver man skam ikke og være homo for og gøre brug af smiley

så vil da forsøge og lave en gruppe her inde for både piger og fyre hvor vi kan få diskuteret alle de forskellige emner smiley

håber i gider og tage jer tid til lige og lave et smut forbi mvh Anders smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pæn og præsentabel
  • #1   8. mar 2007 synes det er en fin mening smiley
    foretrækker da selv sådan en fyr,men dog skal han heller ikk gå mere op i produkter og bruge længere tid på badeværelset end mig selv smiley

• #2   8. mar 2007 Kan sku ikke se noget bøsset i det smiley

hvad er der bøsset i gerne og vil se pæn og velsorineret ud ? smiley INTET overhovdet INTET smiley det er sku da naturligt smiley

• #3   8. mar 2007 det der creme kan i sgu bare beholde for jer selv.. nægter sgu og tvære noget ind i mit ansigt udover sæbe og vand.. den ene gang hvert år til jul

• #4   8. mar 2007 det er der sku da ikke noget bøsset i smiley
    indse da at vi er i år 2007 det er ikke nogen hulemændsverden vi lever i længere se det dog i øjnene smiley

• #5   8. mar 2007 jeg bakker op om Anders...:D

eij, ærligt mænd skal da pleje sig selv så de ikk er rynkede og slidte at se på når de er 30.. COME ON BOYS vi er i 2007;P

• #6   8. mar 2007 Bruger cremer retter øjen bryn ordner negle
    og cutter det meste af alt kropsbehåring undtagen på benene og på hovedet xD dog kan jeg godt lige finde på og skære det på bene lidt til xD

og ved i hvad elsker det smiley syntes sku det er af og gøre sig selv en tjeneste og sine kærestes smiley

• #7   8. mar 2007 Concorde

det er da ikke af og forklæde sig og gøre.
    det har da bare af og pleje sig selv smiley ..

• #8   8. mar 2007 Bare i husker at man er som man er kan andre ikke magte det må de jo ganske simpelt lade være...

• #9   8. mar 2007 Jeg syntes helt sikkert også mænd skal gå op i deres udseende, jeg gør det da meget selv.
    Men, når du nævner manicure så står jeg af.
    Der skal også være forskel.
    Tror også mange kvinder ville syntes det var underligt hvis deres mænd fik manicure og i det hele taget gjorde alle de ting de gør.
    Jeg da utrolig meget op i mit, og hår. Og retter da mine øjenbryn.
    Men manicure og pedicure er efter min mening for meget.

• #10   8. mar 2007 Og jeg vasker mig i hovedet med noget clinique og smører en clinique creme på bagefter.
    Men det er beregnet til mænd, så manfå jo ikke kvinde hud.
    Man rengør bare sin hud.

Kommentér på:
Pæn og præsentabel

Annonce