514 visninger
|
Oprettet:
savn {{forumTopicSubject}}
sidder lige alene nu hvor kæresten er til julefrokost.
Så nu giver jeg lige mig selv lov til at sætte noget trist musik på... så triller tårene.
Her i denne juletid er det bare så svært... jeg savner min elskede mor så forfærteligt. Hun døde fra mig for tre år siden. Det føles som i går. Her i juletiden kommer man bare igen til at mangle hende... fuck det er svært...
Men hvor er det rart at give slip en gang imellem.
Nogen der kan følge mig her?
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 680
Der er ikke andet end at prøve at nyde de mange andre glæder her i jul'en!
mar 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 2
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 33
sep 2007
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 86
nov 2007
MIn farmor som var mit et og alt døde også for et par år siden.
Det kan være en ond verden nogle gange..
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 277
det sidte par år har ikke væet så hårde til jul eller til min fødselsdag.. men ja.. der mangler noget og alle de traditoner (staves?) man kommer igennem hvor ens mor/far eller andre man var tæt knyttet til er bestemt hård. ! men held og lykke med julen.. husk hun joi er i dit hjerte og sidder der oppe og smiler til dig (: ..
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 49
Som en Klog mand engang sagde. Hvis din flim knækker så rens dig op igen. der er ikke nogen der kan slå dig ud. Den stærkest fil i dit spil er dig selv..
så op med hovdet og kæmp vider min ven..
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 49
nov 2007
Men du aner ikke hvor ondt det gør. Hun var sgu min klippe, den der altid var der. Den jeg voksede op hos (skildsmisse barn) Hun skulle sgu være der når jeg bliver udlært, når jeg skal giftes og have børn. Det er bare en så vigtigt brik i ens liv der er væk.
Men jeg kæmper, for alene det at komme igennem sådan noget uden at falde er stort. Men der skal være plads til at græde en gang imellem...
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 277
savn