{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Rødt hår {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået farvet helt rødt hår og jeg elsker det men det smitter helt forfærdeligt af på sengetøj og mine hvide trøjer, spørgsmålet er så bliver det nogensinde sin normale farve igen altså tøjet. Spørger da jeg har en hvid jakke jeg er rigtig glad for men ville være super ærgelig hvis den blev lyserrød og ikke kunne blive hvid igen 🤔
Så kun tøj hvor mit hår er smittet af på blive sin normale farve igen og hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rødt hår
  • #1   17. aug 2016 Det kommer an på, hvad det er for noget farve, skylning, toning, permanentfarve etc. - det lyder også som om, du ikke har fået skyllet farven helt ud eller lukket håret efter kemisk proces.

• #3   17. aug 2016 Det er farvet ved frisøren?

• #6   17. aug 2016 Kristine, du skriver hos frisøren m/? ved, hvordan skal jeg tolke den ??

Men OK, så har du fået farvet håret hos en frisør, går jeg ud fra, ved du om det er hos en frisør der har den 4-årige uddannelse eller det er dem med 12 mdr kursus og kalder sig frisør, hvis det er det sidste, så har du været hos en, der ikke har så meget forstand på farvning. Der er en grund til at det tager 4 år at blive frisør, ingen vil ansætte dem med 12 mdr kursus, da de ikke kan ret meget.

Er det en crazy color du har i, hvis ja, så er den ret så rød og med det, er der også en overskudsfarve i, men det bør ikke smitte af, når håret er tørt. Du kan godt forvente, at der de næste par gange, du vasker hår er en del overskudsfarve, hvorfor du heller ikke skal tage det nyeste håndklæde at tørre med, et gammelt et er egnet.

Dog skal du heller ikke forvente, at farven holder så længe. Men det kunne være meget sjovt, hvis du ringer og spør' den "frisør", hvad du oplever med farveafsmitning.

Og så skal du ikke forvente at få farven af div. hovedpudebetræk og andet, desværre - håber, du kan bruge det her til noget smiley

• #8   17. aug 2016 Ja, og vognmænd og dem der kalder sig entreprenører.

• #15   17. aug 2016 Det er iorden men kan ikke helt se hvad brygger du din teori på? Hvorfor skulle hun snyde?

• #17   17. aug 2016 Hun har ikke lovet det ikke ville smitte af men hun har heller ikke lovet at det ville gøre det?

Og har betalt 480 som om du synes det er nogle få kroner må du selv bestemme men føler ikke jeg er blevet snydt nogen steder

• #20   17. aug 2016 #10 - Lone, du har fuldstændig ret, Curt J jagter mig overalt, og det vil jeg bare ikke finde mig i, alt det han sletter, og kommer med en lam undskyldning bagefter, kan jeg ikke leve af, men jeg har taget kopier.

Endnu en tråd, som blev ødelagt af Curt J, han er her kun for at provokere - og du har fuldstændig ret i, at Curt J aner intet om hårfarver, han ved heller ikke, at stillingsbetegnelsen damefrisør ophørte for 50 år siden, der er slet ikke noget, der hedder damefrisør mere - men kan han træde på mig, så er hans dag reddet.

• #25   22. aug 2016 Efter at have læst tråden igennem bliver jeg altså nød til at blande mig nu.. Det er mig der er frisøren bag det omtalte hår. Og ja jeg er under den 4-årige frisøruddannelsen og der er bestemt ikke tale om at tage røven på nogle..
    Et rødt hår vil ofte smitte af når det er vådt, derfor man også bliver anbefalet ikke lige at bruge de nye og lyse håndklæder fra skabet.. Dog bør et hår ikke smitte af når det er tørt.. Men dertil skyldes afsmitningen af håret at der bruges farvebombe til veligeholdelse af farven, da det er en ret så rød hårfarve der er blevet brugt og det er denne der smitter farve af..

Håber i har fået svar på alle jeres spørgsmål og tvivle om "frisør".

God dag smiley

• #26   22. aug 2016 Michelle det er dejligt at du melder ud så vi lige får set det på en anden måde, men hvis man sveder om natten er kunne det jo smitte af men så kunne man jo bruge hårnet selvom det nok ikke er de fleste som bruger det i dag smiley

• #27   22. aug 2016 #25 - jamen hvor godt, at du synes, du ville deltage.

Kristine spørger jo slet ikke ind til din faglige kundskaber, hun spørger bare om, hvordan hun kan få sine hvide trøjer/jakker og hovedpudebestræk hvide igen, efter misfarvning af hendes røde hår hos dig - og det har du nok allerede informeret hende om.

Glæder mig, at du har et svendebrev og kan se, at vi sådan set skrive det samme - dog ville jeg aldrig bruge et produkt, som smitter af - vil du gerne have den intense røde farve, så koster det misfarvning på jakker, trøjer, bluser, pudebetræk - eller vil du bare glæde dig over den røde farve så længe den nu er intens.

Specielle farveshampoo/balsam - skal blot skylles ud - og smitter ikke af og har faktisk en rigtig god effekt smiley

• #28   23. aug 2016 Denne tråd blev på ingen måde lavet fordi jeg tvivlede på om jeg var blevet snydt eller noget da jeg ved at Michelle på ingen måde kunne finde på det og ved at hun havde gået meget op i denne opgave og set frem til det smiley

Tråden blev lavet for at høre om der var håb for mit hvide tøj og sengetøj det var sådan set bare om nogle havde gode råd til at få Hvidt tøj Hvidt? smiley

Kommentér på:
Rødt hår

Annonce