{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RØDT HÅR ! HJÆLP !
  • #1   18. maj 2010 Først afbleger du det et par gange. 2-3 gange burde være nok. Så du er platin blond næsten. Og derefter køber du en hårfarve, fx. nr. 35 (Jeg har en på min annonce, som gør håret sindsyg rødt!). Og det burde gøre det. Sådan har jeg selv gjort og jeg har meget mørk hår, næsten sort.

• #2   18. maj 2010 Mit hår er ikke dødt. Har farvet hår siden jeg var 5år. Og bleget det lige siden også. smiley Det er klart billigst at gøre det hjemmefra. Og med så mange års "erfaring" går det altid godt. smiley Nogle foretrækker frisøren, dog ikke mig. smiley

• #3   18. maj 2010 Hver sin mening. smiley

• #4   18. maj 2010 nikoline : hvordan får du dit hår sådan rødt?
    og hvordan holder du det , så det ikke ser misfarvet ud efter 4 uger?

• #5   18. maj 2010 Det kommer jo an på hvilken farve dit eget hår har ? smiley
    MEn hvis det er mørkt er det bare at købe en afrensning og om en uge en afblegning smiley
    Derefter skulle dit håt gerne blondt. og så køber du en Elumen hårfarve i den farve du ønsker smiley
    Det er sådan jeg har fået mit hår orange smiley

• #6   18. maj 2010 Jeg havde helt mørkt hår..
    afblegede det 1 gang, så blev det den klamme orange farve.
    så kom jeg den allermest røde farve i også blev det rød orange og kunne ikke lide farven så nu fik jeg en der hed intensiv rød, men den er meget mørkerød og til tider lilla skær. Og nu vil jeg bare have min mørke farve igen det røde er ALT for besværligt og bliver for hurtigt kedeligt..
    Jeg har brugt farve shampoo osv. det hjælper ikke.. Men held og lykke smiley

• #7   18. maj 2010 Ja jeg går også til frisør og får mit aflbeget og så bruger jeg udelukkende kun en rød farveshampoo, som jeg så skal bruge ca hver 3 uge smiley man kan få dem fra revlon i forskellige farver smiley det er så nemt og koster jo ignen ting, plsu du har garantien fra frisøren, det har man ikk hjemme smiley

• #8   18. maj 2010 det skal lig siges at den farveshamppo jeg bruger ik ker en shampoo som sådan, det en hårkur med hårfarve i, så det er faktsik en hårfarve smiley bare så det ikk lige kunne lyde som en til at hodle farven emd smiley

• #9   18. maj 2010 ALLE har efterhånden rødt hår, og jo flere der får det, jo mindre fedt bliver det at have det.
    Hvorfor ikke købe en skyllefarve ved frisøren i stedet for?
    - Det gjorde jeg. Farvede håret én gang, og det var knaldt rødt. Den kostede 120,- og der er en halv flaske endnu.
    Det er tilmed en farve, som plejer håret, og som der ikke er amoniak i. (Det som lugter helt vildt stærkt, når du farver hår)
    Mit holdte i over en månede, men det falmede selvfølgelig lidt.
    Synes det var værd at ''lege'' med, i stedet for det der afblegning, og hjemmefarvning, som ødelægger håret totalt.
    Ellers synes jeg ligesom de andre, at du skal henvende dig hos din frisør. Det er altså alle pengene værd, og dit hår bliver ikke ødelagt og slidt, på samme måde.
    / Henriette.

• Charlotte E
    Charlotte E Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #10   7. aug 2010 Prøv ELUMEN og det kan købes på trendsales og hos frisøre.
    Jeg vil anbefale det! Rene natur produkter. smiley

Virkelige pangfaver.

• #11   7. aug 2010 elumen er meget meget svært at få ud igen! Den eneste løsning der kunne farve over var mørk..

• #12   10. aug 2010 jeg har lige haft KNALD rødt hår.
    Det er en hårkur der kommes i fugtigt hår og skal sidde 2-5 min.
    Du finder ikke en mere rød farve end den, også skader den ikke - men plejer.
    Farven går ud efter mange vaske.
    Den sidder dog kun fast i afbleget hår. den kan købes hos frisører til 180 ca.
    Jeg har rigtig langt hår og jeg kunne bruge sådan en tube 4-5 gange.

Kommentér på:
RØDT HÅR ! HJÆLP !

Annonce