714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Bander i DK Bander i DK

Pt. er der meget snak om kriminalitet, bander, skyderier osv. her i DK - hvilket jeg synes er yderst skræmmende og ganske forfærdeligt.

Det der med at rende rundt, spille smarte og kaldte sig " en bande" og tro man er sej..

Hvad er det for noget f!s?

Er man sej når man er i en bande altså?
Har man behov for at være så mange til at holde r*ven oppe på hinanden for at man føler man "er noget"?

Hvad sker der med ungdommen i dag??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bander i DK
  • #1   14. dec 2007 ThE Crasy Santa *
    Jeg er her skam stadig

• #2   14. dec 2007 ved sq heller ikk hva der går galt... dårlig opdragelse vel...? hva sker der for alle de små 12-14 årige der render rundt ude til langt ud på natten en alm hverdag..? og hva sker der i det hele taget for de unge som ska rende rundt og lave ballade..? har de ikk hørt om fritids interesser, som sport osv..?

• #3   14. dec 2007 Er man ikke SEJ når man kan skræmme andre?? inkl dig....

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #4   14. dec 2007 nej man er ikke sej men det tror gurkerne de er og de wiggaz der er her... De tror de kan tjene lette penge på det... Håber de alle lader lidet til sidst! Vi gider dem ikke i Danmark!

• #5   14. dec 2007 Kim K
    Nej, så synes jeg faktisk man er FEJ. For jeg har lige så meget ret til at være tryg i eget hjem som de har!

• #6   14. dec 2007 Fabrizio T
    Jeg synes det er upassende at dreje dette hen på racistiske bemærkninger - det er ikke det det handler om

• #7   14. dec 2007 Hvem er de? Nogen som ved Hvad disse bander består af ?

• #8   14. dec 2007 Kim K
    Ja, det er jp så spørgsmålet.. Men den bande der har skudt en i KBH har tv2 omtalt som en bande på ca. 30 medlemmer i alderem 18-25 år

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#9   14. dec 2007 upassende? HVorfor det er jo det sørgelige resultat!!! Det er dem der laver de såkaldete bande opgør!!!

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#10   14. dec 2007 Det er bla Black Cobras en wannabe bande med indvandrer som prøver a sætte sig på narkoen!

• #11   14. dec 2007 Fabrizio T
    Nogen af dem er lige så meget danskere som du og jeg. Og der er mindst lige så mange danskere med i alt det der foregår

• #12   14. dec 2007 Fabrizio T: Det skal de så have lov til.

• #13   14. dec 2007

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#14   14. dec 2007 Du må ikke sammenligne dem med mig!!! Jeg er dansker... Jeg er ikke en wigga der går i "gangstertøj" der er ingen normale danskere der gør sådan noget her og dem der gør det burde have jordens største røvfuld!

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#15   14. dec 2007 Kim. der burde ikke være narko i danmark!

• #16   14. dec 2007 Fabrizio T
    Vi er så absolut slet ikke enige - kan vi blive enige om det? smiley
    Jeg ønsker ikke at diskutere racisme da jeg synes det er ganske afskyeligt og bunder i uvidenhed

• #17   14. dec 2007 Fabrizio T: Nej heller ikke indvandrer" Men det sker jo:)

• #18   14. dec 2007 Selvf. burde der ikke være narko i DK.. Men det er danskerne vidst mest skyld i selv.

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#19   14. dec 2007 Maria, uvidenhed? Det bunder i at folk vender øjne væk!!! Jeg er alt for vidende om at der er mange indvandrer som laver lort i den (bander etc) ved godt danskerne laver lort i den men ikke på samme måde! Eksportering af de indvandrer burde være starte for længst!

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#20   14. dec 2007 kim; enig smiley

• #21   14. dec 2007 Fabrizio T
    Ja, der er mange indvandre der laver ting de ikke burde MEN der er mindst ligeså mange danskere.

Mange indvandre er født og opvokset i DK. Hvor vil du sende dem hen? "hjem" kan du ikke sende dem for der er de! De har mindst lige så meget ret til DK som du har.

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#22   14. dec 2007 Nej der er ikke ligeså mange danskere der gør noget! Hvis der var så er det fordi vi har over 5 millioner rigtige danskere og alligevel tegner indvandrerne sig for mest kriminalitet voldtægt etc!

• #23   14. dec 2007 Fabrizio T
    Og hvorfor gør de så det?
    Er det ikke vores egen skyld? - nej, der er ingen undskyldning for at være kriminel hvorend man kommer fra. Men der er altid en grund til at man bliver det man bliver til.

Husk på at vi selv har inviteret mennesker fra andre lande hertil i sin tid. Og når ens forældre er kommet til DK og 10 år efter får børn; ja, så er de børn danske. De har ikke selv valgt. Ligsom du heller ikke har.

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#24   14. dec 2007 Nej men da kan vælge a følge dansk lov!

• #25   14. dec 2007 Fabrizio T
    Ja, det kan man og skal man helst gerne kunne. Men hvorfor skulle nogen fra andre lande kunne det når ikke engang vi selv kan?

• #26   14. dec 2007 Jeg bor selv i taastrupgård lige der hvor der blev skudt kun 2 blokke væk , jeg sys sku det er ligeemeget xD de må fandme skyde så meget de vil , more of them dead, more of us happy you know smiley ?

• #27   14. dec 2007 Mark S
    Dét var da godt nok plat!
    Nu er det jo tilfældigvis sådan at det ikke kun er hinanden de skyder på men også uskyldige! Prøv at vid noget inden du bare smækker "kloge ord" ud

• #28   14. dec 2007 Jeg er selv halv palæstinenser , så er ikke racistisk udtalt mate (;
    mener jo bare jo flere af de der som tror de er gangsters der dør , jo gladere et samfund kan vi andre ha , vi blir ikke rullet, truet med oversavede jagtgevær , pistoler , knive osv hernede hvis det ikke var for de skide wannabe 2pac shakur gangsters ? Daniel s..

• #29   14. dec 2007 Mark S
    Jeg så ikke din kommentar som værende racistisk men derfor er det stadig plat og mene de bare skal skyde løs på hinanden med den risiko at der bliver ramt uskyldige.

• #30   14. dec 2007 Daniel S
    Vi er godt nok meget enige smiley

• #31   14. dec 2007 HAKAY J Ja i know , og dem fra brøndby fortjener fandme at blive straffet , de ku ha ramt børn osv , UØVEDE skytter burde ikke skyde.
    - forstår godt i ikke sys folk skal dø men har i nogensinde haft en lærer som i hadede virkelig meget som i bare ønskede skulle dø ? sådan har jeg det med visse mennesker smiley de skal skyde på hinanden maria , men ikke på uskyldige smiley

• #32   14. dec 2007 Mark S
    Hold da op en forkvaklet holdning!
    INGEN burde skyde på andre mennesker, og INGEN burde kunne kalde sig "øvede"
    Ang. det med din lærer: mon ikke di bliver voksen engang.

• #33   14. dec 2007 Mica F
    Præcis - det samme gælder div. rockere..

• #34   14. dec 2007 Ja det er vel bare black cobras wannabes.. Har en del venner der er inde i bande miljøet men ik med gøbs osv.. Og de er sku ligeså flinke som alle andre. Har ikk racist men tror dk er et bedre land uden alle de undlændinge. Synes altid det er dem der bliver hørt om i nyhederne..

• #35   14. dec 2007 Racisme? er ik racist siger bare det utroligt de ik ka opføre sig ordentligt når de er kommet til landet. Og ikke alle opfører sig sådan , men se hvormange indvandrer der er og se hvormange der laver rod i den.

• #36   14. dec 2007 det hele er noget lrot.

Kommentér på:
Bander i DK

Annonce