Hvad stemmer du? {{forumTopicSubject}}
Når I skal stemme en fotoprofil ind - hvad går I så efter??
jeg ved det tar et stykke tid at komme ind for mange, men når jeg sådan er ude og byde profiler velkomne, ser jeg flere har afvist en profil med flere billeder - og det er ikk fordi de er dårlige....
Stemmer i efter useende?? Må kun de pæne få adgang???
For det kan da ikk være kvaliteten af billeder, da mange nu er stemt ud, men gode billeder.....
Ja jeg spørg sådan for hvis det er en tøs der skal ind og hun viser lidt kavalergang og trutter med munden.. VUPTI så er hun inde... Men er det ganske normale billeder af en ganske alm. pige. (dermed sagt, ingen pat og røv billeder) så kan hun ikk komme ind????
Jeg forstår ikk helt hvad det er folk vil ha´ Men der er jo mange der er herinde af andre grunde end lige for at oprette en mere el. mindre datingprofil.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 1.011
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 92 Svar: 1.323
feb 2007
Annet: Du kan da ikk se om drengen el. pigen er 14 15 eller måske 16-17 år.? (kun hvis de i deres alm profil har skrevet de er yngre - hvilket er set mere end en gang )
Og når det er en fotoprofil behøver man vel ikke skrive noget?
Jeg kan kun finde på at afvise hvis der er et meget dårligt billed og ikk andet... Men ellers undlader jeg da bare stemme. :o))
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 92 Svar: 1.323
feb 2007
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 10 Svar: 596
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
men hvis jeg skulle stemme herinde, kommer det an på om jeg synes personen på billedet er flot, eller overhovedet ikke ligner noget for min smag men mere noget fra mine mareridt....
til gengæld vil jeg også sige, hvis jeg ser en der ser vildt godt ud og har fortjent høj eller ekstra høj giver jeg den stemme. men hvis jeg ser en jeg ikke synes om som måske fortjener en middel eller lav, lader jeg helt være med at give en stemme. da jeg ikke tror dårlige karakterer eller sure opstød om folks udseende gavner personen på nogen måde... så er det bedre bare at lade være med at stemme, synes jeg...
Hvad stemmer du?