495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

'den er gammel' 'den er gammel'

Ja sidder lige og undre mig lidt over, hvorfor er det når en kommer med en joke, et links til noget sjovt eller lignede, kommer der altid den er gammel, eller den <b>var</b> sjov.
er det for at sige jeg er sejere end dig for har har bare højt den før, eller hvorfor er det den kommentar kommer igen i hvert indlæg hvor der er et sjovt link, joke noget vildt eller lignede ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'den er gammel'
  • #1   24. jan 2008 'var sjov, som var engang sjov (:

• #3   24. jan 2008 ja kan godt være.. men nogen havde sikkert ikke set eller hørt den før.. hmm nogensinde tænkt over det lille du???

• #4   24. jan 2008 For at sige "Haha den kendte jeg da allerede i forvejen, DERFOR er jeg sej"
    Det er nok det mest logiske... men egentlig, er det nok bare fordi folk ikke kan tåle at andre for lidt "credits" fordi folk synes joken er sjov, så siger de i mellem linjerne "Jamen jeg kendte den altså føøøørst!!!!" og regner med at folk klapper dem på skuldrene og siger, "nååh for pokker. det må du undskylde, det er din joke så"

=)

• #5   24. jan 2008 *VIMP*Kevin

Den var gammel !

.............................................

Ej, ved hva mener, det da træls når man synes noget er sjovt. Den bliver sQ da ikke dårligere bare fordi en eller anden måske har hørt den før.

• #6   24. jan 2008 f.eks den jeg lige havde inde med den der skøre tysker som viste sig så at være kendt deejay... havde jeg sq da ikke set før.. HA RESPEKT FOR FOLK... så sig den har være her inde et par gange før istedet for at lave et emne hvor du så siger at eller mener at du er træt af det. SÅ GØR NOGET VED DET

• #7   24. jan 2008
    *VIMP*Kevin : når når undskyld så smiley
    XD

marc R: selv lille du -.- .. ja men det da træls for den der laver indlægget den er gammel, og ? hvad kan personen gøre ved det, det kan være de først har set den nu, og hvad så ?

jocob: også lidt det jeg mente, kunne bare ikke lige få du ud mellem lijnerne smiley godt du kan skrive det så smiley ehe

• #8   24. jan 2008 Jamen det er helt i orden Shalla =P
    Men et eller andet sted er det sgu lidt ynkeligt at folk ikke kan tåle at andre får lidt opmærksomhed, men det er jo Danmark når det er bedst =)

• #9   24. jan 2008 Jacob !: Jep, hellere fremhæve sig selv ind andre for opmærksomheden -.-

• #10   24. jan 2008 Shella - Nemlig, så hellere lige få lidt af kagen selv -,-

• #11   24. jan 2008 shella smiley ... så ved jeg SQ da heller ikke om folk her fra har set den før ligesom!...

• #12   24. jan 2008 *VIMP*Kevin : skal nok lade være med at tro jeg er noget xD ..

jocob: jep -.- ..

marc: Nej ligesom, men det kan man ligesom heller ligesom ikke ligesom gøre noget ved når man ligesom har oprettet indlægget, vel ligesom ?!

ligesom, er et irriterende ord ja.

• #13   24. jan 2008 Kevin, tror hun siger "Hellere fremhæve sig selv end at lade andre få opmærksomheden"

Tror =P Den er lidt trickey

• #15   24. jan 2008 Chris du har ret...

Shemale.... du kan bar ikke ta det når andre også vil dele noget der er sjovt HVA

• #16   24. jan 2008 Jacob !
    : haha ja okey, det gik lidt stærkt xD det der med ord og sætninger det går helt alt i dag smiley

chris: bare fjern dem så kan du se hvad der stå smiley

• #17   24. jan 2008 marc R: hvad ?

Kevin: hehe ja sådan smiley jamen jeg takker og bukker ;D

jacob: se nu igen, det med ord og sætninger går helt galt idag, skulle der stå smiley

• #18   24. jan 2008 Shalla, det er menneskeligt at fejle =) Derfor gør jeg det aldrig =P
    Ej okay... men nu må i ikke hive mig ned fra min sky og fratage mig mine drømme.....

• #19   24. jan 2008 sry for at sige det. men du er F***ED du kan bar ikk ta det... din svag pis**

• #20   24. jan 2008 til shella

• #21   24. jan 2008 det ligeud sagt..!!

• #22   24. jan 2008
    Jacob !: haha skal nok lade være XD

marc R: kan ikke tage hvad, fatter hat af hvad du prøver at fortælle mig ?

• #23   24. jan 2008 ?

• #24   24. jan 2008 smiley dårlig diskution

• #25   24. jan 2008
    marc R
    altså jeg synes det ånssvagt folk kommer med en kommentar om den er gammel, det virker også som du gør . Så forstå ikke helt hvad du prøver at fortælle XD

Kommentér på:
'den er gammel'

Annonce