Baboom i avisen {{forumTopicSubject}}
Jeg faldt over en lille tekst om baboom i dagens avis, Her kommer hvad der stod
"Politiet har modtaget to anmeldelser fra personer, der har købt varer fra www.baboom.dk men aldrig fået varen leveret"
RINGKØBING-SKJERN:
Politiet advarer nu mod at købe elektronik fra hjemmesiden www.baboom.dk, da to købere aldrig har fået leveret de varer, som de har betalt for. Den 1. Marts købte en forbruger i kommunen en bærbar pc via hjemmesiden www.baboom.dk, men computeren er aldrig blevet leveret. Til gengæld er pengene blevet trukket. Det samme skete den 5. marts hvor en anden forbruger købte en mobiltelefon hos det samme firma. Vi vil opfordre forbrugerne til at være meget opmærksomme, når de køber via nettet, hvis det er et firma , som de ikke kender til, siger vagthavende ved midt- og vestjyllands politi, Ringkøbing.politiet har optaget rapport og forsøger nu at finde personerne, der står bag www.baboom.dk, så køberne kan få deres penge tilbage, hvis der altså er nogen i firmaet. Vi vil gerne advare folk mod at købe fra det netsted, fastslår vagthavende
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.484
Det er TOTAL amatør agtigt som det forgår herinde !!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 345
De giver dårlig omtale af Baboom, pga nogle brugere herinde !, det kan man sku da ikke ? det er da præcis ligesom DBA eller den slags !, de skriveer jo som om at baboom har trukket pengene..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 296
jan 2007
Måske de sku prøve at gå herind før de snakker om det med avisen det !!
jan 2007
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
Men at de ikk helt har styr på at det ikke er baboom som har solgt det,er da for ringe.
jan 2007
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 176
Men som du siger brownie, det måtte jo ske
mar 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 36
jan 2007
indtil da hvis nogen tvivler på mig som sælger plejer jeg at linke til min bruger derinde da jeg har 100 positive handler bag mig. så føler de sig måske lidt mere trygge..
deres ts handel synes jeg godt jeg kan undvære,pengemaskine uden lige.
jan 2007
Jeg ved ikke engang om det kan findes på nettet. men skal da lige prøve .. jeg fandt det i vores lokale avis ..
jan 2007
Det ser desværre ud til, det ikke er lagt op endnu .. vi er jo ikke så hurtige her ude vest på =)
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Kommunesider/Ringkoebing-Skjern/20061120160847.htm
Baboom i avisen